Forumindex › Forums › Overige › Opel algemeen › Geschiedenis Opel-Forum
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
28 september 2012 om 22:24 #18071908AnoniemLid sinds:
1 January 1970Wat ik weet en in de geschiedenis heb kunnen vinden
22-09-2002
Oprichting Opelforum.nl onder de naam Opel forum team Benelux. Opgericht door enkele Opel-vrienden.
Forum alleen toegankelijk na registratie. Het XMB forumscript werd gebruikt in het engels.07-04-2003
Het XMB forumscript voorzien van een nederlandse vertaling.24-06-2004
Domeinregistratie Opel-forum.nl. Om onduidelijke reden is het domein Opelforum.nl door-geredirect naar Opel-forum.nlBron: http://wayback.archive.org/web/*/http://www.opelforum.nl/
23-10-2010 Ivm tijdgebrek van de oprichter Danny heb ik (Senatorman) het forum overgenomen.
Mei 2012 Forumscript gewijzigd van XMB naar phpBB
28 september 2012 om 22:28 #1807190924-06-2004
Domeinregistratie Opel-forum.nl. Om onduidelijke reden is het domein Opelforum.nl door-geredirect naar Opel-forum.nldat weet ik ook nog, volgens mij was het zo dat opelforum de naam niet van danny was maar van iemand anders die die naam niet wilde afstaan ofzoiets in die trand
dan maar streepje er tussen
28 september 2012 om 23:23 #18071910@astraTD wrote:
Al 8 jaartjes netjes..
Heb me ook in 2009 aan gemeld en toen poosje verdwenen geweest, sinds 3kwartjaar lekker actief op dit leuke forum :thumb
kmelde mij in 2007 aan omdat mn ouders altijd opel rijden.
sinds een week actief op het opel forum ;) (als ik wist hoe leuk het hier is dan al sinds 2007 actief geworden)
dus dat verhaal van die slapende leden klopt wel denk ik ;)29 september 2012 om 07:05 #18071911AnoniemLid sinds:
1 January 1970@wimpell wrote:
@astraTD wrote:
Al 8 jaartjes netjes..
Heb me ook in 2009 aan gemeld en toen poosje verdwenen geweest, sinds 3kwartjaar lekker actief op dit leuke forum :thumb
kmelde mij in 2007 aan omdat mn ouders altijd opel rijden.
sinds een week actief op het opel forum ;) (als ik wist hoe leuk het hier is dan al sinds 2007 actief geworden)
dus dat verhaal van die slapende leden klopt wel denk ik ;)O dat van die slapende leden zal inderdaad wel kloppen
Zijn er ook zat geweest die zich aanmelden om 1 x een probleem hadden
En een oplossing zochten
Tjah die mensen zie je pas weer bij t volgende probleemJe kunt t denk ik wel vergelijken met face book
Als iemand ikzeg maar wat 300 vrienden heeft zijn dat dan ook allemaal serieuse volgers :hmmzZo is t hiero ook ;)
29 september 2012 om 09:38 #18071912ook mensen zat denk ik, die wel regelmatig komen kijken, en niet echt veel posten
ik ben er meestal zoeen :afro :angel29 september 2012 om 12:14 #18071913Tbs’er op proefverlof :jerry
Dat zijn nog wel leuke grappen zo!
En geenrijbewijs, ja, die kennen we nog wel, maffe gozer dat dat was.
29 september 2012 om 12:31 #18071914Zit er toevallig een fout in het forum? Als ik bij marktplaats op eige advertenties klik krijg ik een foutmelding? Of waar kan ik dit posten kwa fout melding? Fatal error: Call to a member function assign_vars() on a non-object in /home/opelfor/domains/opel-forum.nl/public_html/ads/functions.php on line 67
29 september 2012 om 12:37 #18071915@Maurice89 wrote:
Zit er toevallig een fout in het forum? Als ik bij marktplaats op eige advertenties klik krijg ik een foutmelding? Of waar kan ik dit posten kwa fout melding? Fatal error: Call to a member function assign_vars() on a non-object in /home/opelfor/domains/opel-forum.nl/public_html/ads/functions.php on line 67
krijg ik ook wel eens, gewoon nog een keer klikken. dan werkt het wel
29 september 2012 om 12:51 #18071916@RISL wrote:
Ik ben er inmiddels achter dat de vorige forumeigenaar ‘Danny’ was. En dat het forum nu draait op servers in Rotterdam.
Maar wat was die crash dan?
Het forum is in het verleden een keer gecrashed. We moesten toen inderdaad allemaal opnieuw aanmelden, vandaar dat de eerste aanmeldingen bijna allemaal in dezelfde periode zijn (tenminste, de die-hards die hier al jaren komen)
Ik dacht trouwens ook dat het gehele forum toen leeg was, en we met alle topics weer overnieuw zijn begonnen. Was dit ook zo, of gedeeltelijk, of niet?29 september 2012 om 13:05 #18071917Minder leuke verhaal; Senatorman kwam de boel overnemen… was wel wat strijd over ;)
Maar volgens mij heeft hij dat goed opgepakt, complimenten daarvoor!! king:
29 september 2012 om 13:11 #18071918AnoniemLid sinds:
1 January 1970@Oenatje wrote:
@Maurice89 wrote:
Zit er toevallig een fout in het forum? Als ik bij marktplaats op eige advertenties klik krijg ik een foutmelding? Of waar kan ik dit posten kwa fout melding? Fatal error: Call to a member function assign_vars() on a non-object in /home/opelfor/domains/opel-forum.nl/public_html/ads/functions.php on line 67
Dacht dat ik de enigste was. Dit betreft een foutje ergens in de themacode. Zoek al maanden hiernaar maar kan de fout nog niet vinden. Hoop niet dat dit erg storend is.
