Forumindex › Forums › Overige › Opel algemeen › Gevaar op de weg? Of heer/dame in het verkeer
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
29 september 2009 om 15:35 #17522730
Dat scheef zitten is om de stereo goed te horen, in het midden :vertag
:wors:wors:wors:wors
Ik rij op de snelweg zeker altijd wel iets van 30 km te hard..
Bumperkleven is echt nep, dus wacht wel rustig op een plekje. Maar is dat plekje ook wel voor mij!
Stoplichten kan ik me ook wel misdragen!In woonwijken of stad hou ik me lekker aan wat goed voor iedereen is natuurlijk.
Kindjes en katertjes moeten nog langer mee! king:
Over het algemeen dus: Snel maar zonder aso..Mn vriendin is iig nog steeds niet bang bij me in de auto dus het zal wel meevallen allemaal.
29 september 2009 om 16:13 #17522731ik rij meestal te….
ben me eigen aan corrigere:P ( bumperkleven enzo:P vind altijd da andere te zacht rijde:P)
rij zelf ook eigenlijk overal te hard… :sleeping:thumbdown
tijd terug kwam er een auto mij voorbij jagen hier in de buurt terwijl ik zelf 40 te hard reed en daar achteraan kwam een auto voor bij met een camera erin en 4 man …. hmzzzzz toen maar ff het gas los :angel:angel:angel
29 september 2009 om 18:25 #17522732hhmmzz nou ik dan,
3 boetes in 6 jaar (allemaal parkeer boetes) niet dat ik zo rustig rij, maar ik heb altijd engelen boven me, die rekening houden dat studenten geen verkeers boetes kunnen betalen :jerry
eerst met de cabrio 1600 of je nou gas geeft of niet hard gaat het niet,
daarna 1600 gsi in gebouwd wel stevig rijden en daarom hield die het maar 50 km vol.
daarna 2.0 in de cabrio en ja dat heeft de heer in mij, verdrongen.. tot voor kort,
ik probeer me nu echt meer aan de verkeers regels te houden, waarom, ben nu 24 je moet ooit eens volwassen worden, en voorheen reed ik practisch alleen naar opel meetings in duitsland of hier in groningen zelf, korte stukjes enz..
tot voor kort rij ik bijna elk weekend weer naar Dronten (ouderlijk huis enz.) en dan wil ik nog wel eens zaterdagavond of vrijdag avond flink doorhalen en vervolgens naar huis rijden. waardoor ik zeer vermoeid achter het stuur zit, het is dan veiliger om je gewoon aan de regels te houden.
maar ik moet wel zeggen, het ging me afgelopen vrijdag gigantisch jeuken op king street, en vond het erg jammer dat ik mijn corsa a 2.0 seh heb verkocht en dus niet kon meedoen. :cry
29 september 2009 om 19:00 #17522733Ik rij echt snel te hard in die GSI, ik wil geen boetes!! :cry:angel
29 september 2009 om 21:49 #17522734haha, nodigt uit he, zo’n klein snel karretje.
Zijn rappe dingetjes die Corsa-B GSi tjes…
Willem
30 september 2009 om 09:36 #17522735ja da is inderdaad je rijdt snel te hard soms heb je het nie eens door…
ja bij mij zit er ook nog een powerbox op dus da wil nog wa extra en maakt ook erg mooi geluidje onder motorkap dan :)
maar roos heb jij nog verder plannen met je motor of da nie?
30 september 2009 om 10:37 #17522736Haha je rijdt soms inderdaad te hard zonder het door te hebben, dan kijk je even naar je teller en denk je :o Oops! :P
Op het moment nog geen serieuze plannen voor onder de motorkap.
Al is een 2 liter wel lekker snel :p30 september 2009 om 20:17 #17522737origineel gepost door Psycho-bitch
ja da is inderdaad je rijdt snel te hard soms heb je het nie eens door…ja bij mij zit er ook nog een powerbox op dus da wil nog wa extra en maakt ook erg mooi geluidje onder motorkap dan :)
maar roos heb jij nog verder plannen met je motor of da nie?
Ik rijdt met een Mantzel powerbox op de Combo.
dan met compleet standaard uitlaat en Luchtfilter.
toch gaat die powerbox flink suizen hoger in toeren, klinkt t bijna als knerpen, heerlijk….
Willem
2 oktober 2009 om 18:36 #17522738Ik rij echt snel te hard in die GSI, ik wil geen boetes!! :cry:angel
hahahaha… Die wilde ik ook niet.. maar ik heb zo onderhand zo’n dikke map voor je administratie vol met die dingen.
gelukkig maar 1 keer voor hoeven komen voor echt flink veel te hard…Kwam ik net van 80weg de bebouwde kom insuizen staat er achter zo’n groot 50bord met welkom in tekst erop precies uit het zicht een tuut te flitsen.
Daar doe je weinig aan… Sta je daar weer te stamelen voor die rechter van ik doe het echt noooooooit meer hoor.. Boehoe..
