Geschiedenis Opel-Forum

Forumindex Forums Overige Opel algemeen Geschiedenis Opel-Forum

• Dit onderwerp is leeg.
25 berichten aan het bekijken - 76 tot 100 (van in totaal 107)
  • Auteur
    sw16v
    Deelnemer

@InjectTheVenom wrote:

Vindt iedereen het heel erg als ik niet zo veel om de forum geschiedenis geef omdat me meer gezeik bij staat dan interessante dingen? Zoals het forum er tegenwoordig bij staat is het een heel eind beter als hoe het eerst was, nu alleen nog meer interessante verbouwing topics hier naartoe zien te krijgen en meer leden of in ieder geval leden die meer posten met hulpvaardige informatie.

Wat betreft die verbouwingen draag ik een behoorlijk steentje bij met mijn eigen project wat dusdanig diep gaat dat er een enorme hoop kennis in het koppie zit nu, hopelijk kan ik het na terugkomst van vakantie in een snel tempo af maken.

zoals het forum voor de grote crashes was was het vele malen beter!
      mooie verbouwings topics met nuttige informatie, waarin mensen elkaar nog hielpen ipv de ander af te kraken en alles beter te weten. (een van de redenen dat ik geen topic meer heb over mijn opeltjes)

en destijds zeer druk marktplaats gedeelte waar 70% het forum op draaide! daar was altijd veel informatie te vergaren! waar nu helemaal niks meer van over is………………… :cry :cry

helaas is er een paar keer toen ‘per ongeluk’ het hele forum inhoud gewist door danny ivm bandbreedte beheer, hiermee zijn achteraf veel users weg gebleven en heel veel zijn hun verbouwings topics niet weer gestart.

Ik ben hier ook begonnen zonder rijbewijs trouwens, was een jaartje of 16 op het oude forum….. nog het echte oude opelforum.nl zonder streepje! voor de nieuwe aanmeld ronde destijds. had toen geen brommer of auto maar wel mijn eerste C20XE… :wtf

wat betreft die gestolen kadett, dat was wel het meest spannende moment ever op het forum, vooral midden in de nacht dat er lui van het forum gingen checken of die kadett toen bij die handelaar stond (als ik mij niet vergis).
      tot laat in de nacht wachten tot ze thuis waren op een update hoe de zaken er voor stonden (tegenwoordig kan het bijna live met de smartphone hehehe)
      was het uit eindelijk niet iets met de oud oprichters van de gsi club holland?

Zeer indrukwekkend was het met Adriaan zijn erehaag waar wij toen ook bij waren. echt kippenvel moment.

en natuurlijk onze Hugo, man man :hmmz :D :P

veel leuke, maar ook nare momenten mee gemaakt. en ook slechte beslissingen gemaakt destijds.
      met de jaren word je gelukkig wijzer! en lees nu meer dan ik post en sluit mij direct nergens weer bij aan.

RISL
      Moderator

Wat is er toch met die Hugo?
        Die naam is al een paar keer genoemd. Wie vertelt er wat meer over?

Jerk
        Deelnemer

Het forum is opgericht door Danny (maar dat was al bekend ;) )
          Danny had een paar “vaste” moderators waaronder Roelof, Ronaldo, 1.4xe en ik
          Wij waren al moderator op het oude forum
          Maar omdat wij heel de dag moesten werken (wij hadden vanaf 17.00 uur tijd ;) ) en Hugo voor zijn werk heel de dag doelloos achter zijn computer zat vond Danny het een goed idee dat Hugo ons team zou versterken
          Hugo is tevens een zwager van Danny
          En omdat Hugo een collega had die ook de hele dag niks te doen had dan op zijn computer te kijken kwam hij er ook bij omdat Hugo dat graag wilde
          En als Hugo iets van je vond dan zei hij het niet op een nette manier ;)
          Dat heeft nogal tot pittige discussies geleid

Jerk
          Deelnemer

Ik kan je zoveel vertellen over Hugo maar heb toch het gevoel dat dat gewoon binnenkamers moet blijven
            Maar op een gegeven moment ging het niet meer met Hugo en zijn collega
            Was alleen maar gezeik
            Dus allebei een ban gegeven maar omdat hun met hun computerkunde toch wel verstand hadden van computers konden hun toch nog op het forum komen
            Op een gegeven moment werd er zelfs gedreigd om alle gesprekken die de moderators achter de schermen houden om die openbaar te maken :thumbdown

Op een gegeven moment hebben ze met hun eigen groepje vriendjes een eigen forum opgericht :thumbup

RISL
            Moderator

Ik wist dat jij ook moderator was, tot een jaar of 2 geleden.
              Ik kom je naam nog wel eens tegen “achter de schermen”.

