Gespot op de Sloop

Forumindex Forums Overige Opel algemeen Gespot op de Sloop

  • Dit onderwerp is leeg.
25 berichten aan het bekijken - 401 tot 425 (van in totaal 661)
  • Auteur
    Berichten
  • #17532546
    soepkiepe
    Deelnemer
      Lid sinds:
      10 August 2010

      @astrawez wrote:

      Astra F Irmscher uitgevoerd

      uniek!!

      die bumpers zie je heeel weinig.
      zulken had ik graag op mijn astra willen hebben.

      spoilertje zie je ook niet heel veel meer van.

      damzz, als ik de astra nog had…..

      #17532547
      joop1970
      Deelnemer
        Lid sinds:
        1 September 2010

        Heb je die weg gedaan dan?

        #17532548
        soepkiepe
        Deelnemer
          Lid sinds:
          10 August 2010

          mijn astra is denk al een half jaar weg, maar dat is niet die hier op de foto staat

          #17532549
          astrawez
          Deelnemer
            Lid sinds:
            30 March 2009

            @midnight black wrote:

            Hoezo in je nek te hijgen, zo’n fijne sloop waar ze gelijk beginnen te mauwen als je nog iets anders losschroeft als waarvoor je eerst het terrein op bent gegaan? :hmmz ik wilde nog eens gaan kijken voor onderdelen aan die Kadett cabrio maar dan moeten ze wel een beetje redelijk zijn.

            Toen we er net waren, waren we de enige op het terrein. Ik zei gewoon dat ik graag wilde weten wat er nog allemaal op de D Kadett zat, aangezien ik er zelf eentje heb en dus in principe alles wel voor reserve kan gebruiken. Hij zei eerst van daar staat ie kijk maar. Maar na een minuutje kwam hij even bij ons kijken of het allemaal lukte (en of we niks sloopten denk ik). Maargoed, toen het later wat drukker met klanten was konden we rustig over het terrein lopen en zagen we dus al het moois wat ik heb gefotografeerd. Aan de kentekens te zien staat sommige auto’s (zoals ook de Irmscher Astra) en al zo’n 4 jaar! En dat is ook wel aan de hoeveelheid mos op sommige auto’s te zien. We spraken ook een oude man die daar op het terrein hondenpoep opruimde (om de eigenaar te helpen zei hij). Hij zei dat er tegenwoordig geen schoonmaken aan is, aangezien je nergens door kan. Het staat te vol en er wordt niks weg gegooit. Sommige auto’s zien er ook nog zo goed uit, dat het lijkt alsof ze er net pas neer zijn gezet. Veel auto’s staan ook op slot, en er mag niks weggegooit worden. Wil je zoals ik dus een stripje dan moet je het hele scherm kopen (rot of niet). :hmmz
            Ik vraag me zelf af hoelang dit nog kan bestaan. Sowieso klopt er natuurlijk niks van dat al die auto’s er nog gewoon met kentekens staan en dat ze volgens het RDW nog gewoon als rijdend wagenpark in het systeem staan. Ik heb niet één auto gezien met streepjescode.. Het voordeel is wel dat je nu een auto nog zou kunnen redden. Want compleet wil de eigenaar de auto’s ook wel verkopen aldus de oude poep-ruim-hulp. :wors

            #17532550
            soepkiepe
            Deelnemer
              Lid sinds:
              10 August 2010

              heb je een mail adres?
              denk dat ik hem maar ff moet mailen over de astra dan haha :P

              heb je verder nog wat naar de staat van de astra gekeken?
              als hij daar al 4 jaar staat vind ik (voor zo ver ik kan zien) de rotterij best mee vallen namelijk.

              #17532551
              midnight black
              Deelnemer
                Lid sinds:
                14 December 2011

                @astrawez wrote:

                @midnight black wrote:

                Hoezo in je nek te hijgen, zo’n fijne sloop waar ze gelijk beginnen te mauwen als je nog iets anders losschroeft als waarvoor je eerst het terrein op bent gegaan? :hmmz ik wilde nog eens gaan kijken voor onderdelen aan die Kadett cabrio maar dan moeten ze wel een beetje redelijk zijn.

