Gezocht corsa B

Forumindex Forums Modellen Corsa Gezocht corsa B

  • Dit onderwerp is leeg.
20 berichten aan het bekijken - 1 tot 20 (van in totaal 20)
  • Auteur
    Berichten
  • #17232675
    thunnes
      Lid sinds:
      12 February 2011

      Via deze weg probeer ik mijn oude corsa terug te vinden. Hij is in 2001 in beslag genomen. Hieronder wat gegevens van de auto en ik hoop dat iemand meer weet van deze auto.

      Opel corsa B
      Kenteken: JX-LP-96
      Kleur: zwart
      Motor: 2.0 16v
      Ombouw door M-tech
      14’inch brock velgen
      met 195/45/14 banden
      RS bumpers en skirts

      Ik heb op rdw.nl gekeken en daar staat dat deze auto nog bekend is en is omgekeurd naar 2.0 op kenteken.

      Graag zou ik informatie over deze auto hebben. Bij voorbaat dank!

      #17816062
      Klopper
        Lid sinds:
        19 September 2010

        Een introductie wie je bent en wat voor auto je hebt, zal wel op z’n plaats zijn.

        Dankjewel :)

        #17816063
        kadettje-89
          Lid sinds:
          19 February 2007

          van harte welkom op dit gezellige opel forum van nederland.lees eerst eens regels voor je een eerste post plaats.

          #17816064
          thunnes
            Lid sinds:
            12 February 2011

            owkee mijn excuus

            Ik ben martijn

            ik heb 12 opeltjes gehad mijn eerste auto was een corsa A dat was in 1998 daarna heb ik een calibra gekocht maar mijn hart ging toch uit naar een B corsa ik ben wat gaan zoeken en kwam een 1.4 16v tegen mooi origineel corsatje hier heb ik eerst een verlaging setje onder gelegt samen met dark chrome brock b5 de auto zag er in 1x heel anders uit was een bruut bakje geworden ,toen heb ik gsi skirts gemonteerd en de wielloopjes in kleur gespoten deze waren vaal grijs geworden.
            Toen zag ie heel anders uit, maar het vermogen vond ik te weinig toen heb ik zitte denken om deze 1.4 sneller te maken maar prijs pk verhouding heb ik dit niet gedaan immildels ben ik via meeting in contact gekomen met patrick mathijssen en zij dat ie wel iets voor mij had een complete ombouw naar 2.0 16 v dat was wat ik wel wilde maar patrick was net bezig met zijn eigen c corsa turbo die moest eerst af daarna was mijn corsa aan de beurt ik heb hem weggebracht en een week later belde hij dat ie klaar

            #17816065
            thunnes
              Lid sinds:
              12 February 2011

              was ik ben hem op gaan halen en was zo trots als een klein kind op dat moment reden er nog niet veel 2.0 corsa’s echt vak werk wat patrick geleverd had toch vond ik de gsi skirts nie dik genoeg meer en heb toen een rs bumper met skirts gekocht nu was ie helemaal klaar we gingen er veel mee naar meetings toe heel veel plezier aan beleefd in die tijd waren er ook straat races in venray daar ben ik een paar x geweest tot 16 juni 2002 dat werd eenen zwarte dag voor mij ik heb me over laten halen om even te laten zien hoe snel mijn corsa was niks aan de hand dacht ik maar we reden weg en er kwamen 3 politieautos achter mij aan ik moest stoppen en werd uit de auto getrokken en in het polite busje gezet ik ging helemaal door het lint want ze gingen mij auto afslepen toen hebben ze mij op bureau eerst een uur in de cel gezet om af te koelen om een nog langer verhaal kort te maken de rechtzaak heeft 2 jaar geduurt de uitslag van de rechter was goed ik zou mjn corsa terug krijgen en 200 euro bekeuring mooiste dag uit

              #17816066
              thunnes
                Lid sinds:
                12 February 2011

                mijn leven toen moest ik wachten op bericht van domijnen dit duurde heel lang toen kreeg ik te horen dat ie tijdens de rechtzaak verkocht was ik denk al bijna 9 jaar iedere dag aan die auto en heb veel dingen geprobeert om er achter te komen waar die nu is dus ik kwam zaterdag op dit forum en dacht dit is de plaats waar ze hem mischien wel kennen
                dus bij deze nogmaals mijn excuus en hopent dat iemand mij kan helpen
                gr martijn

                #17816067
                hoverpet
                  Lid sinds:
                  23 December 2009

                  Hoi Martijn ,

                  Welkom bij je opel vrienden .