:P2 oktober 2009 om 20:50 #17522739nieuwe auto gekocht nixan primera, binnen een half uur al geflitst mahahahaha
2 oktober 2009 om 21:33 #17522740origineel gepost door 8klepper
nieuwe auto gekocht nixan primera, binnen een half uur al geflitst mahahahahaDan heb je wel een HELE snelle Primera dan haha… :jerry
Willem
3 oktober 2009 om 12:24 #17522741je kan de eerste maar al vast hebben
3 oktober 2009 om 17:09 #17522742ik ben nogal vaak ongeduldig in’t verkeer,
iets dat ik dus niet zou mogen zijn, aangezien ik me rbw net 1,5 jr bezit.. :angel
zo nu en dan kleven, knipperlichtje nog al-eens vergeten, en maar half kijken bij het inhalen :wub
drift-verhalen die tegen een dikke paal eindigen.. :(maargoed, die kinderziektes werk ik er nogwel uit :D
3 oktober 2009 om 17:13 #17522743Hehe, shit.. Dan mag ik helemaal niet ongeduldig zijn.. Heb mn rijbewijs écht nog maar net.. :P
Gister toen ik beetje op de linkerbaan aan het cruisen was cq inhalen, kwam er opeens zo’n trage kut vrachtwagen voor mn neus een andere vrachtwagen inhalen.. Hij kwam ook zo abrupt opzij dat ik gewoon op mn rem moest trappen! Motherfucker, duurde een eeuwigheid echt GROM! :swear
3 oktober 2009 om 17:24 #17522744hehe,
tja, ik werk zelf als vrachtauto monteur, en snap die verhalen van beide kanten wel een beetje.
als de ene vrachtwagen is afge-eikt op 90 km/uur, en de ander op 86km/uur scheelt dat voor de 1e auto 4km op een uur.
dat inhalen gaat idd traag en kut,
en dat ervoor gooijen gaat vaak lomp, maar als elke auto maar in blijft halen, en een chauffeur ziet net een klein gaatje ontstaan peert ‘ie ‘m er gewoon tussen, anders kan ‘ie er nooit voorbij he :Pps; nog gefeliciteerd met je rbw dan èh ;)
3 oktober 2009 om 17:55 #17522745als je geen inhaalverbod hebt dan mag t ;)
geen probleem dus
breng dr maar geduld voor op of probeer t zelf eens een dagje4 oktober 2009 om 15:56 #17522746origineel gepost door OpelRoos
Hehe, shit.. Dan mag ik helemaal niet ongeduldig zijn.. Heb mn rijbewijs écht nog maar net.. :PGister toen ik beetje op de linkerbaan aan het cruisen was cq inhalen, kwam er opeens zo’n trage kut vrachtwagen voor mn neus een andere vrachtwagen inhalen.. Hij kwam ook zo abrupt opzij dat ik gewoon op mn rem moest trappen! Motherfucker, duurde een eeuwigheid echt GROM! :swear
GSI tuig :D :jerry:jerry:jerry:jerry:jerry:jerry:jerry
4 oktober 2009 om 16:47 #17522747origineel gepost door Emiel-Manta
hehe,tja, ik werk zelf als vrachtauto monteur, en snap die verhalen van beide kanten wel een beetje.
als de ene vrachtwagen is afge-eikt op 90 km/uur, en de ander op 86km/uur scheelt dat voor de 1e auto 4km op een uur.
heeft niks met geijkt te maken, maar met de afstelling van de begrenzer.
alleen de teller dient geijkt te zijn.
Mijn MB Atego gaat 92km/u op de begrenzer
Onze Daf CF75 gaat maar 88km/u op de begrenzer
Met dit verschil dan ben je er vlot voorbij hoor
Maar als ik een van onze broeder mercedessen binnen de Firma in moet halen dan duurt dat wel langer, deze zijn allemaal afgeregeld tussen de 90km/u en 91km/u
en dat ervoor gooijen gaat vaak lomp, maar als elke auto maar in blijft halen, en een chauffeur ziet net een klein gaatje ontstaan peert ‘ie ‘m er gewoon tussen, anders kan ‘ie er nooit voorbij he :Pps; nog gefeliciteerd met je rbw dan èh ;)
:thumbup
Plekkie > > > Ertussen knallen > > > plekkie vergaan > > > de eerst komende 5 kilometer lekker inhalen met 1 a 2 km/u verschil
anders krijg je nooit de kans om eens lekker in te halen…
Zeker als er een voor je zit die de 80km/u niet eens bereikt.
Ikzelf rijdt meestal 82km/u (geijkt) op de teller en navi
zoveel mogenlijk ook inhalen met deze 82km/u
Willem
4 oktober 2009 om 18:16 #17522748origineel gepost door 8klepper
als je geen inhaalverbod hebt dan mag t ;)
geen probleem dus
breng dr maar geduld voor op of probeer t zelf eens een dagjeAMEN!