                Toen we er net waren, waren we de enige op het terrein. Ik zei gewoon dat ik graag wilde weten wat er nog allemaal op de D Kadett zat, aangezien ik er zelf eentje heb en dus in principe alles wel voor reserve kan gebruiken. Hij zei eerst van daar staat ie kijk maar. Maar na een minuutje kwam hij even bij ons kijken of het allemaal lukte (en of we niks sloopten denk ik). Maargoed, toen het later wat drukker met klanten was konden we rustig over het terrein lopen en zagen we dus al het moois wat ik heb gefotografeerd. Aan de kentekens te zien staat sommige auto’s (zoals ook de Irmscher Astra) en al zo’n 4 jaar! En dat is ook wel aan de hoeveelheid mos op sommige auto’s te zien. We spraken ook een oude man die daar op het terrein hondenpoep opruimde (om de eigenaar te helpen zei hij). Hij zei dat er tegenwoordig geen schoonmaken aan is, aangezien je nergens door kan. Het staat te vol en er wordt niks weg gegooit. Sommige auto’s zien er ook nog zo goed uit, dat het lijkt alsof ze er net pas neer zijn gezet. Veel auto’s staan ook op slot, en er mag niks weggegooit worden. Wil je zoals ik dus een stripje dan moet je het hele scherm kopen (rot of niet). :hmmz
                Ik vraag me zelf af hoelang dit nog kan bestaan. Sowieso klopt er natuurlijk niks van dat al die auto’s er nog gewoon met kentekens staan en dat ze volgens het RDW nog gewoon als rijdend wagenpark in het systeem staan. Ik heb niet één auto gezien met streepjescode.. Het voordeel is wel dat je nu een auto nog zou kunnen redden. Want compleet wil de eigenaar de auto’s ook wel verkopen aldus de oude poep-ruim-hulp. :wors

                Dat is geen sloop, ik weet zat, daar hoef ik niet heen! bedankt.

                #17532552
                astrawez
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  30 March 2009

                  @soepkiepe wrote:

                  heb je een mail adres?
                  denk dat ik hem maar ff moet mailen over de astra dan haha :P

                  heb je verder nog wat naar de staat van de astra gekeken?
                  als hij daar al 4 jaar staat vind ik (voor zo ver ik kan zien) de rotterij best mee vallen namelijk.

                  Dit is hem (de sloperij dan he): http://link.marktplaats.nl/604242888″ onclick=”window.open(this.href);return false;
                  Je kan hem het beste ff bellen tijdens openingstijden. Of gewoon langs gaan en kijken. Je mag altijd het terrein op dat is geen probleem. Alleen als het rustig is kan hij af en toe wel eens langs komen lopen. Als je die bumpers van die Astra af wil halen is dat geen probleem. Als je maar niet voor iets lulligs als een sleepoogkapje gaat, want dat doet ie niet. Of de hele bumper, of niks. Opzich wel logisch natuurlijk. Ik heb deze foto’s gemaakt omdat die bumpers van die Irmscher-Astra het verdienen om gered te worden. Ik heb nog zitten twijfelen om ze eraf te halen, maarja er ligt hier al zoveel aan “reserve” onderdelen. :hmmz Over de verdere staat van de Astra kan ik je niet veel vertellen. Ik weet wel dat de skirts die er origineel op horen ontbraken en dat eronder wel wat rottigheid zat. De schermen waren al eens eerder bijgewerkt en begon ook weer te roesten. Maar al met al niet in hele slechte staat opzich.
                  Succes ermee!

                  #17532553
                  RISL
                  Moderator
                    Lid sinds:
                    24 January 2011

                    Volgens mij staat er op dat weiland bij Van de Ven (Roosendaal) een Kadett B.
                    Daar staan volgens mij gewoon goede auto’s die nog rijden en al.

                    Weet het niet 100% zeker, hij staat half achter een andere auto en ik kwam met ongeveer 120 km/u voorbij.

