Geschiedenis Opel-Forum

Forumindex Forums Overige Opel algemeen Geschiedenis Opel-Forum

• Dit onderwerp is leeg.
25 berichten aan het bekijken - 51 tot 75 (van in totaal 107)
  • Auteur
    2000
    Moderator

@Nielske wrote:

Ik kan me die 2 crashes ook nog herinneren..
      Ook ergens in 2002 of 2003 aangemeld op het “oude”forum.

Meen me te herinneren dat opelforum.nl toen doorgelinkt was naar VWforum en omdat de eigenaar wss. geld rook ofzo er niet van af wou, dus toen idd opel-forum werd.
      Ben verder ook niet meer aktief op het forum, maar lees het toch nog wel zo nu en dan.
      Zijn toch tijden geweest dat de browser hier mee opende hahaha!

Onze fietscross held Danny was idd lange tijd eigenaar, en die gestolen Kadett is ook iets wat ik me nog erg goed herinner! was net zo spannend als een crime serie! hahahaha!

Ja, klopt, weet ik nog. Was dat niet de neef van danny, die zich een beetje drakerig opstelde :D Heeft ook niet al te lang geduurd, toen “mocht” ie weer weg. Ging je naar het opelforum, kwam je bij vw terecht. Ik droom er nog over :cry

theunm

@corsaboy wrote:

Toch wel leuk dit topic.
        Want zo reageren er toch weer ouwe rotten van het forum :)

Hier nog zoon oude rot.

Lees veel van wat er gepost wordt.

Alleen als ik niks zinnig toe te voegen heb doe ik dat.

Er zijn in het verleden van het Opel Forum ook een paar kippevel momentjes geweest.

Meestal zie je die in de hoek van Manta en Ascona waar forum leden een ander een MOOIE dag bezorgen :wors :wors :wors

En dan is er Die keer dat er een erehaag is gemaakt voor een forumlid wat ons veel te vroeg heeft verlaten city77 ( Adriaan).

En heb zo links en rechts al de nodige onderdeeltjes gevonden voor mijn project.

Helaas kun je niet alles laten zie wat je hebt en kijken helaas ook mensen mee met slechte bedoelingen.

Theun

eddepet007

Idd in 10 jaar veel gebeurt

Meest aangrijpende was idd de ere haag krijg nog kippevel van sls ik der aan denk
          Zo treurig iets en zon mooie haag we waren er allemaal zo van onder de indruk dat niemand een foto had gemaakt
          Achteraf gezien hadden nabestaanden graag foto gehad

RISL
          Moderator

Dat van City77 heb ik wel gelezen, heb het topic toen helemaal doorgenomen.
            Behoorlijk ingrijpend inderdaad, top dat er zoveel mensen hebben meegewerkt aan een laatste eerbetoon.

Anoniem

Ook reageer even. Ik zit al sinds het eerste uur hier en post niet veel en lees meestal lekker mee. Meestal omdat ik toch
              niets zinnigs (technisch) er aan kan toevoegen :). Verder was het volgens mij een zwarte GSi die gestolen was. Was toen omgekat
              en zaten andere platen op. Had een mede-forummer toen gespot bij iemand in de straat.

Verder idd aardig wat tijd doorgebracht met DdV (idd heftig ongeluk toen). Leuk om zo de verhalen te lezen. Danny kan ik me
              ook nog herrineren.

2000
              Moderator

@JvV wrote:

Ook reageer even. Ik zit al sinds het eerste uur hier en post niet veel en lees meestal lekker mee. Meestal omdat ik toch
                niets zinnigs (technisch) er aan kan toevoegen :). Verder was het volgens mij een zwarte GSi die gestolen was. Was toen omgekat
                en zaten andere platen op. Had een mede-forummer toen gespot bij iemand in de straat.

Verder idd aardig wat tijd doorgebracht met DdV (idd heftig ongeluk toen). Leuk om zo de verhalen te lezen. Danny kan ik me
                ook nog herrineren.

Staat me nog iets van bij, stond ie niet te koop met ander nummer, maar wel met origineel kenteken in de ramen gegraveerd?

