Eh ja, dat invoeren van het kenteken is me bekend. Het is alleen jammer dat het kenteken niet meer gevoerd word.
Het betreft hier immers een circuit-wagen waarvan het kenteken jaren terug al ingeleverd is.
Het ging me eigenlijk ook meer om een vergelijking te kunnen maken met een Mercedes W124. waarvan ik de spiraalveren wil gaan gebruiken. Als ik van beide het gewicht heb kan ik me ongeveer een voorstelling maken van het verschil.
Iedereen praat hier over zoveel kilo per centimeter, maar meet dat thuis maar eens uit!
De schokbrekers zijn van Bilstein, de spiralen zijn ook vervangen door iets waarvan het merk en type mij onbekend is.
De wagen staat voor de rallyracerij en rallycross ook te hoog op zijn poten en hangt te ver over bij het bochtenwerk, vandaar!
Nee, en de helft van polyester inmiddels. Het ging mij ook maar om een vergelijk te kunnen maken tussen de oorspronkelijke massa’s.
Aan de andere kant; vergis je niet in het gewicht van een serieuze stalen kooi van de veerpoten af naar de achterkant.
Auteur
Berichten
9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.