gemiddeld verbruik van 9/100

Forumindex Forums Modellen Astra gemiddeld verbruik van 9/100

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #18345800
    speedytjuh
    Deelnemer
      Lid sinds:
      2 October 2014

      hallo allemaal, ik heb net een weekje geleden astra j 1.6 gekocht.met het gemiddeld verbuik van 9/100 .ik vind dat best veel kan dat kloppen ? ik heb zelf ook het idee dat hij veel zuipt.weet iemand wat het kan zijn of wat ik eraan kan laten nakijken ? mvg

      #18345817
      Spiderrr
      Deelnemer
        Lid sinds:
        15 June 2016

        Heb hetzelfde probleem ik rij met een tankinhoud van 52 liter maar 480 km max gecombineerd snelweg en bebouwde kom. Mijn blok is ook een 16ZSE

        #18345822
        speedytjuh
        Deelnemer
          Lid sinds:
          2 October 2014

          ik denk dat het ook te maken heeft met mij 19″ inch banden.ik heb een 1.6 16v.zaterdag wordt er nieuwe koelvloeistof tempratuur sensor erop gezet en gasklep ofzoiets gaat hij schoonmaken.en misschien ook de bougies die zitten er 97.000 km in nog nooit vervangen als ik in het boekje kijk.mvg

          #18345826
          Astra_DLS
          Deelnemer
            Lid sinds:
            6 March 2008

            Wat rijd, snelweg, stad, stoplichtsprintjes, testen?

            Ik vind de eerste maand nooit representatief voor het echte verbruik, aangezien je toch wel gaat “testen” met een nieuwe auto. Zonder uitsplitsen naar vermogen kom ik gemiddeld 7.97 volgens [url=https://www.spritmonitor.de/de/uebersicht/35-Opel/322-Astra.html?fueltype=2&fuelsort=18&constyear_s=2012&constyear_e=2015&powerunit=2]Spritmonitor.de[/url]. Als je hier nog even bij PS je vermogen invult wordt dit nog duidelijker.

            Maar verbruik voor een eerste week vind ik dan nog niet zo gek.

          4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.