Gespot op de Sloop

Forumindex Forums Overige Opel algemeen Gespot op de Sloop

  • Dit onderwerp is leeg.
25 berichten aan het bekijken - 126 tot 150 (van in totaal 661)
  • Auteur
    Berichten
  • #17532284
    Gerrit78
    Deelnemer
      Lid sinds:
      15 December 2010

      @soepkiepe wrote:

      ja op hollandscheveld zit ook een sloop, die is aardig bekend in de regio hier, die geeft ook 50 euro.
      waneer als ik iemand hoor zeggen dat ie de auto daar heen wil brengen geef ik hem ook de tip om hem naar die andere te brengen, en als het een onbekende is biet ik hem 75 of 100 euro, kan ik er ook nog wat aan winnen haha, en als je hem weg brengt voor oud ijzer krijg je er zo beetje 200 voor, inclusief kat, wielen moet je er wel af halen, maar als er nette banden op zitten is dat ook niet erg ;) raak je die ook nog wel weer kwijt, k kijk dus ook regelmatig naar sloop autos haha.

      Welke sloop is dit dan, heb binnenkort nog een auto voor de sloop en hier mag je ook blij zijn als je 50 tot 75 euro krijgt.

      Mvg, Gerrit

      #17532285
      KadAstra-EF
      Deelnemer
        Lid sinds:
        24 July 2010

        Toch niet je Astra F :shock: :shock:

        Rik ;)

        #17532286
        Gerrit78
        Deelnemer
          Lid sinds:
          15 December 2010

          Nee Rik niet de astra die kan nog wel een paar jaartje mee, alleen de auto van mijn vrouw loopt op zijn einde.
          Maar toch bedankt voor je bezorgheid om de astra :jerry

          Mvg, Gerrit ;)

          #17532287
          trashmetal
          Deelnemer
            Lid sinds:
            1 February 2007

            hopelijk gaat mijn droom binnenkort een beetje in vervulling :D
            een goede vriend van me kan perfect lassen
            ik ben heel goed in technische problemen oplossen
            hij heeft weer kennissen die een grote loods hebben, waar wij een stukje van mogen gebruiken :thumb
            binnenkort gaan we ons eerste opeltje redden van de hamer
            waarschijnlijk wordt het een c kadettje, of ander steeds zeldzamer wordend model
            om uiteindelijk aan een liefhebber te verkopen :wub

            #17532288
            trashmetal
            Deelnemer
              Lid sinds:
              1 February 2007

