Forumindex › Forums › Modellen › Corsa › Gezocht Interieurdelen Opel Corsa B GSI 95 en vragen
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
3 juli 2013 om 21:49 #17259003
Hallo Medeforumers,
Iets eerder dan geplant ben ik begonnen met het verzamelen van interieur delen voor mijn Corsa GSI.
Dit komt er min of min door toen ik afgelopen week m’n nieuwe einddemper gingen ( afkomstig van Corsa met kenteken HH-HH-66 )
ik bij dit zelfde garage bedrijf aan liep tegen een x-tal interieur delen welke ik zocht.Nu viel mij gisteren op dat ik een kapje mis welke in het dashboard zit onder de asbak, toevallig en klepje op de kop getikt
uit een uit een GSI met het zelfde interieur echter tot mijn verbazing lijkt het of het klepje lichter is (tunnelkap is meer zwart en het kapje meer grijs ) zijn hier verschillende uitvoeringen in kwa kleur of is dit gewoon verkleurd door de zon..Tevens ben ik ook nog opzoek naar een in nette staat verkerende bestuurdersstoel van een Corsa B GSI. Weet niet of iemand er een heeft
liggen of iemand weet die er een heeft liggen en er voor een normale prijs vanaf wil. Het gaat hier om het grijze interieur met de rode streep
welke in het eerste type Corsa B GSI zaten.Als iemand iets weet hoor ik het graag!
Grtz. Kacper4 juli 2013 om 16:29 #18157027Niemand?
4 juli 2013 om 19:16 #18157028stoel zal je niet vinden. dat interieur vind je weinig
je heb het face 1 gsi. dus grijze interieur delen.
je heb zwarte delen (nieuwere modellen) en grijze delen (oude types)4 juli 2013 om 19:36 #18157029Staat af en toe wel eens wat op marktplaats. Is vaak niet in top staat, maar misschien kun je van twee interieurs een mooie maken ;)
4 juli 2013 om 21:09 #18157030@Robert: Klopt inderdaad, vandaar dat ik het ook op het forum gooi. Misschien heeft iemand er nog een die hij/zij kwijt wil of weet iemand er een te liggen. Is toevallig ook de plastic kap over je tunnel zwart bij de nieuwere modellen?
@Tamiya: Zie ze zo nu en dan inderdaad staan, heb zo goed als alles compleet (achterbank moet ik nog halen) en dan wil ik gaan beginnen met het volledig netjes te maken. Enkel de stoel blijft n lastig punt.6 juli 2013 om 22:57 #18157031Inmiddels voorzien van een stoel via Marktplaats!, deze moet in de loop van komende week binnen komen.
Als deze ontvangen is zal ik n foto posten :D -
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.