Forumindex › Forums › Modellen › Senator, Monza en Commodore, Rekord, KAD › gestart
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
18 september 2009 om 19:21 #17212240AnoniemLid sinds:
1 January 1970opgelost, yes!
19 september 2009 om 04:02 #17524198heb je goed doorgestart want je moet je leidingen weer voltrekken van achter naar voor.
waarom is je tank er onderuit gehaald ?
grtz ziggy
19 september 2009 om 06:40 #17524199AnoniemLid sinds:
1 January 1970Ja, dat hebben we zeker gedaan en de tank moest effe nagekeken worden, want hij lekte ergens.
19 september 2009 om 09:17 #17524200Als mij dit gebeurd zou ik een beetje brandstof in de carburateur gooien.
Maar of dat met een injectie mogelijk is weet ik niet.19 september 2009 om 09:54 #17524201AnoniemLid sinds:
1 January 1970Ja, dat verhaal ken ik.
Maar bij injectie weet ik het ook niet, maar kan ik wel aan iemand vragen.
Het lijkt mij wel dat startpiloot overbodig is, dan kan ik net zo goed benzine gebruik toch?
19 september 2009 om 11:14 #17524202Benzine werkt maar half,verdampt lang niet zo snel als startpiloot daarom hebben ze ook startpiloot uitgevonden.
Spuit gewoon een beetje in je inlaatsysteem tegen de gasklep aan en achter de gasklep wat doe de slang er weer op en start um….
21 september 2009 om 15:14 #17524203AnoniemLid sinds:
1 January 1970ik heb nu begrepen dat het aan de brandstofpomp kan liggen, want deze zou toch ietwat hoorbaar moeten zijn. (wat er absoluut niet is!)
Maar ik heb effe geluisterd naar de E1 van ons, die hoor ik alleen wanneer de motor loopt.
Klopt het wanneer ik zeg, dat als de motor op contact staat, de pomp dan ook moet lopen?
Bij mijn b commodore was dat i.i.g. wel.21 september 2009 om 15:44 #17524204brandstof relais…?
21 september 2009 om 15:44 #17524205AnoniemLid sinds:
1 January 1970In ieder geval is het nu zeker, dat ik de pomp op contact bij de rekord niet hoor en ik heb ent een nieuwe filter.
DIe zet ik morgen eronder naar de goede richting en dan eens kijken..21 september 2009 om 16:10 #17524206Contact bij de pomp los halen, zet er maar een accu op. Maak slang ook ff los als je hem hoort werken, weet je of er benzine komt.
Contact bij pomp ff met spanningzoeker bekijken, krijgt ie stroom weet je dat pomp kapot is. Krijgt ie geen stroom, ff kabel na lopen, krijgt volgens mij stroom vanaf computer. Bij een injectie dan.
Gewoon ergens beginnen en dan alles nazien, niks uitsluiten omdat je denkt dat het goed is. Voor hetzelfde geld is je ontsteking niet goed.
Succes21 september 2009 om 18:22 #17524207AnoniemLid sinds:
1 January 1970Kenny, ja bedankt.
Maar,
Ik heb de filter eronder, maar nog steeds nada.
Voor de rest weet ik er niks van af.
De eigenaar heeft weinig tijd voor de wagen en onze monteur, is lastig over te halen.
Ik bedank jullie alvast, de wagen zal nu nog een tijdje blijven staan.
22 september 2009 om 06:01 #17524208is je aanvoer slang niet geknikt toen je de tank er onder weg heb gehad ,heb ik ook ooit eens met ead nieuwe slangen er onder was ie wat te kort schuinbaar zat er knik in keer lopen
22 september 2009 om 07:50 #17524209AnoniemLid sinds:
1 January 1970Nee, nergens een knik, wel krappe bochten.
22 september 2009 om 09:03 #17524210AnoniemLid sinds:
1 January 1970yeeh
22 september 2009 om 09:03 #17524211AnoniemLid sinds:
1 January 1970joepie
23 september 2009 om 07:20 #17524212Nee, nergens een knik, wel krappe bochten.
zou ik die krappe bochten er maar eens uithalen
kan dat waggeld lopen wel ver oorzaken geen constate brandstof aanvoer
23 september 2009 om 07:30 #17524213AnoniemLid sinds:
1 January 1970oh, maar het heeft wel altijd zo gezeten en voorheen liep de motor goed.
23 september 2009 om 07:58 #17524214tja had iets soort gelijk bij mijn monza ,als de bocht te krap wordt smoor je de toevoer
hoeft het niet te zijn maar als hij voor de tyd goed liep en allleen de tank is er ondervandaan geweest moet je het daar zoeken liijkt mij
30 september 2009 om 13:57 #17524215AnoniemLid sinds:
1 January 1970SOrry, daar heb je gelijk in.
Ik zal dat toch meer eens nakijken die slangen verloop.Trouwens, mijn pa had nog iets met de ontsteking ‘gespeeld’.
Dus ik zal de ontsteking toch ook eens nakijken.30 september 2009 om 21:56 #17524216AnoniemLid sinds:
1 January 1970De ontsteking is nu nagekeken, alles weer toppie in orde.
Deze wagen is tevens te koop met een vraagprijs.
1 oktober 2009 om 13:06 #17524217vermeld die vraagprijs dan ook ff :P
1 oktober 2009 om 13:39 #17524218AnoniemLid sinds:
1 January 1970Ik dacht ze kennen hem wel van andere forum’s of de advertentie op dit forum, maar ik heb geen foto erbij misschien vandaar dan..
De vraagprijs: €1850.
Er zit een 2.4 injectie in zoals bekend met een 4-bak en trekhaak.1 oktober 2009 om 16:12 #17524219als je me dat ding niet 3x eerder aangeboden had en later weer afzegd
was die denk ik al verkocht geweest
de 4de keer trap ik er niet meer in
en ben imidels ook al voorzien1 oktober 2009 om 17:16 #17524220heeeeeej die rekord ken ik haha!!!
en degene die de 2.4 erin heeft gelegd ook:afro
de originele 2.2i motor ervan staat bij mij in de schuur;)1 oktober 2009 om 18:32 #17524221AnoniemLid sinds:
1 January 1970Cool, de vorige eigenaar ging nu verder met Amerikaanse auto’s meen ik.
Dan heb je die motor wel allang staan.
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.