              P.s. net gezien op marktplaats
              http://auto.marktplaats.nl/oldtimers/455974259-9x-opel-oldtimer-1x-vw-en-1x-mercedes-230-ce-belastingvrij.html?return=eJwtjltuwyAQRfcSCf5qGyz3gYWqJN1BuwFquzEymBEzKFWr7r2Dkq9zRnPn4Ywyv950Ixr92JsDLi5P67gSgWnbLcGyN9HljSA4R9jsoXWF0gO2Kczk45KxnVT%2F1KwUw%2Bt3sErOaCmJ%2Fij6ExRmxxIUy4uqptl4oHbjPeVunP2NgZg%2FHljxa8aarym674rcOO6FT%2FuJywR1TEmAYjsJVkvMZKFIQn4GEtKU5sW%2BU9pWh7jwdn0Wuvvw4bPki3RXMZyeOzG8MSvsoPVh%2FPsHYAZVnQ%3D%3D&df=1&fta=eNpVU7tu3DAQ%2FJVAxVUpuHyTwhUJ0hjIo7CRJgiMpUjagnU%2B4aRzLjHu37NLOUW60b5mdrTE6OLrEn3szqfp%2FgWnpeuXCFrF7jLtYZeX%2FXqM%2FXyOop8gBugnGUG5fj5QFGOfx9hPa%2Fwzzv1SM7X280q1hzk%2Bnw%2FlNA79cR4j7Ob5vBe7eS93y2ndz%2BfdutD4%2BbiswzGX%2Fe16fHrEZSnT%2Bv7d3Til8%2Blhh79%2BePHzh%2Fi5N1KyLh27GR9K149R0ieJHHMTbBylYBBZ4xAuBIRP3l8ADQavKYLWDU7jBdKAGkAS8EM1iVIJJWoUBLKRKjgqFtn4bAlUCirPKeG9okgqKEFwBAEdGAKham8sk5bsNbcXm5NPHAm%2BBOJChwAmc3tyIZMM9KFCgG2OdSyjSEySBzpBEjWBmjxm7krgsm01NSjLXal44FSwJqvEemQO2SkCFqQNiYFXAJxyWjiv2so2DYVJrSuWI0mn6tpAXbRiWwaLKrCMAm%2BREnyyA%2BsBJTMXV2NM5faa0WbHm7qMyTDI5Dm7AUJWBAYSEQYGCqrVl6qEHxT7LYpIiqmkSb5tTDYL3xZVlmhpv0FlLVhyFWRCbaZa4eo2z1bNXmq0gn0KEupmvBTeuOZlMqJyiqXxD8whWNvkCNqDu2rJgxTt7umi1uOMebmfyvPD%2BsiXJigRYnfAyz0fH91bbtcnY4e%2Fuh4jxNcxekGovSWK33zqtgLfxprYfcZUprcT%2FlJOT40NYvcRh6fynL%2FioWwPb0u%2F%2BzbldaT3s%2FyT9WFdT2M6r%2BXu97yV0sF3m7Tb42m9ec7l8sbqGquN3Xecziz4TaPY3kx7TNeNv1U0cf%2BXkY5vMyu%2BXq%2Fbqi%2BcF%2FH1ev0LpoNDLA%3D%3D&fta_ind=29&fs=1&thumb_click=1#photoGallery” onclick=”window.open(this.href);return false;

              #17532289
              soepkiepe
              Deelnemer
                Lid sinds:
                10 August 2010

                gerrit.. dat is de sloop die die astra ook aanbied :P

                #17532290
                Gerrit78
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  15 December 2010

                  @soepkiepe wrote:

                  gerrit.. dat is de sloop die die astra ook aanbied :P

                  Heb net gekeken maar de advertentie bestaat helaas niet meer :(
                  Dus als je voor mij de naam van die sloop heb zal ik dat zeer waarderen :thumb
                  Ik ga morgen kijken voor een andere auto voor mijn vrouw en als dit wat is dan kan de huidige auto van mijn vrouw deze week nog weg.

                  Mvg, Gerrit

                  #17532291
                  soepkiepe
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    10 August 2010

                    pm ;)

                    #17532292
                    Gerrit78
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      15 December 2010

                      pm terug :thumb

                      #17532293
                      trashmetal
                      Deelnemer
                        Lid sinds:
                        1 February 2007

                        gisteren moest ik ff naar de sloperij want had een barstje in mn linker koplamp, en bovendien zaten er 2 verschillende merken in
                        was al bij aankoop
                        als eerste ben ik naar sloperij Damen in tilburg gegaan
                        was half tien toen ik aankwam, niemand daar
                        maar omdat het klote weer was dacht ik dat de beste man zo iets had van dr komt toch geen kip ik slaap lekker uit
                        dus ff een peukje gedaan, nog steeds niemand
                        ik weet dat hij veel astra fjes stuk of 3 calibra’s en een kaalgeplukte astra gsi en andere interresante opels heeft staan
                        allemaal netjes naast elkaar niet gestapeld en zelf sleutelen groot aanbod
                        had al een lijstje voor de eigenaar gemaakt om prijzen bij te zetten, en wilde hem dus graag spreken
                        goed ik moest toch een koplampunit hebben, dus ik naar metaalhandel/autosloperij de Kok, die zit er vlak achter
                        heeft de autos 1 hoog gestapeld, zelf sleutelen klein aanbod
                        de unit die nog heel was is van carello, overal bosch en valeo natuurlijk :D
                        maar na even zoeken had ik er een, wel wat lelijk mja
                        er was nog een pad waar ik nog niet goed had gekeken omdat vooraan de auto’s een beetje knullig stonden
                        ik omgelopen en zag een astra met kleur e-266 en een half afliggend rood streepje op de bumper
                        klom op de onderste frikandel, en zag mijn interieur met onbeschadigde bestuurdersstoel
                        welke wel aan de vieze kant was vanwege dat het raampje open had gestaan
                        het er uit halen was geen makkie gezien het wrak op 1 hoog stond en ik dus door de achterklep moest
                        welke er al gelukkig af lag :D 25 euro heb ik er voor betaald :D

