Gezocht: Een 3D tekening van de Astra G OPC velg

Forumindex Forums Modellen OPC-Modellen Gezocht: Een 3D tekening van de Astra G OPC velg

• Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Rob-Epe
    Deelnemer

Heeft iemand deze?

Is voor meerdere non-commerciele doeleinden.

Rob-Epe
      Deelnemer

Verkeerde forum ???

Of moet ik eerst weer melden waar het voor is?
        Mijn ervaring is dat men het zelf gaat uitvoeren… en dan niks verder meld.
        (Net zoals ik destijds vroeg of Astra H Cosmo velgen op een G zouden passen… nooit een antwoord op gehad… maar men ging wel lopen met mijn idee.)

Het doel is iig om het in 1:18 om te zetten voor mn Traxxas met Astra G kap.

En om te kijken of het haalbaar is om dubbelzijdig in CNC te draaiien voor mijn project Puch Maxi OPC Style.

noogy2000
        Deelnemer

wie weet staat hier iets voor je tussen? Ik weet niet of dit heel makkelijk om te zetten is naar een CAD programma..

https://3dwarehouse.sketchup.com/search.html?q=opel+astra&backendClass=entity

kleine tip: Een forum biedt geen garantie op antwoord en mensen zijn niet verplicht om jouw vrij specifieke vraag te beantwoorden. ik denk dat je jezelf veel frustratie bespaard als jeniet alleen inzet op dit forum bij het zoeken naar een antwoord..

Uiteraard wel heel veel succes bij het uitvoeren van je erg toffe ideen!

gr jeroen

Rob-Epe
          Deelnemer

@ Jeroen: Bedankt!

wbt frustratie… die heb ik niet. Hier op OF is gewoon een zeer lage gun-factor.
            Wat wel jammer…

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.