Gevaar op de weg? Of heer/dame in het verkeer

Forumindex Forums Overige Opel algemeen Gevaar op de weg? Of heer/dame in het verkeer

• Dit onderwerp is leeg.
2 berichten aan het bekijken - 151 tot 152 (van in totaal 152)
  • Auteur
    wim-v6
    Deelnemer

Ja, dat zijn mijn ergernissen eigenlijk ook…

Geen richting bij baan wisselen en vooral rotonde verlaten.

Veel geven richting naar links aan als ze 3/4e of 4/4 rond gaan op de rotonde en vergeten dan hun knipper van links naar rechts te zetten, dat is nog iritanter.

ik geef geen richting naar links op een rotonde, omdat het niet hoeft (niet verplicht), en om verwarring te voorkomen, dat zou van mij iedereen zo moeten doen, geen richting naar links, maar wel naar rechts bij verlaten rotonde, dat is duidelijk genoeg!!!

Ook iri, mensen die de baan kiezen voor rechtdoor / rechtsaf op een dubbele rotonde met baan afscheiding, en dan ineens zo het gat induiken voor linksaf (zonder richting of enig andere aanwijzing) voor je neus, had ik net nog effe, kan je vol in de ankers, (ga altijd wel vlot over de rotonde namelijk).

>> waar ik mezelf wel op betrap, als op de linkse baan een auto niet doorrijdt (gelijk met auto op rechtse baan, en dan net onder de toegestande maximum snelheid, dat ikzelf nog wel eens wil gaan kleven, nare eigenschap. (ook met 30ton aan vrachtwagen dus..)

Willem

OpelRoos

Dat is inderdaad zwaar irritant!! :fy1

2 berichten aan het bekijken - 151 tot 152 (van in totaal 152)
      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.