Maar die Hugo was dus nogal een figuur :shock:
              In ieder geval prettig dat die gesprekken niet alsnog openbaar gemaakt zijn.
              Mensen met verstand van computers kunnen een forum maken of kraken…

Jerk
              Deelnemer

Dat kan wel kloppen idd
                Sinds 1.5 jaar ben ik voor de 2e keer vader en dat vergt heel veel tijd (en aangezien de 3e ook op komst is :thumb )
                Er kan niet heel veel achter de schermen over mij gezegd worden want ik lees vaak alleen nog maar even snel mee

En idd zo’n type als Hugo kan het forum maken of breken
                Er is nog zoveel meer te vertellen maar dat doe ik liever niet hier ;)
                Zoals jij weet kan je niet alles hier neer zetten ;)

Ik hoop dat je nu iets meer te weten bent gekomen :thumb

RISL
                Moderator

Kun jij ook nog steeds in het mod-deel meekijken?
                  Ik zag in ieder geval jouw posts in de wat oudere topics van het mod-deel.

Ik weet weer wat meer, puzzelstukjes beginnen langzaamaan in elkaar te vallen :thumb

teungts
                  Deelnemer

damm al weer 10 jaar geleden wat gaat de tyd snel. eerst was ik ook aktiever lees nu liever.

mark
                    Deelnemer

zo ook net ff in de geschiedenis gekken en ben ook alweer lid sinds 2004 , daarvoor idd gsi club holland. Ik post ook niet al te veel , omdat ik ook niet overal verstand van heb, maar heb wel veel dingen geleerd via het opel forum of aan spullen weten te komen. Ik vind het in ieder geval een top forum! :thumbup

kadscona
                      Deelnemer

Leuk dit topic, er komen toch weer wat herinneringen boven drijven. Ik was ook al lid van het eerste forum, weet niet meer onder welke naam. Ik was niet gelijk weer lid van het nieuwe forum, eerst even de kat uit de boom kijken denk ik. Ik had hier ook veel meer posts maar je, forum crashes. Ik werdt ook veel minder actief hier omdat het meerendeel van de posts over modernere Opels gaat, en ik alleen geinteresseerd ben in het oude spul. Ik kan me niet veel meer van die Hugo herinneren, alleen dat ie altijd en overal aanwezig was op het forum.

dannyd

Ik zal het dan maar vertellen he :jerry

Ik ben dus de originele oprichter van het opelforum.nl samen met dennis de vos
                          De geschiedenis begint ergens begin jaren 2000, toen was er het kadett gsi club forum wat werd overheerst door wat rare figuren.
                          dennis en ik hebben toen besloten http://www.opelforum.nl op te richten wat toen nog draaide op http:dplr/paranoid.nl

Later overgestapt naar cobweb, die opeens het hoog in de bol kreeg dat we extra moesten gaan betalen voor de bandbreedte etc etc

Toen kwam Grafix internet op de proppen met in het begin gratis hosting
                          dit is de beknopte versie van het verhaal de laatste gebeurtenissen weten we allemaal denk ik wel

Kwam er intussen ook achter dat mijn gebruikersnaam vergeven is aan een ander :argue

Anoniem

Re-welkom Danny, Namen weggegeven doen we niet hoor. Jouw naam + account is gewoon nog actief en behoort aan jouw
                            memberlist.php?mode=viewprofile&u=513

Zou het kunnen dat je je wachtwoord hiervan niet meer weet?

Als ik je moet helpen om je oude account weer te kunnen gebruiken hoor ik het graag.

dannyd

Ow dacht het Ed, kon namelijk niks meer met mijn gegevens doen, ook password reset werkte niet

Hugo-spiderned

Hier dan de “beruchte” Hugo……. (alias Pokermon, alias Spiderned)
                                Heel toevallig kwam ik hier weer op het forum in dit topic terecht.

Wees niet bang, ik kom geen rotzooi trappen daarvoor is het allemaal te lang geleden.
                                Het verhaal van Jerky klopt in grote lijnen.
                                In details totaal niet.
                                De feiten niet, de volgorde niet en al helemaal niet dat ik op het “oude forum” alleen maar heibel zocht.

