geluidsinstallatie Zafira

Forumindex Forums Modellen Zafira, Sintra (MPV’s) geluidsinstallatie Zafira

• Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Zafira2.2
    Deelnemer

Hoi,

Ik vind het geluid dat uit de speakers komt toch wel minimaal. Overal komt wel geluid uit, dus er zitten wel degelijk speakers achter het rooster maar klinkt erg blikkerig. Ik ben al met de instellingen bezig geweest maar blijft minimaal. Er zit een CD-30MP3 unit in.

Wie kent dit ook en/of heeft tips voor me ? Als ik speakers zou vervangen, welke maten zijn dit dan ..

Alvast bedankt voor het meedenken.

Thx

Laagvlieger
      Deelnemer

Nou dan heb je toch een instelling niet goed staan.
        Die CD30(MP3) zijn wel goed. De speakers ook.
        MITS je een import auto hebt. In sommige landen zijn ze leverbaar met goedkope speakers. Die klinken niet. Maar binnen europa is dat niet leverbaar zover ik weet.

twistam

Wij hebben dan een CD-70Navi systeem, deze heeft dezelfde speakers als de CD-30mp3 naar mijn weten. En geeft een heerlijk geluid! Mits het volume natuurlijk onder sjonnie niveau blijft:jerry

Laagvlieger
          Deelnemer

En de CD30 MP3 en CD 70 Navi zijn kwa audio helemaal gelijk aan elkaar.

Zafira2.2
            Deelnemer

Bedankt voor de reacties! Geeft me goede moed om nog eens goed naar de instellingen te kijken:vertag

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.