Forumindex › Forums › Modellen › Astra › Gespot op marktplaats e.d.
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
9 januari 2012 om 17:11 #18212015
@KadAstra-EF wrote:
De bekleding vind ik schitterend !
Fris en vrolijk.Rik :)
uitknippen en in gls stoeltjes naaien :D
ik heb geloof ik het verkeerde beroep gekozen
nog een astra er bij alleen omdat je het interieur leuk vind?
word jalours denk ik hahahaha :jerry10 januari 2012 om 07:46 #18212016http://link.marktplaats.nl/519472733″ onclick=”window.open(this.href);return false;
astra g 240km/h teller
10 januari 2012 om 09:00 #18212017@Spijkcity wrote:
http://link.marktplaats.nl/519472733
astra g 240km/h teller
tellerbak van een coupe
10 januari 2012 om 10:14 #18212018@trashmetal wrote:
@KadAstra-EF wrote:
word jalours denk ik hahahaha :jerryzo vind ik get gt interieur dus heel mooi, op het grijze dashbord na dan.
maar die stoelen, die wil ik graag in mijn f hebben, sowieso al aangezien mijn vriendin een klein meisje is, en de gt stoelen in hoogte verstelbaar zijn.
en ze zitten ook echt super.
alleen het nadeel is dat de gt volgens mij alleen maar met grijze bekleding is geleverd, en ik dus zwart heb, en wil houden.10 januari 2012 om 10:26 #18212019@soepkiepe wrote:
@trashmetal wrote:
@KadAstra-EF wrote:
word jalours denk ik hahahaha :jerryzo vind ik get gt interieur dus heel mooi, op het grijze dashbord na dan.
maar die stoelen, die wil ik graag in mijn f hebben, sowieso al aangezien mijn vriendin een klein meisje is, en de gt stoelen in hoogte verstelbaar zijn.
en ze zitten ook echt super.
alleen het nadeel is dat de gt volgens mij alleen maar met grijze bekleding is geleverd, en ik dus zwart heb, en wil houden.en mijn interieurtje dan?
zelfde stoeltjes als de gt ;)
pas hier een 4drs hatchback zien staan met strak interieur als mijne10 januari 2012 om 10:40 #18211987foto? :P
volgens mij heb de gt de zelfde stoelen als de gsi, alleen dan andere bekleding.10 januari 2012 om 10:43 #18212010
Klopt, de gt gsi en sportive hebben de zelfde stoelen
heb ook speciaal naar een sportive gezocht vanwege interieur king:10 januari 2012 om 12:22 #18212020@trashmetal wrote:
wie gaat deze astra halen?
Als ik nog zoekende zou zijn hing ik nu in de telefoon
Carosserie zier er puik uit
Voor die 350 euro mag van mij het blok zelfs op zijn :wubis een tailgate geweest waar ze bumpers van eerste gsi type op gezet hebben
zou op kenteken wel een gsi kunnen zijn maar helemaal kloppen doet het nietmotor zal wel een x20xev zijn denk ik en geen c20xe
10 januari 2012 om 15:39 #18212021@syl-astra wrote:
@trashmetal wrote:
Voor die 350 euro mag van mij het blok zelfs op zijn :wubis een tailgate geweest waar ze bumpers van eerste gsi type op gezet hebben
zou op kenteken wel een gsi kunnen zijn maar helemaal kloppen doet het nietmotor zal wel een x20xev zijn denk ik en geen c20xe
Ja, Ennn??
10 januari 2012 om 17:26 #18212022@trashmetal wrote:
@syl-astra wrote:
@trashmetal wrote:
Ja, Ennn??
nou dat wil zeggen dat ze de zij skirts er aan gekit hebben waarschijnlijk om dat een tailgate niet de popnagels heeft die een gsi wel heeft
is alleen maar een beetje info voor mensen die het ding willen kopen hoor
verder niet
is alleen geen echte gsi c20xe :agent
en tussen een tailgate gsi en een c20xe gsi zit onderhuids aardig wat verschil hoor10 januari 2012 om 17:41 #18212023@trashmetal wrote:
Klopt, de gt gsi en sportive hebben de zelfde stoelen
heb ook speciaal naar een sportive gezocht vanwege interieur king:ik dacht dat mijn versnellingspook hoes aan vervanging toe was :jerry
ja, zo interieur is ook nog wel leuk.
maar ik wil wel graag mijn deurpanelen en stoelen en bank het zelfde hebben.
maar ja, nu kan ik weer verder zoeken onder og een catagorie :P
zijn de sportives er ook in 5 deur dan trouwens? nee zeker?
want dan hoef ik al niet verder te zoeken :P
station zal wel passen, allee heeft dat weer van die extra plastic dingen in de rugleuning.
dus denk ik dat ik wel op een 5 deurs uit kom :P
zag laatst ergens iemand die een gsi interieur in een 5 deurs had zitten, maar vind het een beetje raar dat je die stoelen dan voorover kunt klappen in een 5 deurs:P10 januari 2012 om 18:32 #18212024Die zijn er wel gemaakt hoor, 5-deurs “Sportive”
Rik :)
10 januari 2012 om 18:38 #18212025@KadAstra-EF wrote:
Die zijn er wel gemaakt hoor, 5-deurs “Sportive”
Rik :)
:thumb pas een zien staan hier op de sloop met nog een strak interieurtje
10 januari 2012 om 18:41 #18212026pfff 7 op heel mp onder astra sportive.
