Forumindex › Forums › Overige › Opel algemeen › Gespot op de Sloop
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
29 oktober 2012 om 20:31 #17532546
@astrawez wrote:
Astra F Irmscher uitgevoerd
uniek!!
die bumpers zie je heeel weinig.
zulken had ik graag op mijn astra willen hebben.spoilertje zie je ook niet heel veel meer van.
damzz, als ik de astra nog had…..
29 oktober 2012 om 22:38 #17532547Heb je die weg gedaan dan?
30 oktober 2012 om 07:02 #17532548mijn astra is denk al een half jaar weg, maar dat is niet die hier op de foto staat
30 oktober 2012 om 21:28 #17532549@midnight black wrote:
Hoezo in je nek te hijgen, zo’n fijne sloop waar ze gelijk beginnen te mauwen als je nog iets anders losschroeft als waarvoor je eerst het terrein op bent gegaan? :hmmz ik wilde nog eens gaan kijken voor onderdelen aan die Kadett cabrio maar dan moeten ze wel een beetje redelijk zijn.
Toen we er net waren, waren we de enige op het terrein. Ik zei gewoon dat ik graag wilde weten wat er nog allemaal op de D Kadett zat, aangezien ik er zelf eentje heb en dus in principe alles wel voor reserve kan gebruiken. Hij zei eerst van daar staat ie kijk maar. Maar na een minuutje kwam hij even bij ons kijken of het allemaal lukte (en of we niks sloopten denk ik). Maargoed, toen het later wat drukker met klanten was konden we rustig over het terrein lopen en zagen we dus al het moois wat ik heb gefotografeerd. Aan de kentekens te zien staat sommige auto’s (zoals ook de Irmscher Astra) en al zo’n 4 jaar! En dat is ook wel aan de hoeveelheid mos op sommige auto’s te zien. We spraken ook een oude man die daar op het terrein hondenpoep opruimde (om de eigenaar te helpen zei hij). Hij zei dat er tegenwoordig geen schoonmaken aan is, aangezien je nergens door kan. Het staat te vol en er wordt niks weg gegooit. Sommige auto’s zien er ook nog zo goed uit, dat het lijkt alsof ze er net pas neer zijn gezet. Veel auto’s staan ook op slot, en er mag niks weggegooit worden. Wil je zoals ik dus een stripje dan moet je het hele scherm kopen (rot of niet). :hmmz
Ik vraag me zelf af hoelang dit nog kan bestaan. Sowieso klopt er natuurlijk niks van dat al die auto’s er nog gewoon met kentekens staan en dat ze volgens het RDW nog gewoon als rijdend wagenpark in het systeem staan. Ik heb niet één auto gezien met streepjescode.. Het voordeel is wel dat je nu een auto nog zou kunnen redden. Want compleet wil de eigenaar de auto’s ook wel verkopen aldus de oude poep-ruim-hulp. :wors30 oktober 2012 om 21:30 #17532550heb je een mail adres?
denk dat ik hem maar ff moet mailen over de astra dan haha :Pheb je verder nog wat naar de staat van de astra gekeken?
als hij daar al 4 jaar staat vind ik (voor zo ver ik kan zien) de rotterij best mee vallen namelijk.30 oktober 2012 om 21:42 #17532551@astrawez wrote:
@midnight black wrote:
Hoezo in je nek te hijgen, zo’n fijne sloop waar ze gelijk beginnen te mauwen als je nog iets anders losschroeft als waarvoor je eerst het terrein op bent gegaan? :hmmz ik wilde nog eens gaan kijken voor onderdelen aan die Kadett cabrio maar dan moeten ze wel een beetje redelijk zijn.
Toen we er net waren, waren we de enige op het terrein. Ik zei gewoon dat ik graag wilde weten wat er nog allemaal op de D Kadett zat, aangezien ik er zelf eentje heb en dus in principe alles wel voor reserve kan gebruiken. Hij zei eerst van daar staat ie kijk maar. Maar na een minuutje kwam hij even bij ons kijken of het allemaal lukte (en of we niks sloopten denk ik). Maargoed, toen het later wat drukker met klanten was konden we rustig over het terrein lopen en zagen we dus al het moois wat ik heb gefotografeerd. Aan de kentekens te zien staat sommige auto’s (zoals ook de Irmscher Astra) en al zo’n 4 jaar! En dat is ook wel aan de hoeveelheid mos op sommige auto’s te zien. We spraken ook een oude man die daar op het terrein hondenpoep opruimde (om de eigenaar te helpen zei hij). Hij zei dat er tegenwoordig geen schoonmaken aan is, aangezien je nergens door kan. Het staat te vol en er wordt niks weg gegooit. Sommige auto’s zien er ook nog zo goed uit, dat het lijkt alsof ze er net pas neer zijn gezet. Veel auto’s staan ook op slot, en er mag niks weggegooit worden. Wil je zoals ik dus een stripje dan moet je het hele scherm kopen (rot of niet). :hmmz
Ik vraag me zelf af hoelang dit nog kan bestaan. Sowieso klopt er natuurlijk niks van dat al die auto’s er nog gewoon met kentekens staan en dat ze volgens het RDW nog gewoon als rijdend wagenpark in het systeem staan. Ik heb niet één auto gezien met streepjescode.. Het voordeel is wel dat je nu een auto nog zou kunnen redden. Want compleet wil de eigenaar de auto’s ook wel verkopen aldus de oude poep-ruim-hulp. :worsDat is geen sloop, ik weet zat, daar hoef ik niet heen! bedankt.
