Forumindex › Forums › Overige › Opel algemeen › Gespot op de Sloop
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
23 november 2009 om 18:12 #17532195
ik vind kimco wel goed op de haarlemmerliede
kocht voorscherm en wat losse spul voor mn b kadett 25e die weten nog de oude prijzen …en best vaak ook de oude autotjes testaan
de gasten in almere vlak bij de inustrie terein bij het bos .. en gevangenis rare gasten ..kwam vragen voor wat onderdelen voor mn b kadett coupe,,komt hij naar buiten met stickers voor demontage …is voor sloop toch die kadett vroeg hij….kon hem wel een schop onder zn hol geven …ben omgedraait en weg gereden ..sukkel
24 november 2009 om 16:15 #17532196origineel gepost door kadettje-89
die 1700 is de beste auto die ik hier ben tegen gekomen.:agent:agent:thumbup mooi ding die oldtimers, zit en rijd echt lekker rlxd. Doet me ook denken aan bepaalde Mercedes types, met dat dashboard.
24 november 2009 om 16:17 #17532197origineel gepost door mr.f
origineel gepost door Bart Hoedemaker
origineel gepost door mr.f
@ Aapje goed idee;Bert Bek Autodemontage
Hoedekenskerke in zeeland
Cijfer; 9
Grote sloop met a corsa’s. astra f’s, calibra’s, vectra’s a en b, ( 1 d )e kadett’s ed..
zefs vauxhall viva!
Auto’s niet op elkaarIk zoek nog die stoelverwarmingselementen met bekabeling hele meuk voor calibra, woon wel aan de andere kant van het land, als je eens kan kijken, uiteraard tegen vergoeding :)
Als ik eraan denk, zal ik kijken als ik daar weer eens ben ;)
Heb het inmiddels al, toch bedankte man :thumbup
24 november 2009 om 16:58 #17532198Eemnes.. geen verharde grond maar geen opgestapelde autos en lekker rondlopen. Aardige gasten. af te raden de hele voorkant van een gsi af te schroeven als het regent met een paraplu aan je nek geductaped….. :D hoop standaard opeltjes hier!
Naarden heeft wel hoop onderdelen voor duitsers. maar heeft maar paar hele autos en hij pakt het voor je.
Hilversum heeft heel veel onderdelen maar geen hele autos en je mag niks zelf. Duur…
Voor leuke orijzen moet je bij allen ze wel beetje kennen en soms flink banketstaaflen..24 november 2009 om 17:06 #17532199AnoniemLid sinds:
1 January 1970origineel gepost door Bart Hoedemaker
origineel gepost door Bart Hoedemaker
@ Aapje goed idee;Bert Bek Autodemontage
Hoedekenskerke in zeeland
Cijfer; 9
Grote sloop met a corsa’s. astra f’s, calibra’s, vectra’s a en b, ( 1 d )e kadett’s ed..
zefs vauxhall viva!
Auto’s niet op elkaarIk zoek nog die stoelverwarmingselementen met bekabeling hele meuk voor calibra, woon wel aan de andere kant van het land, als je eens kan kijken, uiteraard tegen vergoeding :)
Als ik eraan denk, zal ik kijken als ik daar weer eens ben ;)
Heb het inmiddels al, toch bedankte man :thumbup
Is goed joh :thumbup
15 december 2009 om 22:16 #1753220015 december 2009 om 22:42 #17532201Is dit niet gewoon het parkeerterrein bij de Daewoo-importeur i.v.m. een terugroepactie?
:jerry
15 december 2009 om 23:06 #17532202AnoniemLid sinds:
1 January 1970origineel gepost door GSi-EVO2
Is dit niet gewoon het parkeerterrein bij de Daewoo-importeur i.v.m. een terugroepactie?:jerry
Of Aziatische Taxi’s met ongeveer 20.000 op de teller ? :hmmz:D:D
15 december 2009 om 23:31 #17532203Wel rare plekken op het dak zeg.. Zullen wel bestemd zijn voor monstertruck shows, of stunts :P
26 december 2009 om 19:02 #17532204origineel gepost door Fearless
De sloperij hier in het dorp is te duur….en in nunspeet staat zat. Die kerel vraagt nooit absurde prijzen.