mijn oog valt dan toch gelijk op de rooie 5 deurs.iets aan de fotos klopt niet haha, kijk het interieur ;)
http://link.marktplaats.nl/514807515″ onclick=”window.open(this.href);return false;snap trouwens ook niet wrm ze hem niet ff wassen voor dat ze hem op de foto zetten, denk dat het dan een heel mooi autotje was als ie schoon was;)
n deze “mooi gepimpte” astra heb weer zo saai grijs interieur :P
terwijl het een sportive is10 januari 2012 om 19:05 #18212027@syl-astra wrote:
@trashmetal wrote:
@syl-astra wrote:
@trashmetal wrote:
Ja, Ennn??
nou dat wil zeggen dat ze de zij skirts er aan gekit hebben waarschijnlijk om dat een tailgate niet de popnagels heeft die een gsi wel heeft
is alleen maar een beetje info voor mensen die het ding willen kopen hoor
verder niet
is alleen geen echte gsi c20xe :agent
en tussen een tailgate gsi en een c20xe gsi zit onderhuids aardig wat verschil hoorwat is er mis met die skirts er op kitten?
origineel stroomt er water en vuil makkelijk naar binnen plus hij kan roesten onder dat randje door daar de lak beschadigd vanwege trillingen
als hij netjes zit afgekit heb je 1 probleem minder
Het gaat hier dus om een f2 gsi die de f1 looks deels heeft meegekregen
indd de x20xev motor, heb opgezocht bij de rdw
een c20xe is inderdaad beter, maar carosserie absoluut niet
een f1 gsi is een grote bak roest ellende, als je er een vind rond de 500 dan
anders is er 100% zeker al aan gelast
kwalitatief gezien is een f1 GSi niets, heb er zelf een op stort mogen duwen dusssssssssssss
heb ik liever een nep GSi, zoals het in jouw ogen is10 januari 2012 om 19:07 #18212028@soepkiepe wrote:
pfff 7 op heel mp onder astra sportive.
mijn oog valt dan toch gelijk op de rooie 5 deurs.iets aan de fotos klopt niet haha, kijk het interieur ;)
http://link.marktplaats.nl/514807515″ onclick=”window.open(this.href);return false;snap trouwens ook niet wrm ze hem niet ff wassen voor dat ze hem op de foto zetten, denk dat het dan een heel mooi autotje was als ie schoon was;)
terwijl het een sportive isjah voorstoelen gewisseld :???:
er staat nog een andere die beweert dat het een sportive is terwijl het een gl is
en wat ik ook jammer vind is dat er veel niet bij zetten wat voor uitvoering het is10 januari 2012 om 19:15 #18212029http://link.marktplaats.nl/519289710″ onclick=”window.open(this.href);return false;
k zelf wil hem ff vragen wat de raam spoilertjes kosten, maar zijn geloof ik van een 3 deurs :P
10 januari 2012 om 19:23 #18212030nouw, als ze van een 3 drs zijn laat me ff weten ;)
10 januari 2012 om 19:27 #18212031dan krijg jij pm, heb hem ook om de prijs gevraagd, maar dat regel je zelf maar ff.
sommige mensen veranderen nog wel eens, zo moest mijn vriendin laast 5 euro meer of minder voor iets betalen dan mij :P10 januari 2012 om 19:32 #18212032Dat zal wel 5 euro minder zijn geweest ;)
10 januari 2012 om 19:39 #18212033@soepkiepe wrote:
terwijl het een sportive isHaha, Die Astra heeft meerdere donors gehad.
Young stoelen, radio uit het jaar 0.
Bijelkaar geraapt zootje.
Maar dat stuurtje wil ik wel kopen voor 30 Euro.Rik :)
10 januari 2012 om 19:47 #18211964@KadAstra-EF wrote:
@soepkiepe wrote:
terwijl het een sportive isHaha, Die Astra heeft meerdere donors gehad.
Young stoelen, radio uit het jaar 0.
Bijelkaar geraapt zootje.
Maar dat stuurtje wil ik wel kopen voor 30 Euro.Rik :)
vind het wel meevallen met dat bijmekaargeraapt zooitje
wielbakjes zien er netjes uit mooie kilometerstand
originele sportive stoelen zoeken
radio ging er bij mij zowiezo uit :puke
leuke slofjes goed poetsen en je hebt een supermooie astraeen x16xe zou ook niet misstaan haha :D
11 januari 2012 om 17:48 #18211981Nou heren, Dit is jullie kans om die spoilers in bezit te krijgen die ik ook heb.
Of zoals sommigen zeggen: wasbord, dienblad, wasrek, frisbee enz…..Rik :jerry
12 januari 2012 om 01:19 #18212034neh ikke hoeve niej enne piano :jerry
12 januari 2012 om 05:24 #18212035Rik, je bent er een stel vergeten: kaasschaaf, taartschep, ik kan nog wel ff doorgaan. Maar als ik even serieus bent, ik vind die dubbele spoiler van je wel erg gaaf staan. Nu nog nette lichtmetalen velgen, toch ;) ?
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.