                    #17532554
                    okkie-001
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      11 June 2009

                      vandaag bij De nollen

                      een coupe bumper gespot

                      Deze:

                      michel

                      #17532555
                      astraTD
                        Lid sinds:
                        9 March 2009

                        Spot er niemand eens een engelse astra F??? Zoek al tijdje zo’n vauxhall grill

                        #17532556
                        Nick-GSI
                        Deelnemer
                          Lid sinds:
                          30 June 2004

                          die heb ik nog nieuw liggen :D twijfel alleen nog of ik die op de gsi ga zetten

                          #17532557
                          KadAstra-EF
                          Deelnemer
                            Lid sinds:
                            24 July 2010

                            @astraTD wrote:

                            Spot er niemand eens een engelse astra F??? Zoek al tijdje zo’n vauxhall grill

                            En ik zoek een frame voor een in hoogte verstelbare bijrijdersstoel van mn F.

                            Rik ;)

                            #17532558
                            saluma
                            Deelnemer
                              Lid sinds:
                              17 November 2010

                              @astraTD wrote:

                              Spot er niemand eens een engelse astra F??? Zoek al tijdje zo’n vauxhall grill

                              Bij mijn weten kun je die gewoon bij de Opeldealer bestellen.

                              #17532559
                              soepkiepe
                              Deelnemer
                                Lid sinds:
                                10 August 2010

                                @astrawez wrote:

                                @soepkiepe wrote:

                                heb je een mail adres?
                                denk dat ik hem maar ff moet mailen over de astra dan haha :P

                                heb je verder nog wat naar de staat van de astra gekeken?
                                als hij daar al 4 jaar staat vind ik (voor zo ver ik kan zien) de rotterij best mee vallen namelijk.

                                Dit is hem (de sloperij dan he): http://link.marktplaats.nl/604242888″ onclick=”window.open(this.href);return false;
                                Je kan hem het beste ff bellen tijdens openingstijden. Of gewoon langs gaan en kijken. Je mag altijd het terrein op dat is geen probleem. Alleen als het rustig is kan hij af en toe wel eens langs komen lopen. Als je die bumpers van die Astra af wil halen is dat geen probleem. Als je maar niet voor iets lulligs als een sleepoogkapje gaat, want dat doet ie niet. Of de hele bumper, of niks. Opzich wel logisch natuurlijk. Ik heb deze foto’s gemaakt omdat die bumpers van die Irmscher-Astra het verdienen om gered te worden. Ik heb nog zitten twijfelen om ze eraf te halen, maarja er ligt hier al zoveel aan “reserve” onderdelen. :hmmz Over de verdere staat van de Astra kan ik je niet veel vertellen. Ik weet wel dat de skirts die er origineel op horen ontbraken en dat eronder wel wat rottigheid zat. De schermen waren al eens eerder bijgewerkt en begon ook weer te roesten. Maar al met al niet in hele slechte staat opzich.
                                Succes ermee!

                                was eigenlijk meer als gekheid bedoeld ;)
                                maar volgens mij is de f alleen met skirts geleverd op de gsi.
                                deze uitvoering wat daar op de sloop staat heeft volgens mij geen skirts, tenminste, niet dat ik weet.
                                ik heb trashmetal de bumpers ff per pm gestuurd, de link dan haha :P hij was nog op zoek naar zulke bumpers, en dit is bij hem in zijn woonplaats.
                                hij wou er wel achteraan gaan, als hij dat ook al gedaan heeft weet ik niet, ben ik wel nieuwsgierig naar :P

                                gister nog ff bij de sloop hier in de buurt geweest, wou ff kijken naar zo relais voor de verstelbare interval maar uit alle vw waren de relais weg ;)
                                wist ook niet meer zeker welke het nu was, 66 of 99, 99 geloof ik toch?

                                verder stond er weer zat opel, maar weinig waar ik wat aan had helaas.

                                #17532560
                                asconahobbyist
                                Deelnemer
                                  Lid sinds:
                                  23 June 2008

                                  relais 99 ! kan uit een golf 3, vento maar ook seat ibiza tot 98.

