Geschiedenis Opel-Forum

Forumindex Forums Overige Opel algemeen Geschiedenis Opel-Forum

• Dit onderwerp is leeg.
7 berichten aan het bekijken - 101 tot 107 (van in totaal 107)
  • Auteur
    Anoniem

@Jerk wrote:

Voorheen had ik hier nog even mijn mening op gegeven,
      maar ik ben de wijste en ga er maar vanuit dat ik je verwerkingsproces niet in de weg wilt staan :thumb

Beste oplossing inderdaad. :thumb

2000
      Moderator

@Jerk wrote:

@2000 wrote:

Nou hier dan 1 van de nieuwere mods…….
        Ondanks dat ik het verhaal best interessant vind, is het niet de bedoeling hier een uitgebreide discussie te gaan voeren.

Vind ik ook, afkappen is tegenwoordig de beste methode hier :thumb
        Als dit al een uitgebreide discussie is………….. :hmmz

Nog niet, maar gezien het verleden is de kans vrij groot. Daarbij optellende dat hier vrij veel topics worden verkl##t door offtopic geneuzel, had ik in mijn ogen weinig keus……..

Anoniem

Daarom wil ik hugo verzoeken om geen onnodige discussies uit een verleden weer proberen op te laaien.

Dus weer ontopic:
          Weten nu ook weer wie er vroeger mods waren en dat die niet altijd door 1 deur konden. Gelukkig is dat nu opgelost, en kunnen de huidige mods het prima met elkaar vinden, en zitten we allen op dezelfde golflengte.

Hugo-spiderned

Prima hoor Ed, maar als men een topic start waar diverse keren mijn naam wordt genoemd en ook nog onjuiste informatie wordt weergeven is het niet gek dat het onderwerp (ik in dit geval) ook zijn zegje mag/kan doen.
            Hoor en wederhoor hé.

Maargoed, we weten het nu allemaal en dit zal ook mijn laatste post zijn.

mayhem

Hugo en Jerk , das altijd nog tegen elkaar gegaan.

Jerk
              Deelnemer

@Senatorman wrote:

Daarom wil ik hugo verzoeken om geen onnodige discussies uit een verleden weer proberen op te laaien.

Dus weer ontopic:
                Weten nu ook weer wie er vroeger mods waren en dat die niet altijd door 1 deur konden. Gelukkig is dat nu opgelost, en kunnen de huidige mods het prima met elkaar vinden, en zitten we allen op dezelfde golflengte.

Dit wilt niet zeggen dat ik en Hugo altijd mot hadden idd,
                Nu doe je wel net alsof wij vroeger niet altijd op dezelfde golflengte zaten.
                In mijn ogen doe je de oude moderators dan toch tekort.
                Vroeger mocht er idd iets tegen elkaar gezegd worden ipv met zijn allen achter 1 iemand aan te hobbelen…….
                Wees blij dat niet iedereen het met elkaar eens was, het heeft toch het forum groot gemaakt :thumb

Jerk
                Deelnemer

Maar ik ga gewoon doen wat ik al eerder deed (net zoals de oudere garde)
                  Ik laat het forum lekker voor wat het is en beperk me tot het lezen van zinnige topics……

7 berichten aan het bekijken - 101 tot 107 (van in totaal 107)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.