1 november 2012 om 10:18 #17532552@soepkiepe wrote:
heb je een mail adres?
denk dat ik hem maar ff moet mailen over de astra dan haha :Pheb je verder nog wat naar de staat van de astra gekeken?
als hij daar al 4 jaar staat vind ik (voor zo ver ik kan zien) de rotterij best mee vallen namelijk.Dit is hem (de sloperij dan he): http://link.marktplaats.nl/604242888″ onclick=”window.open(this.href);return false;
Je kan hem het beste ff bellen tijdens openingstijden. Of gewoon langs gaan en kijken. Je mag altijd het terrein op dat is geen probleem. Alleen als het rustig is kan hij af en toe wel eens langs komen lopen. Als je die bumpers van die Astra af wil halen is dat geen probleem. Als je maar niet voor iets lulligs als een sleepoogkapje gaat, want dat doet ie niet. Of de hele bumper, of niks. Opzich wel logisch natuurlijk. Ik heb deze foto’s gemaakt omdat die bumpers van die Irmscher-Astra het verdienen om gered te worden. Ik heb nog zitten twijfelen om ze eraf te halen, maarja er ligt hier al zoveel aan “reserve” onderdelen. :hmmz Over de verdere staat van de Astra kan ik je niet veel vertellen. Ik weet wel dat de skirts die er origineel op horen ontbraken en dat eronder wel wat rottigheid zat. De schermen waren al eens eerder bijgewerkt en begon ook weer te roesten. Maar al met al niet in hele slechte staat opzich.
Succes ermee!1 november 2012 om 10:28 #17532553Volgens mij staat er op dat weiland bij Van de Ven (Roosendaal) een Kadett B.
Daar staan volgens mij gewoon goede auto’s die nog rijden en al.Weet het niet 100% zeker, hij staat half achter een andere auto en ik kwam met ongeveer 120 km/u voorbij.
2 november 2012 om 16:38 #17532554vandaag bij De nollen
een coupe bumper gespot
Deze:
michel
2 november 2012 om 18:57 #17532555Spot er niemand eens een engelse astra F??? Zoek al tijdje zo’n vauxhall grill
4 november 2012 om 15:30 #17532556die heb ik nog nieuw liggen :D twijfel alleen nog of ik die op de gsi ga zetten
4 november 2012 om 16:42 #17532557@astraTD wrote:
Spot er niemand eens een engelse astra F??? Zoek al tijdje zo’n vauxhall grill
En ik zoek een frame voor een in hoogte verstelbare bijrijdersstoel van mn F.
Rik ;)
6 november 2012 om 05:13 #17532558@astraTD wrote:
Spot er niemand eens een engelse astra F??? Zoek al tijdje zo’n vauxhall grill
Bij mijn weten kun je die gewoon bij de Opeldealer bestellen.
6 november 2012 om 06:45 #17532559@astrawez wrote:
@soepkiepe wrote:
heb je een mail adres?
als hij daar al 4 jaar staat vind ik (voor zo ver ik kan zien) de rotterij best mee vallen namelijk.Dit is hem (de sloperij dan he): http://link.marktplaats.nl/604242888″ onclick=”window.open(this.href);return false;
Je kan hem het beste ff bellen tijdens openingstijden. Of gewoon langs gaan en kijken. Je mag altijd het terrein op dat is geen probleem. Alleen als het rustig is kan hij af en toe wel eens langs komen lopen. Als je die bumpers van die Astra af wil halen is dat geen probleem. Als je maar niet voor iets lulligs als een sleepoogkapje gaat, want dat doet ie niet. Of de hele bumper, of niks. Opzich wel logisch natuurlijk. Ik heb deze foto’s gemaakt omdat die bumpers van die Irmscher-Astra het verdienen om gered te worden. Ik heb nog zitten twijfelen om ze eraf te halen, maarja er ligt hier al zoveel aan “reserve” onderdelen. :hmmz Over de verdere staat van de Astra kan ik je niet veel vertellen. Ik weet wel dat de skirts die er origineel op horen ontbraken en dat eronder wel wat rottigheid zat. De schermen waren al eens eerder bijgewerkt en begon ook weer te roesten. Maar al met al niet in hele slechte staat opzich.