Over die hele periode kan ik een boek schrijven en zal geheid een bestseller worden.
                                Ik weet best dat ik in de tijd van mijn admin periode mezelf niet populair heb gemaakt maar dat was ook niet mijn doel in tegenstelling van de mods die daar toendertijd zaten.
                                Ik voerde de regels uit die we met elkaar (admins en mods) hadden gemaakt, maar buiten het mod gedeelte deed niemand zijn mond open en stond ik alleen……
                                Ik zei wat ik dacht en dat was inderdaad vaak hard maar men wist wel wat men aan mij had.
                                In ieder geval niet schijnheilig en ik draaide er niet omheen (in tegenstelling tot sommige mods)
                                Het was ook niet zo dat ik alleen maar achter mijn toetsenbord zat en het niet rechtstreeks in je gezicht wilde vertellen.
                                Ik bezocht ook meetings waarin men mijn vooraf te verstaan had gegeven beter niet te komen…..
                                Ik ging gewoon want ik wilde me niet verschuilen achter een scherm.
                                Er was echter niemand die mij persoonlijk over een voorval of conflict aansprak…… nee om me heen dralen zodat ik misschien wel bang zou worden……..pfffff

Maargoed, tijdens mijn admin tijd heb ik me voornamelijk bezig gehouden met het forumscript op zich.
                                Nieuwe toevoegingen er in zetten, betaalsectie inplanteren enz.
                                ik bedoel dan geen zogenaamde “mods” toevoegen maar echt van scratch het PHP script aanpassen.
                                Ik heb daar heeeeeeeeel veeeeeeeel tijd ingestoken.
                                Uiteraard was er verzet bij de members over betaalsecties voor complete auto’s, Google advertenties, banners enz.
                                Maarja het forum moest op de 1 of andere manier bekostigd worden dus het was echt nodig.

Uiteraard kreeg alleen Hugo de strontkar over zich heen omdat hij in de diverse topic het beleid verdedigde en er geen mod in geen velden of wegen te zien was.
                                In het mod gedeelte kreeg ik alle lof maar buiten dit voor members onzichtbare gedeelte was er geen mod thuis en stond ik alleen.
                                En toen kwam in het mod gedeelte ter sprake dat we handelaren moesten aanpakken.
                                Deze handelaren kwamen alleen maar op het forum om hun spullen (lees hele garage verkopen) te slijten en postte verder niets zinnigs.
                                Deze moesten we dus aanpakken en bespraken een definitie van een handelaar.

We (mods / admins) waren het er allemaal over eens en zouden dat de kop indrukken en degene die toch hun spullen wilde verkopen moest gaan betalen.
                                Totdat ik er een weekje daarna achter kwam dat 1 van onze mods zelf deze regels aan zijn laars lapte en dat was voor mij de druppel.
                                Ik heb mezelf meteen afgezet als admin en was vanaf dat moment weer member.
                                En toen moest natuurlijk mijn mond gesnoerd worden……….
                                Als men mij een beetje ken laat ik me dat niet gebeuren en begon toen aan iedereen die het maar horen wilde mijn verhaal te doen.
                                Ondertussen kon ik nog gewoon in het mod gedeelte meelezen (niet gek natuurlijk als je het forumscript bijna uit je hoofd ken) en wat ik daar toen las was echt verschrikkelijk.
                                Zo erg was ik nog nooit beledigd en afgemaakt door diverse personen.
                                Natuurlijk, ze wisten niet dat ik het nog kon lezen anders hadden ze dat uiteraard nooit geschreven.
                                Op dit punt gaat Jerk trouwens de fout in met zijn passage dat ik dit op straat wilde gooien.
                                Misschien dat men zich nog het conflict kan herinneren met een ander toendertijd nieuw op gezet opel forum??? (ik ga geen naam noemen)
                                Members van het opel-forum werden weggelokt naar dat forum, men zou het opel-forum kapot maken enz.
                                Toen heb ik uit DAT forum het mod gedeelte “gekopieerd” en dat in een zip-bestand gezet wat we de naam “the ZIP-file” hebben genoemd.
                                Iedereen van die tijd kan zich dat nog wel herinneren……….. ook jij Jerk !