Oenatje
                Deelnemer

en er zaten van die hele speciale dure velgen onder die ineens te koop werden aangeboden door een opel liefhebber/forum eigenaar die zogenaamd van niks wist.

en even later kwam de kadett te koop bij een duister bedrijfje

Oenatje
                  Deelnemer

filmpje van de kadett

[youtube:1n6wpwbe]http://www.youtube.com/watch?v=0SofUwqLm-E[/youtube:1n6wpwbe]

david verburg
                    Deelnemer

Die wielen kwam toen een klant van me mee aan rijden
                      Vlak nadat die kadett gekaapt was
                      Zaten onder een bordaux rode vectra 2000
                      En die kadett stond paar straten bij mij vandaan bij iemand die ik wel kende van horen zeggen
                      Balletje is toen gaan rollen en binnen 2 weken had ie ze kadett terug ding was gekat en interieur was voor de helft weg
                      Kortom auto was aardig verkloot volgens mij

Oenatje
                      Deelnemer

weet niet meer hoe de eigenaar heet van de kadett.

zal vanavond wat foto’s posten van de kadett

Oenatje
                        Deelnemer

dit is hem.

echt een mooi ding

KadAstra-EF
                          Deelnemer

Mooi ?

Oke dan :shock:

Rik :sleeping

astraTD

Die velgen zijn dik!!!

( wel asociaal om zo te knallen op de autobaan was er bij mij niet langs gekomen. )

Oenatje
                              Deelnemer

@KadAstra-EF wrote:

Mooi ?

Oke dan :shock:

Rik :sleeping

tja ik zie dit liever als een gewone astra

RISL
                                Moderator

Ik vind het ook een mooie Dett!

trashmetal
                                  Deelnemer

Zekers vet die Kadett :thumbup

ik ben geregistreerd sinds 2007, toen aangemeld met mn vectra a
                                    aantal topics er over geplaatst die helaas foetsie zijn
                                    tussen 2008 en 2011 niet actief geweest op het forum
                                    met de aanschaf van mn astra f ben ik weer actief gaan meedoen

en goede zaak dat met behulp van dit forum toch een aantal gestolen wagens is terug gevonden :thumb

Jurgen
                                    Deelnemer

Same here, 2007 aangemeld omdat ik een C Kadett gekocht had. Inmiddels veel meegekregen van dit forum en ook de mindere dingen meegemaakt. Zelf ook in de erehaag voor Adriaan gestaan, wat een moment was dat zeg. Erg mooi om te zien waar een stel Opel liefhebbers toe in staat zijn.

Ook in die tussentijd nog een keer een crash van het forum meegemaakt volgens mij? Was toen dacht ik een paar dagen offline maar de topics waren nog wel aanwezig. BBQ Gent onze tuningexpert idd ook wel eens voorbij zien komen en die knakker geenrijbewijs ja, die zou het hele forum wel even plat gooien nadat ie afgebrand werd op z’n domme vragen :hmmz

Verder zou ik zeggen, lekker zo doorgaan met het forum :thumb

Oenatje
                                      Deelnemer

@RISL wrote:

Ik vind het ook een mooie Dett!

ook onderhuids in top conditie toen, is helemaal uit elkaar geweest

echt een super mooie kadett.

kasten achter uitgerold.

-BlendjuH-
                                        Deelnemer

@*Jurgen* wrote:

Same here, 2007 aangemeld omdat ik een C Kadett gekocht had. Inmiddels veel meegekregen van dit forum en ook de mindere dingen meegemaakt. Zelf ook in de erehaag voor Adriaan gestaan, wat een moment was dat zeg. Erg mooi om te zien waar een stel Opel liefhebbers toe in staat zijn.

Ook in die tussentijd nog een keer een crash van het forum meegemaakt volgens mij? Was toen dacht ik een paar dagen offline maar de topics waren nog wel aanwezig. BBQ Gent onze tuningexpert idd ook wel eens voorbij zien komen en die knakker geenrijbewijs ja, die zou het hele forum wel even plat gooien nadat ie afgebrand werd op z’n domme vragen :hmmz

Verder zou ik zeggen, lekker zo doorgaan met het forum :thumb

Leuk topic :thumb
                                          Zelf ook al een tijdje aanwezig hier …
                                          De erehaag heb ik gevolgd … was super dat mensen dit voor een ander over hebben :wors
                                          Geen woorden voor …
                                          Die gent lulde zwaar uit ze nek tot vervelens toe …
                                          Daarom las ik ook geen dingen meer van hem …
                                          Vervolgens kwam er nog een oplichter bij die was alles beweerde dat ie aan auto’s had ..
                                          En ook een eigen bedrijf en ook iemand flink in de zeik genomen hier mee :swear :fy1
                                          Tevens had ie hier ook wat slachtoffers gemaakt met beloftes :swear
                                          Die geenrijbewijs met ze leuke reacties …
                                          Heb kostelijk zitten vermaken om de domheid van een persoon …

