Geluid achterste boxen werkt niet (Corsa C 2003)

Forumindex Forums Modellen Corsa Geluid achterste boxen werkt niet (Corsa C 2003)

  • Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #17255436
    zweetkonijn
      Lid sinds:
      16 December 2012

      Hey,

      Ik heb een nieuwe autoradio gekocht en geïnstalleerd. Een Sony MEX-BT3900U.
      Alles werkt prima, op het feit na dat er geen geluid door de achterste boxen komt.
      Bij mijn oude radio deden deze het prima, heb ik misschien iets verkeerd aangesloten?


      Dit is de radio in kwestie

      Alvast bedankt!

      #18108019
      ries e
        Lid sinds:
        23 December 2011

        Van een nieuwe sony radio kun je de isostekker zo in de originele stekker van de auto drukken en klaar. Hooguit de rode en gele draad omwisselen als de zenders niet in het geheugen blijven. Waarom zou je draden door gaan knippen en knoeien met kroonsteentjes?
        8 speakerdraden: 2x wit, 2x grijs, 2x groen en 2x paars. Groen en paars zijn op de foto doorgeknipt, dus 2 speakers zullen het niet doen.

        #18108020
        zweetkonijn
          Lid sinds:
          16 December 2012

          Bedankt, werkt inderdaad nu.
          De radio is tweedehands gekocht en blijkbaar heeft de vorige eigenaar die kabels gewoon afgeknipt.
          Daardoor dat ik dacht dat ze niet nodig waren.

          Werkt prima nu! ;)

          #18108021
          astraTD
            Lid sinds:
            9 March 2009

            -offtopic Leuke naam heb je :jerry

            #18108022
            corsa14slow
            Deelnemer
              Lid sinds:
              3 December 2011

              paars en groen zijn niet aangesloten…
              en kroonsteentjes horen daar niet :vertag beter even de verbinding solderen en met krimpkousje (of isolatietape) isoleren…

            5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.