Maargoed, terug naar het opel forum.
                                Uiteindelijk kreeg ik toen een ban van de mods die ikzelf toendertijd heb binnengehaald :)
                                Ik ben toen met mijn collega (we zaten toen bij dezelfde baas tegenover elkaar en hadden inderdaad niets anders te doen dan rondhangen op het internet) een eigen forum begonnen om members die gebanned waren op het opel forum en dus onze kant hadden gekozen een praatplek te geven.
                                Zeker ook om zijn gal te spuwen over de mods van het opel forum.
                                Dat forum (dock50) heeft ongeveer 5 jaar bestaan en ik heb toen uiteindelijk de stekker eruit getrokken omdat er bijna niemand meer kwam en iedereen zo’n beetje zijn eigen weg ging.
                                We hebben nog wel wat leuke meetings gehad en echt heel veel gelachen.
                                Het kon dus wel met mij blijkbaar hahahaahahaha

nouja, dit is dan zo’n beetje in hele grote lijnen het verhaal.
                                De sappige details, conflicten, meningsverschillen en de beruchte ZIP-file hou ik voor me en ga wat dat betreft geen oude koeien meer uit de sloot halen.
                                Van mij kant geen hard feelings meer, tegen niemand……….. het is al zo lang geleden maar alles zit nog precies in mijn hoofd.

groeten
                                Hugo

corsaboy
                                Deelnemer

Ach ja, ik heb me er nooit echt wat van aangetrokken.
                                  Ik heb altijd zoiets gehad van lekker laten gaan.

maar wel leuk dat ook Danny en Hugo nog ff hier komen kijken :thumb king:

mayhem

Hugo haha! het leeft gewoon nog. Dat geouwehoer toen was inderdaad wel een zaakje.
                                    Forumknuppel BBQ gent… ik heb later nog een auto bekeken die hij had omgebouwd… die 20NE was er letterlijk ingetrapt. en gewoon €€€ rekenen voor die ombouw.

Sinds een paar jaar kom ik hier eigenlijk amper meer, het niveau is naar beneden, er wordt weinig echt dik spul meer gepost in de project pagina.

Jerk
                                    Deelnemer

@Hugo-spiderned wrote:

Hier dan de “beruchte” Hugo……. (alias Pokermon, alias Spiderned)
                                      Heel toevallig kwam ik hier weer op het forum in dit topic terecht.

Wees niet bang, ik kom geen rotzooi trappen daarvoor is het allemaal te lang geleden.
                                      Het verhaal van Jerky klopt in grote lijnen.
                                      In details totaal niet.
                                      De feiten niet, de volgorde niet en al helemaal niet dat ik op het “oude forum” alleen maar heibel zocht.

Over die hele periode kan ik een boek schrijven en zal geheid een bestseller worden.
                                      Ik weet best dat ik in de tijd van mijn admin periode mezelf niet populair heb gemaakt maar dat was ook niet mijn doel in tegenstelling van de mods die daar toendertijd zaten.
                                      Ik voerde de regels uit die we met elkaar (admins en mods) hadden gemaakt, maar buiten het mod gedeelte deed niemand zijn mond open en stond ik alleen……p
                                      Ik zei wat ik dacht en dat was inderdaad vaak hard maar men wist wel wat men aan mij had.
                                      In ieder geval niet schijnheilig en ik draaide er niet omheen (in tegenstelling tot sommige mods)
                                      Het was ook niet zo dat ik alleen maar achter mijn toetsenbord zat en het niet rechtstreeks in je gezicht wilde vertellen.
                                      Ik bezocht ook meetings waarin men mijn vooraf te verstaan had gegeven beter niet te komen…..
                                      Ik ging gewoon want ik wilde me niet verschuilen achter een scherm.
                                      Er was echter niemand die mij persoonlijk over een voorval of conflict aansprak…… nee om me heen dralen zodat ik misschien wel bang zou worden……..pfffff

Maargoed, tijdens mijn admin tijd heb ik me voornamelijk bezig gehouden met het forumscript op zich.
                                      Nieuwe toevoegingen er in zetten, betaalsectie inplanteren enz.
                                      ik bedoel dan geen zogenaamde “mods” toevoegen maar echt van scratch het PHP script aanpassen.
                                      Ik heb daar heeeeeeeeel veeeeeeeel tijd ingestoken.
                                      Uiteraard was er verzet bij de members over betaalsecties voor complete auto’s, Google advertenties, banners enz.
                                      Maarja het forum moest op de 1 of andere manier bekostigd worden dus het was echt nodig.

