gezocht een persoon die mij kan helpen met mijn navigatie

Forumindex Forums Modellen Vivaro, Movano, Arena, Combo (Bedrijfswagens) gezocht een persoon die mij kan helpen met mijn navigatie

• Dit onderwerp is leeg.
3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    sjaantje

heren van het goede leven, ik zit met een probleem namelijk het volgende…..

ik ben in het bezit van een opel vivaro uit 2006 met een ncdr 2011 nav radio met GID. nu heb ik een CID op de kop weten te tikken maar nu komt het. Deze is vrijgegeven bij de vorige eigenaar door de opeldealer, en werkt bij nu wel alleen krijg ik DISPLAY SAFE in beeld.
      Nu weet ik dat ik die moet paren met mijn radio maar ik ben bij verschillende opel dealers geweest maar die kunnen (willen) mij niet helpen want volgens hun gaat dat niet werken, en ze hebben het over een nummer dat in het scherm geladen moet worden met bandenmaat en motortype enzo????
      Nu weet ik dat ik dat eventueel met een OP-COM kan doen maar heb ik dan ook dat specifieke nummer nodig??

Mocht er iemand in de regio het gooi zijn die een opcom heeft en mij wil helpen hoor ik het graag.
      mvg Daan

sjaantje

is d’r nu helemaal niemand die mij een antwoord kan geven op mijn vraag???? :hmmz

Nick-GSI
        Deelnemer

je hebt een code index nodig. Ze willen je niet helpen omdat het niet origineel in jou auto zit. ( wel geleverd in een vivaro hoor )

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.