                        in de astra sport zat trouwens een 1.8 16v km en staat onbekend
                        auto is doorgerot waarschijnlijk blok bruikbaar

                        gespot…
                        astra g opc

                        c14se met ongeveer 125.000

                        leuke koplampjes corsa b

                        Gr. Mario

                        #17532237
                        fun driver
                          Lid sinds:
                          21 April 2009

                          bij sloperij de moestuin in duiven gespot twee e- kadettjes.
                          een cabrio gsi en een 87er hatchback

                          #17532302
                          soepkiepe
                          Deelnemer
                            Lid sinds:
                            10 August 2010

                            jaja we hebben er weer 1.
                            de sloop die die astra gsi uitvoering had staan…

                            nu een vectra 2.5 v6.
                            :swear :swear :swear :swear ik had er ook wel 150 euro voor willen geven hahaha.
                            ziet er weer zeer goed uit voor een sloper!!!

                            maar jah, bij die man kom ik niet snel weer denk ik.
                            hij is nogal een beetje duur, en de beste man zelf is zeer stug.
                            alle keren dat ik er ben geweest liep ik ook in me 1tje op het terrein..
                            OF hij is niet bekend genoeg… OF iedereen denkt er het zelfde over als mij:P

                            oja link he, wel net zo makkelijk haha.
                            klik gelijk eens op alle advertenties, staan ook wel een paar tigras op en die astra f staat er nog op :P
                            en nog wel meer opeltjes.

                            http://link.marktplaats.nl/500015536″ onclick=”window.open(this.href);return false;

                            #17532303
                            trashmetal
                            Deelnemer
                              Lid sinds:
                              1 February 2007

                              Ziet er op het eerste gezicht goed uit
                              Alleen de bodem van een vectra a is erg roestgevoelig :???:

                              #17532304
                              soepkiepe
                              Deelnemer
                                Lid sinds:
                                10 August 2010

                                had ik hem nog voor 150 wel willen hebben, dat heb de sloop er ook voor gegeven haha

                                #17532305
                                KadAstra-EF
                                Deelnemer
                                  Lid sinds:
                                  24 July 2010

                                  Inderdaad, deze ziet er veel te goed uit om te worden gesloopt.
                                  zelfs de wielkastranden zijn nog netjes.
                                  Jammer………

                                  Rik ;)

                                  #17532306
                                  trashmetal
                                  Deelnemer
                                    Lid sinds:
                                    1 February 2007

                                    2.5 v6 in een f-je dat wil wel :)

                                    #17532307
                                    2000
                                    Moderator
                                      Lid sinds:
                                      30 June 2004

                                      [quote=”trashmetal”
                                      waarschijnlijk wordt het een c kadettje, of ander steeds zeldzamer wordend model
                                      om uiteindelijk aan een liefhebber te verkopen :wub[/quote]
                                      Het goed opknappen van een c kadett voor de handel is meestal weinig winst gevend. Hou daar een beetje rekening mee. Een paar duizend euro is zo weg, en het daadwerkelijk terug vangen van dat bedrag lukt meestal niet.