                                  #17532561
                                  soepkiepe
                                  Deelnemer
                                    Lid sinds:
                                    10 August 2010

                                    ben polo, golf vento, alles bij langs geweest. allemaal leeg

                                    #17532562
                                    Oenatje
                                    Deelnemer
                                      Lid sinds:
                                      30 June 2004

                                      ik heb er nog denk ik

                                      #17532563
                                      trashmetal
                                      Deelnemer
                                        Lid sinds:
                                        1 February 2007

                                        Ja ik ken damen wel, vaak zat geweest
                                        houd indd alles goed in de gaten
                                        zal misschien in het verleden genoeg weggehaald zijn
                                        prijzen weet hij ook wel

                                        ik ben pas zonder werk komen te zitten dus ik moet een beetje op mn geld zitten
                                        binnenkort moet ik ook weer aan de fysiotherapie
                                        en dat mag ik dus lekker zelf betalen
                                        maar ik wil deze bumperkit al zoooooo lang :cry

                                        #17532564
                                        soepkiepe
                                        Deelnemer
                                          Lid sinds:
                                          10 August 2010

                                          je kan hem altijd eens vragen wat het kost, en misschien wil ie ze ook wel ff achteruit leggen voor je ;)

                                          #17532565
                                          KadAstra-EF
                                          Deelnemer
                                            Lid sinds:
                                            24 July 2010

                                            @trashmetal wrote:

                                            Ja ik ken damen wel, vaak zat geweest
                                            houd indd alles goed in de gaten
                                            zal misschien in het verleden genoeg weggehaald zijn
                                            prijzen weet hij ook wel

                                            ik ben pas zonder werk komen te zitten dus ik moet een beetje op mn geld zitten
                                            binnenkort moet ik ook weer aan de fysiotherapie
                                            en dat mag ik dus lekker zelf betalen
                                            maar ik wil deze bumperkit al zoooooo lang :cry

                                            Ik heb lekker wel geld en ga die bumpers lekker voor je neus wegkapen :jerry :jerry :jerry :jerry

                                            Nee hoor, slap gelul en een misselijke grap :agent

                                            Rik ;)

                                            #17532566
                                            emiel5
                                              Lid sinds:
                                              21 May 2012

                                              @D.E wrote:

                                              Vandaag bij sloperij Kooy in Austerlitz geweest:

                                              Nette bestuurdersstoel uit deze D gehaald, plus wat klein spul :D

                                              Ben er laatst ook geweest. Had jij die stoel mee genomen :jerry
                                              Ik heb er ook van allerlei klein grut mee genomen. Nou is het niet veel meer, hij staat nog wel op marktplaats.
                                              Wou de reservewielbak uitslijpen, maar de hele achterkant was blijkbaar verkocht :wtf

                                              #17532568
                                              emiel5
                                                Lid sinds:
                                                21 May 2012

                                                Zoek nog steeds een sloop d kadett, in de buurt van Nijmegen.
                                                Ben best bereid om een stuk te rijden.
                                                Iemand een idee of er eentje hier in de buurt staat?

                                                #17532569
                                                astraTD
                                                  Lid sinds:
                                                  9 March 2009
                                                  #17532570
                                                  soepkiepe
                                                  Deelnemer
                                                    Lid sinds:
                                                    10 August 2010

                                                    haha tsja, zo kun je je corsa wel makkelijk verlagen he :P

                                                    #17532571
                                                    asconahobbyist
                                                    Deelnemer
                                                      Lid sinds:
                                                      23 June 2008

                                                      vandaag bij Kooij in Austerlitz geweest,even lekker rond gekeken,heeft leuk spul staan.
                                                      Ook even een babbeltje gemaakt met de man,aardige kerel trouwens!
                                                      Had staan aan bijzondere dingen.

                                                      Een Kadett B
                                                      3x C Ascona waarvan 2 stuks uit 87 en eentje uit 86
                                                      E Kadett 1.2 S uit 84/85 wit nog compleet,zit nog een kenteken op
                                                      E Kadett Life 3 deurs wit,nog een net interieur,en achterspoiler in kleur
                                                      Kadett D 3 deurs blauw
                                                      Kadett Cabrio uit 93
                                                      Senator B met zwart leer
                                                      En dan natuurlijk wat astraatjes F,veel Vectra’s B een Vectra A1 en wat corsaatjes B

                                                    25 berichten aan het bekijken - 401 tot 425 (van in totaal 661)
                                                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.