                  Wat een bizar verhaal joh , maar …… hebben ze die auto wel mogen verkopen , zijn ze nu niet buiten hun boekje gegaan ?.
                  Bovendien behoren ze dan toch te weten middels vrijwaringsbewijs aan wie hij is verkocht , en zal dan toch de koop terug gedraaid moeten worden ?, of zie ik dit allemaal verkeerd .
                  Ondertussen hebben wij ook alweer onze 4e corsa (tweede auto) , blijven lekker auto’s , bieden aardig veel voor hun prijsklasse , en zijn zeker niet ongeschikt om er zelf nog aan te kunnen sleutelen.
                  succes met je zoektocht , als het is gelukt zou ik het hele verhaal graag nog eens van je horen .

                  gr. Peter

                  #17816068
                  thunnes
                    Lid sinds:
                    12 February 2011

                    tjah peter das de nl wetgeving als een rechtzaak langer duurt als een jaar zijn ze gemachticht de spullen te verkopen ik heb er een vergoeding voor gekregen van 3000 euro was een lachertje voor een auto van 5 jaar! maarjah nu hoop ik hem hier mischien tegen te komen groeten martijn

                    #17816069
                    robertzone
                      Lid sinds:
                      9 December 2007

                      heb je er ook foto’s van? Die spreken wat meer tot mensen dan een kenteken denk ik!

                      #17816070
                      thunnes
                        Lid sinds:
                        12 February 2011

                        ik zal ze vanavond proberen te scannen
                        dan zet ik ze erop gr martijn

                        #17816071
                        thunnes
                          Lid sinds:
                          12 February 2011

                          #17816072
                          Dunc
                            Lid sinds:
                            13 January 2011

                            Tsjee, wat een triest verhaal. Da’s nou de omgekeerde wereld hier in Nederland. Je wint de veldslag, maar verliest uiteindelijk de oorlog van die sukkels..

                            Een heel mooi bakkie had je zeg!

                            #17816073
                            kaneelschep
                            Deelnemer
                              Lid sinds:
                              30 November 2004

                              Wild verhaal ja. ben je zo opeens je auto kwijt..
                              Hij is wel al sinds 2007 bij de vorige eigenaar met nog apk.
                              Toch jammer dat je niet ergens kan navragen of contact kan maken op een of andere voor iedereen anonieme wijze. Op een of andere site of forum ofzo. Moeilijk qua privacy natuurlijk.. ;)
                              Zullen best wel veel mensen zijn die hun oude auto, of opa’s oude auto of camper of wat dan ook terug zouden willen zien of zelfs wel kopen. :)

                              #17816074
                              Mr.F
                                Lid sinds:
                                3 November 2008

                                Via het RDW kon je dat toch opvragen voor een paar euro? als je een goede reden hebt. En dat is in dit geval wel zo!

                                #17816075
                                thunnes
                                  Lid sinds:
                                  12 February 2011

                                  heb ik geprobeert maar die zeggen ivm privecy dat ze dat niet doen , ik wil aleen weten hoe hij erbij staat en of ie ook van een liefhebber is ,of als ze hem verkopen mij op de hoogte stellen maarja vanalles geprobeert zelfs een politie agent goed geld geboden die kunnen het opvragen maar allemaal niet gelukt.
                                  gr martijn

                                  #17816076
                                  2e-c14nz
                                    Lid sinds:
                                    5 June 2009

                                    ah joh een beetje social engineeren :)

                                    #17816077
                                    tcat
                                    Deelnemer
                                      Lid sinds:
                                      23 December 2004

                                      Het kan wel via de RDW….
                                      JE betaalt het RDW ervoor, maakt een brief met tekst en uitleg…
                                      Het RDW gaat contact opnemen met de ‘huidige’ eigenaar..
                                      Als deze besluit geen contact met jou te willen hebben dan stopt het hier.
                                      En ben je alsnog je geld kwijt.

                                      Wil de ‘huidige’ eigenaar wel contact dan zal je iets van hem gaan horen.

                                      Of de regels moeten WEER aangepast zijn;)
                                      Maar zo werkt(e) het

                                      #17816078
                                      thunnes
                                        Lid sinds:
                                        12 February 2011

                                        owkee
                                        kzal het nog eens gaan proberen
                                        dank je wel

                                        #17816079
                                        bjorn1988
                                          Lid sinds:
                                          23 January 2011

                                          Zo is het mijn vader ook gelukt tcat, even briefje sturen, inderdaad je betaald ervoor weet niet hoeveel, vervolgens hadden ze met mijn vader contact opgenomen en heeft hij zijn auto weer terug kunnen kopen xD

                                          Maarja, vaders eigenschuld wie verkoopt nu ook een auto zonder dat je het eigenlijk wilt.

                                          Vindt het echt een sneu verhaal thunnes, hoop dat je contact kan krijgen met de nieuwe eigenaar

                                          #17816080
                                          thunnes
                                            Lid sinds:
                                            12 February 2011

                                            Zo da heb ik gedaan nu maar afwachten of ik reactie krijg

                                          20 berichten aan het bekijken - 1 tot 20 (van in totaal 20)
                                          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.