Forumindex › Forums › Modellen › Kadett › gezocht detje e 16v
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
20 juli 2014 om 17:13 #17267058
Beste mede forummers,
Ik heb meerdere detjes gehad maar helaas een aantal jaar geleden verkocht.
Ik heb zooo een heimwee:(:(:(
Nu ben ik vol op zoek naar een detje 16v maar zie niks meer:(:(
Miss kunnen jullie mij een beetje helpen in mijn zoek tocht!
Alvast bedankt voor alle tips en dergelijke!
Groetjes Miguel
20 juli 2014 om 19:12 #18243564Deze niks:
20 juli 2014 om 20:12 #18243565Dank voor je reactie, maar dit is buiten het bedrag wat ik uit wil geven.
21 juli 2014 om 10:39 #18243566Ik denk dat het lastig wordt een champion 6v te vinden. Kijk ook eens in de UK. Daar rijd nog best veel rond. Suc6 in ieder geval met je speurtocht :thumbup
21 juli 2014 om 12:36 #18243567Ja ik merk het idd:(:(
Rustig zoeken en misschien lukt t toch:)
Thanks! :thumb
24 juli 2014 om 22:13 #1824356822 stuks op mobile.de op dit moment.
Weet niet of de link werkt. Zo niet, moet je even merk en type doen, dan bouwjaar vanaf 1985 (ezl of erstzulassung in het duits) en dan bij vermogen (leistung) even vanaf 110kw doen…
24 juli 2014 om 22:16 #18243569Ik zou persoonlijk eerder deze kopen dan die in de link van het eerste antwoord:
Heerlijk origineel…
27 juli 2014 om 10:41 #18243570Dank je wel voor je reakties, super tof!!
27 juli 2014 om 10:46 #18243571Wie heeft er ervaring met Duitse auto’s, Nederland binnen halen? Hoe gaat dat in ze werking en wat kost t??
27 juli 2014 om 11:06 #18243572Ik heb met duitse geen ervaring, maar wel met belgische, weet niet of daar verschil inzit. Koste mij 118 euro om hem in te laten voeren en 45 euro om hem te laten keuren en dan nog 28 euro voor de kentekenplaten(wel de luxe)
27 juli 2014 om 11:37 #18243573Maakt voor zover ik weet niet uit uit welk eu land je importeert qua kosten en regels…
27 juli 2014 om 11:50 #18243574Maar waar word een auto allemaal op gekeurd?
27 juli 2014 om 14:08 #18243575Apk + controle chassisnummer en uitvoering word ook naar gekeken.
27 juli 2014 om 16:29 #18243576ik heb 2 jaar geleden een astra F gsi geïmporteerd uit België, waar je voor moet zorgen is dat de juiste papieren bij de auto zijn voor invoer ( zekerheid even bellen met rdw)
Ze kijken naar de staat van de auto en chassisnummer en of de juiste motor nog in de auto zit, dus als je bijvoorbeeld een C20NE importeert maar er hangt een c20xe in krijg je gedonder.
Je kunt tevens een eendagskenteken aanvragen hiermee mag je van jou huis naar de rdw rijden, krijg je de auto niet door de apk ( ze zijn bij de rdw streng) kun je ook zonder apk weer met het eendags kenteken terugrijden naar huis.
Ik zou alleen zorgen dat je een kenteken bij de auto krijgt mocht er nog wat aan de auto mankeren kun je dit rustig thuis maken, je mag 2 maand zonder apk rijden voordat je van de rdw een bekeuring krijgt.
Eendagskenteken kun je bij je verzekeringsmaatschappij verzekeren.28 juli 2014 om 07:39 #18243577@Renej wat jij zegt klopt wel over motornummers. Het ligt er ook echt aan welke keurmeester je hebt. Ik heb ook een 16v in me cabrio hangen en daarna de kadett pas ingevoerd. Bij mij vroegen ze gewoon of die motor erin hoorde, ik zei ja , ze vroegen welke motorcode en hoeveel kw en daarmee was het gedaan :shock: . Ze wogen de wagen en idd de papieren van de belgische eigennaar heb je zeker nodig en alles moet kloppen op de paieren van belg stond alleen 2.0 voor de rest geen code, dus heb ik daar maar wijzelijk gebruik van gemaakt. Niet dat het anders niet in orde was, had alles aangepast.
