Forumindex › Forums › Modellen › Manta › getrag 265
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
27 februari 2014 om 00:38 #17264407
hallo allemaal mijn getrag 265 bak ligt half uit elkaar omdat ik iets moest lassen. de behuizing moest er vanaf. alleen de persoon die hem uit elkaar had gehaald heeft er geen tijd meer voor om hem in elkaar te zetten. ik heb er een handleiding bij. wie van jullie kent zich goed uit met de bak en kan hem voor mij in elkaar zetten tegen een vergoeding.
alvast bedankt voor jullie reacties
1 maart 2014 om 15:20 #18220585niemand???? :wtf
1 maart 2014 om 16:28 #18220586Mars
Zet t in n monza/senator deel
Daar hoort n 265 namelijk in ;)1 maart 2014 om 20:34 #18220587Hier in de buurt zit een bakken revisie bedrijf 1 mans zaak en die meneer kent de opel bakken uit zijn kop heeft nl veel ervaring met manta,s enz hij zal je die 265 wel in elkaar zetten:
http://www.ptslottum.nl/” onclick=”window.open(this.href);return false;Geef eens een belletje en ik denk dat je der wel uitkomt dan.
4 maart 2014 om 15:16 #18220588@otdh wrote:
Mars
Zet t in n monza/senator deel
Daar hoort n 265 namelijk in ;)ging er vanuit dat er niet zo een groot verschil zou zijn tussen een getrag 240 bak :angel
4 maart 2014 om 15:17 #18220589@GSE wrote:
Hier in de buurt zit een bakken revisie bedrijf 1 mans zaak en die meneer kent de opel bakken uit zijn kop heeft nl veel ervaring met manta,s enz hij zal je die 265 wel in elkaar zetten:
http://www.ptslottum.nl/” onclick=”window.open(this.href);return false;Geef eens een belletje en ik denk dat je der wel uitkomt dan.
heb de man gebeld maar hij wil er helaas niet aan beginnen omdat hij niet degene is die hem uit elkaar gehaald heeft :thumbdown
4 maart 2014 om 16:29 #18220590En het probleem is dan???
wat maakt dat nu uit :wtf , maar ik merk wel dat sommige bakrevisie bedrijven zich er erg gemakkelijk van af maken, onlangs kontakt gehad met 1 in Wiewerd en Stadskanaal, beide kan je niks mee.
Je moet haast de grond onder hun voeten kussen willen ze nog wat doen.
4 maart 2014 om 18:30 #18220591@henk 400rr wrote:
En het probleem is dan???
wat maakt dat nu uit :wtf , maar ik merk wel dat sommige bakrevisie bedrijven zich er erg gemakkelijk van af maken, onlangs kontakt gehad met 1 in Wiewerd en Stadskanaal, beide kan je niks mee.
klopt alleen 1 of andere ali neemt het aan waar ik me twijfels heb
4 maart 2014 om 18:49 #18220592AnoniemLid sinds:
1 January 1970@henk 400rr wrote:
nmb groningen /hoogkerk
al eens geprobeerd???
4 maart 2014 om 19:59 #18220593Ik ga waarschijnlijk er zelf wel mee bezig, ik heb namelijk niet 1 bak die gedaan moet worden, maar een paar meer, momenteel ligt er al 1 bak uit elkaar die ik ooit voor onderdelen gekocht had, puur om even te kijken hoe lastig dat is.
Ooit ook zo begonnen met motoren en differentiëlen, dus dit is misschien de volgende stap.
Maar het kan maar net dat ik het uitbesteed als ik tijdgebrek heb, ik zie wel, voorlopig geen haast.
7 maart 2014 om 22:55 #18220594@louwe 16 klepper wrote:
@henk 400rr wrote:
nmb groningen /hoogkerk
al eens geprobeerd???
ja heb waarschijnlijk een oplossing gevonden maar iedere geval bedankt voor de reactie
7 maart 2014 om 22:57 #18220595@henk 400rr wrote:
Ik ga waarschijnlijk er zelf wel mee bezig, ik heb namelijk niet 1 bak die gedaan moet worden, maar een paar meer, momenteel ligt er al 1 bak uit elkaar die ik ooit voor onderdelen gekocht had, puur om even te kijken hoe lastig dat is.
Ooit ook zo begonnen met motoren en differentiëlen, dus dit is misschien de volgende stap.
Maar het kan maar net dat ik het uitbesteed als ik tijdgebrek heb, ik zie wel, voorlopig geen haast.
zo ziet de mijne nu ook uit dus moet alleen in elkaar weer :thumb
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.