Gez: Mensen die Opel Nederland ‘Like’n op Facebook

Forumindex Forums Overige Opel algemeen Gez: Mensen die Opel Nederland ‘Like’n op Facebook

• Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    OudBessie

Beste forum-leden,

Ik – Bas van Steekelenburg – doe onderzoek naar de aspecten die de kwaliteit van Facebook bedrijfspagina’s bepalen. Ik ben bezig mijn scriptie af te ronden aan de Erasmus Universiteit (uch-uch). Jij zou mij hiermee enorm kunnen helpen door deze online vragenlijst in te vullen. Omdat automerken tegenwoordig massaal ‘fans’ op Facebook werven, ben ik geïnteresseerd hoe de ‘echte’ fans deze pagina’s beoordelen.

‘Like’ jij Opel Nederland op Facebook? (https://www.facebook.com/opelnederland” onclick=”window.open(this.href);return false;)

Vul dan de vragenlijst van onderstaande link in:

https://qtrial.qualtrics.com/SE/?SID=SV_ebS186kcfRqwDDC” onclick=”window.open(this.href);return false;

Om het ook nog een beetje interessant te maken voor jullie, verloot ik (1 x € 10; 1 x € 25; 1 x €40) onder degenen die het invullen.
      Als ik jullie ergens mee kan helpen, laat maar weten!
      Mijn bevindingen zal ik hier op het forum zetten.

Op geen enkele wijze zullen individuele gegevens gebruikt worden voor commerciële doeleneinden. Dit onderzoek is niet in opdracht van de bedrijven in het onderzoek. Er is de mogelijkheid om deze enquête anoniem in te vullen. Het invullen duurt slechts ±7 minuten.

Alvast bedankt! (of niet)

InjectTheVenom
      Deelnemer

Bezorg me de spiegel arm waar ik naar op zoek ben (zie Facebook post met het onderdeelnummer) en je hebt een like te pakken :vertag

OudBessie

@InjectTheVenom wrote:

Bezorg me de spiegel arm waar ik naar op zoek ben (zie Facebook post met het onderdeelnummer) en je hebt een like te pakken :vertag

Ha die heb ik helaas niet…en mijn kennis van techniek is ook 3 x niets! :hmmz

Twitchy

Wij danken u voor de tijd die u aan deze enquête hebt besteed.
            Uw reactie is opgeslagen. :thumb

OudBessie

Top! :wors

RISL
              Moderator

Ik heb geen Facebook, maar een up voor dit verzoek.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.