Getrag 240 pook trilling / onderdeeltje gezocht

Forumindex Forums Techniek Cih Getrag 240 pook trilling / onderdeeltje gezocht

• Dit onderwerp is leeg.
11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Auteur
    lenn0
    Deelnemer

Een tijdje terug is mijn 240 pook nadat deze terug de auto in gegaan is, erg gaan trillen, maakt een verschrikkelijk irritant kabaal tijdens het rijden. Hoe hoger het toerental, hoe harder.

Het plastic ringetje dat aan de onderkant van de pook zit blijkt gescheurd te zijn. (zie foto als voorbeeld van google geleend)
      Ik vermoed dat dit de pook nu niet helemaal strak meer houdt en hij daardoor nu trilt.

Weet iemand van dit onderdeel de naam, of waar ik het nieuw krijgen kan, óf heeft iemand nog een goeie liggen?

bessy

Dit onderdeel is normaal nog verkrijgbaar bij krause rennsporttechnik.

lenn0
        Deelnemer

Bedankt voor de tip , maar ik ben eigelijk nog op zoek naar een wat makkelijkere oplossing, want om nou voor een lagertje van een paar euro 19,50€ verzendkosten te betalen naar nederland, dat zie ik niet direct zitten.

Is dit misschien nog bij de dealer te bestellen wanneer ik het nummer weet?

Ik wilde in de eerste instantie op m’n microfiches kijken voor het juiste nummer, maar m’n broertje heeft laatst de hele fichereader per ongeluk naar beneden gesodemieterd…

Ghanz
          Deelnemer

misschien dat ronald koster nog wat heeft

http://www.mantaparts.nl

chriske
            Deelnemer

is dit probleem dan verholpen met het plaatsen van een ander plastiek ringetje

grtz

rekordjoe
              Deelnemer

Beter een van een 264 of 265 bak nemen die zijn van ijzer…
                Die gaan nooit meer stuk
                Even bij edelschmiede kijken op ebay.de

2000
                Moderator

http://www.ebay.de/itm/Rep-Kit-Schalthebel-komplett-5-Gang-Getrag-Getriebe-240-265-Opel-cih-/190854278286?pt=DE_Autoteile&hash=item2c6fcd2c8e” onclick=”window.open(this.href);return false;

Kan me niet voorstellen dat de verzendkosten 20 euro zijn? Wel erg complete set :thumbup

rekordjoe
                  Deelnemer

Volgens mij staat er 2.80…. Verzendkosten

lenn0
                    Deelnemer

Oud topic. :sleeping

Krause rekent weldegelijk 19.50 aan verzendkosten van duitsland naar NL , voor spul van 0 tot 5 kg…… :sleeping

De ebay link is wel schappelijk geprijst en voor 4 euro verzendkosten in huis, europawijd.

Onthouden, mocht ik ooit weer zo’n kapotte ring hebben. :thumbup

Destijds overigens prima opgelost met een goede tweedehands via Ronald Koster. :thumb

chriske
                      Deelnemer

de mijne is besteld bij edelschmiede en onderweg normaal
                        verzendkosten 4€ van duitsland naar belgie

is een hele goede winkel voor te kopen zeer correct in alles

grtz

mantadevil
                        Deelnemer

jij bedoeld die witte plastic ring ???? gewoon bij de opel dealer ,maatje van me heeft er vorig jaar ook nog 1 nieuw gehaald nadat ze bij een testrit voor de apk de pook er finaal uit getrokken hadden :wtf

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
                        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.