Succes ermee!was eigenlijk meer als gekheid bedoeld ;)
maar volgens mij is de f alleen met skirts geleverd op de gsi.
deze uitvoering wat daar op de sloop staat heeft volgens mij geen skirts, tenminste, niet dat ik weet.
ik heb trashmetal de bumpers ff per pm gestuurd, de link dan haha :P hij was nog op zoek naar zulke bumpers, en dit is bij hem in zijn woonplaats.
hij wou er wel achteraan gaan, als hij dat ook al gedaan heeft weet ik niet, ben ik wel nieuwsgierig naar :Pgister nog ff bij de sloop hier in de buurt geweest, wou ff kijken naar zo relais voor de verstelbare interval maar uit alle vw waren de relais weg ;)
wist ook niet meer zeker welke het nu was, 66 of 99, 99 geloof ik toch?verder stond er weer zat opel, maar weinig waar ik wat aan had helaas.
6 november 2012 om 07:28 #17532560relais 99 ! kan uit een golf 3, vento maar ook seat ibiza tot 98.
6 november 2012 om 08:05 #17532561ben polo, golf vento, alles bij langs geweest. allemaal leeg
6 november 2012 om 09:13 #17532562ik heb er nog denk ik
6 november 2012 om 11:02 #17532563Ja ik ken damen wel, vaak zat geweest
houd indd alles goed in de gaten
zal misschien in het verleden genoeg weggehaald zijn
prijzen weet hij ook welik ben pas zonder werk komen te zitten dus ik moet een beetje op mn geld zitten
binnenkort moet ik ook weer aan de fysiotherapie
en dat mag ik dus lekker zelf betalen
maar ik wil deze bumperkit al zoooooo lang :cry6 november 2012 om 11:15 #17532564je kan hem altijd eens vragen wat het kost, en misschien wil ie ze ook wel ff achteruit leggen voor je ;)
6 november 2012 om 15:36 #17532565@trashmetal wrote:
Ja ik ken damen wel, vaak zat geweest
houd indd alles goed in de gaten
zal misschien in het verleden genoeg weggehaald zijn
prijzen weet hij ook welik ben pas zonder werk komen te zitten dus ik moet een beetje op mn geld zitten
binnenkort moet ik ook weer aan de fysiotherapie
en dat mag ik dus lekker zelf betalen
maar ik wil deze bumperkit al zoooooo lang :cryIk heb lekker wel geld en ga die bumpers lekker voor je neus wegkapen :jerry :jerry :jerry :jerry
Nee hoor, slap gelul en een misselijke grap :agent
Rik ;)
6 november 2012 om 16:31 #17532566@D.E wrote:
Vandaag bij sloperij Kooy in Austerlitz geweest:
Nette bestuurdersstoel uit deze D gehaald, plus wat klein spul :D
Ben er laatst ook geweest. Had jij die stoel mee genomen :jerry
Ik heb er ook van allerlei klein grut mee genomen. Nou is het niet veel meer, hij staat nog wel op marktplaats.
Wou de reservewielbak uitslijpen, maar de hele achterkant was blijkbaar verkocht :wtf22 november 2012 om 15:28 #17532568Zoek nog steeds een sloop d kadett, in de buurt van Nijmegen.
Ben best bereid om een stuk te rijden.
Iemand een idee of er eentje hier in de buurt staat?23 november 2012 om 17:23 #17532569http://vernieuwd.marktplaats.nl/a/auto-onderdelen/opel-onderdelen/a1000074373-opel-autodemontage-sloperij-voor-auto-onderdelen-in-gronau.html?c=be2da871b0d84f75c3056cc6db858f31&previousPage=lr” onclick=”window.open(this.href);return false;
Dat er een paar :jerry
23 november 2012 om 17:59 #17532570haha tsja, zo kun je je corsa wel makkelijk verlagen he :P
14 december 2012 om 15:49 #17532571vandaag bij Kooij in Austerlitz geweest,even lekker rond gekeken,heeft leuk spul staan.
Ook even een babbeltje gemaakt met de man,aardige kerel trouwens!
Had staan aan bijzondere dingen.Een Kadett B
3x C Ascona waarvan 2 stuks uit 87 en eentje uit 86
E Kadett 1.2 S uit 84/85 wit nog compleet,zit nog een kenteken op
E Kadett Life 3 deurs wit,nog een net interieur,en achterspoiler in kleur
Kadett D 3 deurs blauw
Kadett Cabrio uit 93
Senator B met zwart leer
En dan natuurlijk wat astraatjes F,veel Vectra’s B een Vectra A1 en wat corsaatjes B -
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.