Vaak vergeten ze ook naar het knipperlicht te kijken van de vrachtwagens.
5 oktober 2009 om 12:32 #17522749origineel gepost door wim-v6
origineel gepost door Emiel-Manta
hehe,tja, ik werk zelf als vrachtauto monteur, en snap die verhalen van beide kanten wel een beetje.
heeft niks met geijkt te maken, maar met de afstelling van de begrenzer.
alleen de teller dient geijkt te zijn.
Mijn MB Atego gaat 92km/u op de begrenzer
Onze Daf CF75 gaat maar 88km/u op de begrenzer
Met dit verschil dan ben je er vlot voorbij hoor
Maar als ik een van onze broeder mercedessen binnen de Firma in moet halen dan duurt dat wel langer, deze zijn allemaal afgeregeld tussen de 90km/u en 91km/u
:thumbup
Plekkie > > > Ertussen knallen > > > plekkie vergaan > > > de eerst komende 5 kilometer lekker inhalen met 1 a 2 km/u verschil
anders krijg je nooit de kans om eens lekker in te halen…
Zeker als er een voor je zit die de 80km/u niet eens bereikt.
Ikzelf rijdt meestal 82km/u (geijkt) op de teller en navi
zoveel mogenlijk ook inhalen met deze 82km/u
Willem
ja klopt,
tacho eiken,
begrenzer instellen.
sorry ;)10 oktober 2009 om 12:49 #17522750en seinen zou ik niet doen dan blijf ik dr naast rijden :afro :afro
10 oktober 2009 om 19:58 #17522751origineel gepost door 8klepper
en seinen zou ik niet doen dan blijf ik dr naast rijden :afro :afroHoe meer haast achter me, hoe minder haast ik heb met inhalen.
Geld voor veel chauffeurs trouwens.
Willem
12 oktober 2009 om 12:58 #17522752Ik rij altijd wel te hard, maar nooit harder dan 20km/h te hard (maar alleen als ik 100km/h of harder mag rijden ;) dus niet binnen bebouwde kom e.d.).
Verder laat ik altijd ‘t gaslos als iemand een vrachtwagen wil inhalen, want je kan erop rekenen dat zo’n persoon met 100km/h~120km/h gaat inhalen. En op ‘t laatste moment op de rem rammen vind ik zelf ook aso dus moet ik ‘t zelf ook niet doen :P
Ook attendeer ik mensen graag op de grote massa ruimte aan de rechter baan met groot-licht, maar echt bumperkleven doe ik zelden. En als ik een bumperklever heb achter me laat ik rustig ‘t gas rustig los :P
Rechts inhalers klemrijden is een hobby van me, schakel ik graag eventjes voor terug met m’n Corsa :P Leukste is vaak de reactie, dat ze gaan snijden e.d. Hoop nog steeds dat 1tje m’n linker voorspatbord aantikt, dan heb ik die deuk erook uit :P (bij aankoop zat er een deuk in m’n lv spatbord van de Astra :+)
En tja, heb tot nu toe altijd een boete gehad bij elke auto die ik bezit :P Dus ik moet nog 1tje van 40 euro scoren voor m’n Corsa… Mezelf kennende komt die vanzelf wel :P
Ben 2dagen na-aankoop van m’n astra met 138 km/h gelasert waar je 120km/h mocht… Dus 45 euro weg gegooid :P
Maargoed, m’n Corsa is altijd leuk om bochten in te gooien. Dus daardoor geef ik graag gas bij als ik de kans heb en de weg vrij is :P
Maar ik heb een hekel aan ‘t volgende:
– Bumperklevers
– Rechtinhalers
– Mensen met irritant afgestelde koplampen (rij ik meestal wat langzamer voor :P)
– mensen die geen richting aanwijzers gebruiken (waarschijnlijk een fabriek feature van nieuwe auto’s, want ‘t gebeurt alleen bij de meest luxe auto’s)
Waar maak ik mezelf schuldig aan?
– Structureel te hard rijden
– Te hard door bochten glijden
– Stoplicht sprintjes met m’n Corsa 1.0 :P (gewoon heerlijk om zo’n sjonnie die niet schakelen kan effetjes de kop te indrukken :P)
– Rechts inhalers klemrijden
– Bumperklevers ‘t leven zuur maken
– Mensen die niet parkeren kunnen ‘t leven zuur te maken door ‘m nog strakker erop te parkeren en effetjes ‘t kenteken te noteren :P
– Trekhaak gebruiken bij ‘t file-parkeren naast m’n buurjongen(neefje) :PAl met al een lijstje :+
12 oktober 2009 om 14:57 #17522753Gave nickname heb jij Aapje! En als ik een boete heb met mn corsa stuur ik hem jou kant op, goed? ;)
12 oktober 2009 om 15:48 #17522754Ik rij echt niet als een trut, maar ik heb in de 15 jaar m’n rijbewijs hebbende, nog nooit een boete mogen ontvangen…
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.