Uiteraard kreeg alleen Hugo de strontkar over zich heen omdat hij in de diverse topic het beleid verdedigde en er geen mod in geen velden of wegen te zien was.
                                      In het mod gedeelte kreeg ik alle lof maar buiten dit voor members onzichtbare gedeelte was er geen mod thuis en stond ik alleen.
                                      En toen kwam in het mod gedeelte ter sprake dat we handelaren moesten aanpakken.
                                      Deze handelaren kwamen alleen maar op het forum om hun spullen (lees hele garage verkopen) te slijten en postte verder niets zinnigs.
                                      Deze moesten we dus aanpakken en bespraken een definitie van een handelaar.

We (mods / admins) waren het er allemaal over eens en zouden dat de kop indrukken en degene die toch hun spullen wilde verkopen moest gaan betalen.
                                      Totdat ik er een weekje daarna achter kwam dat 1 van onze mods zelf deze regels aan zijn laars lapte en dat was voor mij de druppel.
                                      Ik heb mezelf meteen afgezet als admin en was vanaf dat moment weer member.
                                      En toen moest natuurlijk mijn mond gesnoerd worden……….
                                      Als men mij een beetje ken laat ik me dat niet gebeuren en begon toen aan iedereen die het maar horen wilde mijn verhaal te doen.
                                      Ondertussen kon ik nog gewoon in het mod gedeelte meelezen (niet gek natuurlijk als je het forumscript bijna uit je hoofd ken) en wat ik daar toen las was echt verschrikkelijk.
                                      Zo erg was ik nog nooit beledigd en afgemaakt door diverse personen.
                                      Natuurlijk, ze wisten niet dat ik het nog kon lezen anders hadden ze dat uiteraard nooit geschreven.
                                      Op dit punt gaat Jerk trouwens de fout in met zijn passage dat ik dit op straat wilde gooien.
                                      Misschien dat men zich nog het conflict kan herinneren met een ander toendertijd nieuw op gezet opel forum??? (ik ga geen naam noemen)
                                      Members van het opel-forum werden weggelokt naar dat forum, men zou het opel-forum kapot maken enz.
                                      Toen heb ik uit DAT forum het mod gedeelte “gekopieerd” en dat in een zip-bestand gezet wat we de naam “the ZIP-file” hebben genoemd.
                                      Iedereen van die tijd kan zich dat nog wel herinneren……….. ook jij Jerk !

Maargoed, terug naar het opel forum.
                                      Uiteindelijk kreeg ik toen een ban van de mods die ikzelf toendertijd heb binnengehaald :)
                                      Ik ben toen met mijn collega (we zaten toen bij dezelfde baas tegenover elkaar en hadden inderdaad niets anders te doen dan rondhangen op het internet) een eigen forum begonnen om members die gebanned waren op het opel forum en dus onze kant hadden gekozen een praatplek te geven.
                                      Zeker ook om zijn gal te spuwen over de mods van het opel forum.
                                      Dat forum (dock50) heeft ongeveer 5 jaar bestaan en ik heb toen uiteindelijk de stekker eruit getrokken omdat er bijna niemand meer kwam en iedereen zo’n beetje zijn eigen weg ging.
                                      We hebben nog wel wat leuke meetings gehad en echt heel veel gelachen.
                                      Het kon dus wel met mij blijkbaar hahahaahahaha

nouja, dit is dan zo’n beetje in hele grote lijnen het verhaal.
                                      De sappige details, conflicten, meningsverschillen en de beruchte ZIP-file hou ik voor me en ga wat dat betreft geen oude koeien meer uit de sloot halen.
                                      Van mij kant geen hard feelings meer, tegen niemand……….. het is al zo lang geleden maar alles zit nog precies in mijn hoofd.

groeten
                                      Hugo

Geen hard feelings maar wel mij een paar keer noemen :wtf
                                      Volgens mij zeg ik niet dat je alleen maar heibel zocht!?!?
                                      En ik weet ook nog wel hoe alles zat!
                                      Maar idd, ik heb geen zin om oude koeien uit de sloot te halen.
                                      Ik ben wijzer, rustiger en heb meer te doen dan hier te posten.
                                      Het niveau hier is de laatste tijd helaas achteruit gegaan en heb het druk qua sociale leven