                                      #17532308
                                      trashmetal
                                      Deelnemer
                                        Lid sinds:
                                        1 February 2007

                                        @2000 wrote:

                                        [quote=”trashmetal”
                                        waarschijnlijk wordt het een c kadettje, of ander steeds zeldzamer wordend model
                                        om uiteindelijk aan een liefhebber te verkopen :wub

                                        Het goed opknappen van een c kadett voor de handel is meestal weinig winst gevend. Hou daar een beetje rekening mee. Een paar duizend euro is zo weg, en het daadwerkelijk terug vangen van dat bedrag lukt meestal niet.[/quote]

                                        klopt, en als je de uren er bij gaat rekenen al helemaal niet
                                        wordt ook hobbymatig en geen bedrijf
                                        blijf er naast ook gewoon werken
                                        maar wie weet waar het op uit kan lopen
                                        wil me ook niet alleen richtenop de c kadett maar meerdere modellen met ouderdomskwalen
                                        die het waard zijn op te knappen, niet altijd volledige restauratie
                                        de insteek er achter is niet het geld
                                        maar vind het verdomde zonde als ik een mooie opel naar de sloop zie vertrekken
                                        terwijl er soms met een klein beetje werk weer een strakke bak van te maken is
                                        en als ik die dan voor een eerlijke prijs kan verkopen aan een liefhebber net als ik
                                        kan ik weer aan de volgende beginnen

                                        Mvg Mario

                                        #17532309
                                        soepkiepe
                                        Deelnemer
                                          Lid sinds:
                                          10 August 2010

                                          nja straks ff naar een andere sloop ( voor de mensen hier uit de regio.. naar de pekel :P)
                                          ff een uitlaat voor een astra f zoeken.. hij wil gene nieuwe er onder :P
                                          zal foto toestel wel ff mee nemen.
                                          willen trouwens ook wel eens oldtimers tussen staan :P

                                          #17532315
                                          RISL
                                          Moderator
                                            Lid sinds:
                                            24 January 2011

                                            Reed gisteren over de snelweg langs V/d Ven in Roosendaal en zag dat er een grijze Astra F 5-deurs werd afgeleverd. Auto zag er eigenlijk nog perfect uit, dus ik weet niet of ze ‘m de sloop opduwen of als tweedehands wagen verkopen.

                                            #17532312
                                            xanquezer
                                              Lid sinds:
                                              21 April 2011

                                              Dr staat hier een opel gt op de sloop :shock: :shock: :shock:

                                              Met motor blok
                                              een mooie rode zonder kenteken

                                              lichte schade voor :cry

                                              #17532301
                                              RISL
                                              Moderator
                                                Lid sinds:
                                                24 January 2011

                                                De oude GT? Of de nieuwe? En waar is dat?

                                                #17532300
                                                xanquezer
                                                  Lid sinds:
                                                  21 April 2011

                                                  Zon eentje uit 2004 of zo met 136 Dkm op de teller ;)

                                                  Waar? nijmegen

                                                  #17532270
                                                  trashmetal
                                                  Deelnemer
                                                    Lid sinds:
                                                    1 February 2007

                                                    toen ik zag opel gt kreeg ik een s***ve

                                                    om vervolgengs te gaan hangen bij het zien van 2004 :jerry

                                                    #17532313
                                                    RISL
                                                    Moderator
                                                      Lid sinds:
                                                      24 January 2011

                                                      Nou, met alle respect, dat ding van 2004 heb ik liever dan de originele.
                                                      Heb de originele een aantal keer mogen zien en ondanks dat het een leuke wagen is, is het toch een beetje een net-niet wagen, die moest lijken op de Corvette C2 / C3, maar niet het vermogen had.
                                                      De nieuwe GT is inderdaad onderhuids ook iets anders (namelijk een Pontiac Solstice) en deelt het plaatwerk zelfs met de Saturn Sky, maar heeft wel lekker veel vermogen om het sportieve uiterlijk daadwerkelijk waar te maken.

                                                      Ik weet dat ik velen tegen het zere been schop, maar begrijp me niet verkeerd, de oude GT is leuk, maar het uiterlijk schept verwachtingen die de wagen niet waar kan maken (in originele staat tenminste)…

                                                    25 berichten aan het bekijken - 126 tot 150 (van in totaal 661)
                                                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.