Ik zit elke dag wel op het forum … lees heel veel mee en post hier en daar wel wat ;)

InjectTheVenom
                                          Deelnemer

Vindt iedereen het heel erg als ik niet zo veel om de forum geschiedenis geef omdat me meer gezeik bij staat dan interessante dingen? Zoals het forum er tegenwoordig bij staat is het een heel eind beter als hoe het eerst was, nu alleen nog meer interessante verbouwing topics hier naartoe zien te krijgen en meer leden of in ieder geval leden die meer posten met hulpvaardige informatie.

Wat betreft die verbouwingen draag ik een behoorlijk steentje bij met mijn eigen project wat dusdanig diep gaat dat er een enorme hoop kennis in het koppie zit nu, hopelijk kan ik het na terugkomst van vakantie in een snel tempo af maken.

RISL
                                            Moderator

Ik hoopte meer uit te vinden waar het forum vandaan komt, wie de vorige eigenaren waren, moderators en dat soort dingen.

Iemand die daar iets over kan melden?

Astraman
                                              Deelnemer

Jah das een goeie, ik zit hier toch ook al een hele tijd, maar ik ben hier gekomen in 2003, ik heb toen mijn GSI verkocht en daar kwam de Astra (die ik nu nog heb…) voor in de plaats…ik moest iets weten wat ik toen niet kwijt kon op het GSI Club Holland Forum en zodoende aangemeld en eigenlijk altijd blijven plakken. Helaas laatste tijd niet zoveel tijd gehad voor de Opeltjes want mijn andere hobby slokt erg veel tijd op, mijn twee Honda en Suzuki motoren. Maar zodra de Honda’s af zijn gaat de Kadett opgeknapt worden. En de Astra, die blijft het gewoon doen. ;)

Maar ontopic, veel gezien hier, veel relletjes die weleens uitbraken, en dan zat je te gieren achter de pc, continu f5-en, was soms wel hilarisch, soms ook tenenkrommend. Wisselingen van moderators, wisseling van eigenaar wat ook veel met zich mee brachten.

Ik moet wel zeggen dat ik hier ontzettend veel over mijn auto’s en het algemeen geleerd heb, en er word ook heeel wat afgeouwehoerd :jerry

Senatorman werd in het begin in mijn beleving niet helemaal begrepen en niet iedereen kon de ingeslagen lijn altijd even goed waarderen, dat was even wennen, dus daar was ook nog wel wat getouwtrek over maar tot nu toe gaat dat goed vind ik.
                                                Helaas mis ik wel de hele dieptechnische gesprekken die er vroeger volgens mij veel meer waren, maar lees nog steeds vaak mee.

Roelof

Als ik het goed herinner is het ontstaan uit onvrede over de GSI club die ook een eigen forum draaide.

Turill
                                                  Deelnemer

Leuk topic, als nieuw lid kan ik uiteraard nergens over meepraten maar het is wel leuk om een stukje historie mee te pakken. Mocht het ergens nog genoemd worden weet ik tenminste een beetje waar naar verwezen wordt ;)
                                                    Is heeft dat verhaal met die gestolen dett zich toevallig in omg. Arnhem afgespeeld? Of is het toeval dat het filmpje met de S8 bij de A12 bij Duiven is opgenomen?

arjontje
                                                    Deelnemer

@Turill wrote:

Leuk topic, als nieuw lid kan ik uiteraard nergens over meepraten maar het is wel leuk om een stukje historie mee te pakken. Mocht het ergens nog genoemd worden weet ik tenminste een beetje waar naar verwezen wordt ;)
                                                      Is heeft dat verhaal met die gestolen dett zich toevallig in omg. Arnhem afgespeeld? Of is het toeval dat het filmpje met de S8 bij de A12 bij Duiven is opgenomen?

Wat ik zo zie inderdaad bij Duiven richting Arnhem.

25 berichten aan het bekijken - 51 tot 75 (van in totaal 107)
                                                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.