Zou er wel voor zorgen dat je auto zo licht mogelijk is , dus reservewiel eruit, maar kwart tank isolatie matten eruit geen audio apparatuur in de wagen, kan je misschien een klasse schelen.
Het is niet verplicht om je auto bij de rdw te laten keuren.Ik had hem voor laten keuren bij me eigen garage. Toen met 1 dagskenteken naar Roosendaal. Toen ik me platen had gewoon af laten melden bij me eigen garage. Nogmaals er zit echt heel veel verschil in de keurmeester die je hebt, kan meevallen zoals bij mij, maar je hebt er ook echt draken tussen zitten.29 juli 2014 om 19:00 #18243578Ik heb nu 2 “Duitse auto’s” niet zelf ingevoerd maar je merkt wel dat ze een stuk beter zijn onderhouden :thumb
29 juli 2014 om 19:16 #18243579In alle landen waar zo nu en dan een heuvel of een berg voor komt heeft men meer liefde voor auto’s. Hier in Nederland snappen mensen niet eens dat een zwaar belaste auto beter op 98 kan rijden. Mijn schoonvader reed met een dikke caravan met zijn 1.6 benzinemotortje stug door op 95 terwijl hij nog maar 300 kilometer op een tank haalde. En dat terwijl ik hem voor vertrek nog zo had gezegd, maar volgens hem was het niet nodig, en de dealer zei ook dat hij gewoon op 95 kon rijden. Niet voor niks verkoopt 98 in landen met bergen nog steeds prima, mensen daar weten wel beter, wat hij extra verbruikt is extreem veel duurder dan wat 98 extra kost aan de pomp!
Nee, maar sowieso, Engelsen kopen bijna altijd een luxe model, en Duitsers ook, en onderhouden de auto’s zeker beter, en stoppen er veel meer geld in. Hier mag het op de een of andere manier niemand ene fluit kosten.
29 juli 2014 om 19:47 #18243580Ik tank altijd 98 en op vakantie wanneer het er is zelfs 100 :D
29 juli 2014 om 20:56 #18243581Nee, maar sowieso, Engelsen kopen bijna altijd een luxe model, en Duitsers ook, en onderhouden de auto’s zeker beter, en stoppen er veel meer geld in. Hier mag het op de een of andere manier niemand ene fluit kosten.[/quote]
Auto’s kosten daar ook een stuk goedkoper. ;)
29 juli 2014 om 21:01 #18243582Ja da’s waar, en onderdelen zijn daar ook vaak goedkoper.
3 augustus 2014 om 06:44 #18243583@Vinci wrote:
In alle landen waar zo nu en dan een heuvel of een berg voor komt heeft men meer liefde voor auto’s. Hier in Nederland snappen mensen niet eens dat een zwaar belaste auto beter op 98 kan rijden. Mijn schoonvader reed met een dikke caravan met zijn 1.6 benzinemotortje stug door op 95 terwijl hij nog maar 300 kilometer op een tank haalde. En dat terwijl ik hem voor vertrek nog zo had gezegd, maar volgens hem was het niet nodig, en de dealer zei ook dat hij gewoon op 95 kon rijden. Niet voor niks verkoopt 98 in landen met bergen nog steeds prima, mensen daar weten wel beter, wat hij extra verbruikt is extreem veel duurder dan wat 98 extra kost aan de pomp!
Nee, maar sowieso, Engelsen kopen bijna altijd een luxe model, en Duitsers ook, en onderhouden de auto’s zeker beter, en stoppen er veel meer geld in. Hier mag het op de een of andere manier niemand ene fluit kosten.
Wij hier in het noorden kunnen amper nog echte euro 98 krijgen, alleen een BP pomp verkoopt het nog geloof ik.
De rest is allemaal euro 953 augustus 2014 om 07:48 #18243584Ja, dat is hier niet anders, alleen heb ik mazzel dat er redelijk veel BP pompen om mij heen gevestigd zijn. Overigens heeft de Gulf ook nog wel RON100 benzine op de meeste plekken.
3 augustus 2014 om 07:50 #18243585Hier te zien waar, als je op “challenger” benzine zoekt…
http://www.gulf.nl/tankstations/” onclick=”window.open(this.href);return false;
3 augustus 2014 om 07:55 #18243586En RON98 met loodvervanger hebben ze bij nog veel meer Gulf pompen, ook in het noorden vrij goed vertegenwoordigd.
6 augustus 2014 om 13:05 #18243587Tango verkoopt ook nog 98.
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.