Anoniem

Tjah ik heb vanaf t begin alles ook wel meegemaakt
                                        Wat n member kon meemaken

Ben ooit ook wel gevraagd voor mod
                                        Maar had daar geen trek in

Ook ik ben hier lang zo actief niet meer
                                        Als”vroeger”. Deels door m.n prive leven

Maar grotendeels door (wat al meer aangeven)

Dat t algehele niveau. Inderdaad veel lager is geworden
                                        Veel oud leden met veel tech input zijn verdwenen

En inderdaad op n enkele na geen interesante projecten meer

Errug jammer…………………….

david verburg
                                        Deelnemer

De projecten zijn er nog wel hoor maar worden niet gepost denk ik omdat een ander het toch altijd beter weet tegenwoordig hier .
                                          Van die keyboard warriors zeg maar

Anoniem

@david verburg wrote:

De projecten zijn er nog wel hoor maar worden niet gepost denk ik omdat een ander het toch altijd beter weet tegenwoordig hier .
                                            Van die keyboard warriors zeg maar

Ja projecten bestaan er zat dat weet ik wel
                                            Enkel hadden we t over t forum :thumb

En daar vind je maar n enkel interesant project

En uiteraard zitten der steeds meer van die mafkezen hiero
                                            Die maar wat postten om te postten

Vaak geen verstand van zaken :fy1
                                            En wel adviezen geven(die meest nergens op slaan :hmmz )
                                            Tjah zal de moderne tijd wel zijn :cry
                                            Scheelt wel 1 ding. Kost me niet veel tijd meer
                                            Om “vandaag gepost”
                                            Ff te chekken

david verburg
                                            Deelnemer

Het is gewoon jammer maar ondanks dat blijf ik toch wel lezen hier hooralleen post ik bijna niks meer
                                              Om gezeur te voorkomen ;-)

Hugo-spiderned

@Jerk wrote:

Hoi Jerk, Ik noem jouw omdat ik reageer op jouw posts, meer niet.
                                                @Jerk wrote:

nee dat klopt, maar je insinueert dat dat de enige reden was dat ik toentertijd een ban kreeg.
                                                @Jerk wrote:

nee want hier insinueert je dat ik alles uit het mod gedeelte van het opel-forum op straat wilde gooien en dat is dus niet waar.
                                                Het was het “andere” opel forum.
                                                @Jerk wrote:

ook dit klopt niet want Ronaldo was nog geen mod voordat ik admin was.
                                                Ik heb notabene Ronaldo voorgedragen als mod.
                                                Misschien voor jouw (en andere lezers) een detail maar voor mij heel belangrijk…………………… ;)

2000
                                                Moderator

Nou hier dan 1 van de nieuwere mods…….
                                                  Ondanks dat ik het verhaal best interessant vind, is het niet de bedoeling hier een uitgebreide discussie te gaan voeren.

Jerk
                                                  Deelnemer

@Hugo-spiderned wrote:

@Jerk wrote:

Hoi Jerk, Ik noem jouw omdat ik reageer op jouw posts, meer niet.
                                                    @Jerk wrote:

nee dat klopt, maar je insinueert dat dat de enige reden was dat ik toentertijd een ban kreeg.
                                                    @Jerk wrote:

nee want hier insinueert je dat ik alles uit het mod gedeelte van het opel-forum op straat wilde gooien en dat is dus niet waar.
                                                    Het was het “andere” opel forum.
                                                    @Jerk wrote:

ook dit klopt niet want Ronaldo was nog geen mod voordat ik admin was.
                                                    Ik heb notabene Ronaldo voorgedragen als mod.
                                                    Misschien voor jouw (en andere lezers) een detail maar voor mij heel belangrijk…………………… ;)

Ok :thumb

Voorheen had ik hier nog even mijn mening op gegeven,
                                                    maar ik ben de wijste en ga er maar vanuit dat ik je verwerkingsproces niet in de weg wilt staan :thumb

Jerk
                                                    Deelnemer

@2000 wrote:

Nou hier dan 1 van de nieuwere mods…….
                                                      Ondanks dat ik het verhaal best interessant vind, is het niet de bedoeling hier een uitgebreide discussie te gaan voeren.

Vind ik ook, afkappen is tegenwoordig de beste methode hier :thumb
                                                      Als dit al een uitgebreide discussie is………….. :hmmz

25 berichten aan het bekijken - 76 tot 100 (van in totaal 107)
                                                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.