29 september 2012 om 13:21 #18071919AnoniemLid sinds:
1 January 1970@DarkNL08 wrote:
Minder leuke verhaal; Senatorman kwam de boel overnemen… was wel wat strijd over ;)
Maar volgens mij heeft hij dat goed opgepakt, complimenten daarvoor!! king:
thx. Leuk compliment.
29 september 2012 om 14:17 #18071920Het Opel-forum bestaat dus deze maand 10 jaar?
Waar is het feestje?? :jerry
29 september 2012 om 14:17 #18071921Forum update, Markplaats, redesign, herindeling(en), etc.
Dat zijn goede stappen geweest!! :D :D
29 september 2012 om 14:18 #18071922Project X OPEL
(hmmm, :hmmz )29 september 2012 om 14:22 #18071923Ja, bezetten we een boerengat en steken alle vw’s in de fik :jerry :wtf
29 september 2012 om 14:29 #18071924AnoniemLid sinds:
1 January 1970mensen even ontopic blijven voordat het uit de hand loopt en de ME zijn handen weer vol heeft.
29 september 2012 om 14:31 #18071925@2000 wrote:
@RISL wrote:
Ik ben er inmiddels achter dat de vorige forumeigenaar ‘Danny’ was. En dat het forum nu draait op servers in Rotterdam.
Maar wat was die crash dan?
Het forum is in het verleden een keer gecrashed. We moesten toen inderdaad allemaal opnieuw aanmelden, vandaar dat de eerste aanmeldingen bijna allemaal in dezelfde periode zijn (tenminste, de die-hards die hier al jaren komen)
Ik dacht trouwens ook dat het gehele forum toen leeg was, en we met alle topics weer overnieuw zijn begonnen. Was dit ook zo, of gedeeltelijk, of niet?klopt, veel topics waren kwijt
29 september 2012 om 14:42 #18071926@Senatorman wrote:
mensen even ontopic blijven voordat het uit de hand loopt en de ME zijn handen weer vol heeft.
Waar is het feestje, opel heeft een feestje :jerry :jerry
Rik :D
29 september 2012 om 17:19 #18071927@Oenatje wrote:
@Maurice89 wrote:
Dat lukt me niet eens. Zodra ik erop klik krijg ik een pagina met niks te zien en alleen die fout melding. Dus moet op vorige klikken en klik ik bijv. weer erop krijg ik weer het zelfde.
29 september 2012 om 18:18 #18071928Wat ik nog weet:
Een jaartje of 10 geleden heb ik mij dus aangemeld op het opel-forum.
Het forum was toen in handen van zowel Danny als Dennis (DDV).Dit is jarenlang zo geweest. Tot oa het moment dat Dennis een heel zwaar auto ongeluk heeft gehad.
Danny is toen verder gegaan met het forum, Dennis is nu zelfs af en toe nog actief.In de jaren heb ik dus inderdaad 2 crashes meegemaakt.
Iets wat je geen enkele beheerder toewenst.Ook is Goeie Tijden Slechte Tijden kinderspel in vergelijking met Opel-Forum.nl
Ik heb hier echt veel meegemaakt, ben tegenwoordig wat minder actief, reden geen idee.
Denk dat ik wat ouder wordt en sommige andere zaken meer prio geeft.Ook ben ik wel aardig klaar met hoe bepaalde mensen hier reageren..
Maar goed soms kan ik mensen voort helpen en dat doe ik dan ook graag.Het verhaal van die Bart H. (bbq gent) was idd een bijzonder gevalletje,
Ook ben ik het wel aardig eens met louwe,
bepaalde oude koeien moeten we lekker in de sloot laten liggen.heb wel vaak gelachen hiero, vandaar dat ik elke dag toch nog even kom spieken.
Van de oud gedienden zijn er niet super veel over maar toch zie je toch nog best wel eens iemand online van ‘vroegahhhhh’
meeste schrijven niet veel maar lezen wel. ;)29 september 2012 om 21:55 #18071929Bbq gent dat was me nog eens een knulletje zeg poe poe
En die gestolen kadett die hier in amersfoort terug gevonden was ( heb daar nog een klein rolletje in gespeelt in de terug vonst)
Van wie was die eigenlijk ?
Jongen zou me nog bedanken maar heb er nooit meer iets van gehoord.
Verder lees ik meer dan ik post ,maar kom hier toch wel iedere dag ff kijken29 september 2012 om 23:42 #18071930Ik kan me die 2 crashes ook nog herinneren..
Ook ergens in 2002 of 2003 aangemeld op het “oude”forum.Meen me te herinneren dat opelforum.nl toen doorgelinkt was naar VWforum en omdat de eigenaar wss. geld rook ofzo er niet van af wou, dus toen idd opel-forum werd.
Ben verder ook niet meer aktief op het forum, maar lees het toch nog wel zo nu en dan.
Zijn toch tijden geweest dat de browser hier mee opende hahaha!Onze fietscross held Danny was idd lange tijd eigenaar, en die gestolen Kadett is ook iets wat ik me nog erg goed herinner! was net zo spannend als een crime serie! hahahaha!
30 september 2012 om 05:33 #18071931Idd spannend ja haha
Ach vroegah was alles andahs30 september 2012 om 09:27 #18071932Toch wel leuk dit topic.
Want zo reageren er toch weer ouwe rotten van het forum :) -
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.