Ook Pijffers is een goeie…ligt vlakbij Raalte of in Raalte…
Dies nog groter! en autos niet opelkaar.Hier was laatst alweer een dooie gevallen, toen een auto van een ander afgleed….:thumbdown
Jah bassiej idd…
Meeste krijg ik nog wel zo mee maar voor sommige dingen durft ie prijzen te vragen….:thumbdown
[/quote]Ja idd.. Laatst had ik een oude auto, dus ik bel hem op wat zo’n ding hem waard is (paar dingen voor APK, verder helemaal netjes en weinig km..) ‘Daar geef ik niks voor, zet maar neer..’ Rrright :P En voor een bumpertje moest ik 100 euro dokken daar.. Ik heb die bumper laten vallen, daar in de werkplaats.. En ben daarna weggelopen.. Bekijk het ff met die prijzen… :P
Ook onvoorstelbaar, hoeveel gasten ik daar gewoon spullen door die heg zie duwen :P:P Maarja, dat lokken ze zelf uit natuurlijk.. Als-ie symbolische prijzen vroeg ipv nieuwprijzen, zouden mensen wel eerlijk doen.
Pfijffers is idd een hele goede, en een hele grote :o
Ohja, sloperijen waar je niet zelf mag rondkijken, wil ik niks van hebben… Ik wil het zelf zien, beslissen welk onderdeel ik meeneem.. Het ene is in veel betere staat, dan het andere :)
1 februari 2010 om 13:22 #17532205dit topic maar weer ff nieuw leven inblazen!
Vorige week bij hoving in groningen geweest.
2 C Ascona’s waar werkelijk nix bruikbaars mee op zat,stonden veels te lang.
stuk of 5 D Kadetts,zelfs een station.
Zilveren Senator A21 februari 2010 om 15:30 #17532206Hier in de buurt zijn er maar 4 sloperijen waar ik kom.
Keijzer in Helmond, Boortoren in Ospel, Weber in Helmond en Zanetti in Someren.
Keijzer is cheap, je kunt zelf rondwandelen en je moet je benodigde onderdelen er zelf afschroeven.
Ze hebben wel veel, staan dat ik weet 2/3 Calibra’s, 2 Kadett cabrio, 1 Astra gsi, 2 Ascona C.
En dan nog 3/4 loodsen met losse onderdelen.Boortoren is wat duurder en kleiner.
Maar wel een top service, en ze willen nogal eens iets voor jou eraf halen als je belt.
Meeste onderdelen die ze daar hebben zijn ook in hele goede staat.Weber is een grotere sloperij.
Weet zo niet wat ze hebben staan, voor mij is het meer een uitweg als ze bij de andere sloperijen niks hebben.Zanetti is een kleine sloperij bij mijn ouders in het dorp.
Familiebedrijfje.
Niet veel auto’s, ook niet duur.
Als je het vraagt halen zij het eraf en ligt het klaar als je het komt halen.1 februari 2010 om 16:08 #17532207origineel gepost door HardcoreHell
Hier in de buurt zijn er maar 4 sloperijen waar ik kom.Keijzer in Helmond, Boortoren in Ospel, Weber in Helmond en Zanetti in Someren.
Keijzer is cheap, je kunt zelf rondwandelen en je moet je benodigde onderdelen er zelf afschroeven.
Ze hebben wel veel, staan dat ik weet 2/3 Calibra’s, 2 Kadett cabrio, 1 Astra gsi, 2 Ascona C.
En dan nog 3/4 loodsen met losse onderdelen.Boortoren is wat duurder en kleiner.
Maar wel een top service, en ze willen nogal eens iets voor jou eraf halen als je belt.
Meeste onderdelen die ze daar hebben zijn ook in hele goede staat.Weber is een grotere sloperij.
Weet zo niet wat ze hebben staan, voor mij is het meer een uitweg als ze bij de andere sloperijen niks hebben.Zanetti is een kleine sloperij bij mijn ouders in het dorp.
Familiebedrijfje.
Niet veel auto’s, ook niet duur.
Als je het vraagt halen zij het eraf en ligt het klaar als je het komt halen.als je weer ns bij die keijser bent kan ja dan eens een fotootje maken van die 2 C Ascona’s??
Als het er interessant uitziet kan ik wel ns heenrijden maar zo op de bonnefooi is t wat ver weg voor mij (regio haarlemmermeer)1 februari 2010 om 18:20 #17532208Bij de brandweer van Nieuw Bergen staat een zilveren Calibra met ingeslagen zijruitje, schijnt onder zeggenschap van de politie te staan. Morgen toch maar eens een belletje plegen wat ze er nog mee van plan zijn.
1 februari 2010 om 19:07 #17532209Wie weet er nog ergens een senator 3.0 24v te staan op een sloop
1 februari 2010 om 19:52 #17532210Ik zag ook nog een opeltje op de sloop waar ik toch even iets vrolijker van werd dan normaal. :P
1 februari 2010 om 20:10 #17532211de politie is je beste vriend!!!ha ha ha:D
4 februari 2010 om 20:19 #17532212Sjezu, jammer van die trans am:cry
4 februari 2010 om 21:11 #17532213Originally posted by Pablo
Sjezu, jammer van die trans am:cryDat wou ik ook net zeggen…..:hmmz
7 februari 2010 om 12:17 #17532214:thumbupach, zo’n transam kost toch geen drol
7 februari 2010 om 13:55 #17532215nou dat denk ik dus wel voor een beetje een goede 6.6 betaal je al heel snel een dikke 10.000 euro
7 februari 2010 om 21:15 #17532216:Pje zegt het zelf, een beetje een goede. die zijn er niet al te veel:jerry
14 februari 2010 om 00:27 #17532218origineel gepost door mattemaker
ik ga meestal hier in utrecht.. sloperij”het vertrouwen”.. zelf struinen.. afgelopen zaterdag div corsa AenB calibra astra enz.. zitten meerdere sloperijen op het terreinakkie stomphorst.. de bilt/utrecht als je het Netjes vraagt,mag je zelf struinen..(heeft ook veel los liggen):vertag
brabebo mijdrecht.. idem als akkie
Toen ik nog in Vleuten(naast maarssen) woonde kwam ik elk weekend wel bij ‘t Vertrouwen. Is niet duur, even melden dat je er bent, en struinen maar.
Auto’s staan gestapeld, en kort op elkaar. De andere sloperijen zijn niks, allemaal van die habbiebabbies waar ik hekel aan heb, en weinig opels.
T vertrouwen heeft mijn kadett nog gesloopt 3,5 jaar geleden.Akkie is ook zeer goed!! Ook even netjes melden, zeggen wat je zoekt, en ze sturen je de goede richting op. Meestal wel veel opels, hadden jaar geleden dacht ik een manta A staan voor verkoop.
Brabebo is inderdaad veeeeeeeeeeel te duur. 2 gasveren voor de achterklep, 2 tientjes…jaaaaaa trek eens aan mn vinger, echt niet he…
Deden ze ook vrij moeilijk over het terrein op gaan.
Was vlakbij mn ex, maar eigenlijk nooit echt iets gekocht, veel te duur.14 februari 2010 om 22:18 #17532219Blijkt in beslag genomen te zijn, eigenaar zit in het buitenland en geen hond weet waar, moet een bepaalde periode overheen gaan zonder dat hij geclaimd wordt en dan kan/mag er pas wat mee gebeuren :(
Is er niet iemand hier die bij de politie zit en dit zou kunnen bespoedigen?origineel gepost door InjectTheVenom
Bij de brandweer van Nieuw Bergen staat een zilveren Calibra met ingeslagen zijruitje, schijnt onder zeggenschap van de politie te staan. Morgen toch maar eens een belletje plegen wat ze er nog mee van plan zijn.17 februari 2010 om 14:54 #17532220Net in Velserbroek geweest bij Rutte.
Interessante Opels zijn ,2 Calibra’s uit 94,met nog mooie interieurs en een Rekord E1,blauw 2.0N,heeft rechtsvoor iets van brandschade,verder nog helemaal compleet.
Verder een paar Tigra’s,wat Astraatjes F en G en veel Corsa Btjes en een stuk of 2 Atjes,ook nog 3 E Kadetten.Diverse B Vectra’s -
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.