Gekloenk uit voorwiel ophanging?

Forumindex Forums Modellen Senator, Monza en Commodore, Rekord, KAD Gekloenk uit voorwiel ophanging?

• Dit onderwerp is leeg.
3 berichten aan het bekijken - 26 tot 28 (van in totaal 28)
  • Auteur
    Ghanz
    Deelnemer

wazig rijgedrag komt naar mijn idee meer bij de uitlijning en de kogels weg, als van het stabilisator rubbertje.
      dan moet het stalen pen gedeelte waar de rubbers op vast zitten al door zijn, anders hoef je daar naar mijn idee
      geen problemen van te verwachten.

de mijn zweeft ook lichtelijk, verwacht zelf dat het aan de et van 35 ligt, en het is sinds de nieuwe banden al een heeeeeel stuk beter.

peter777
      Deelnemer

Paar dagen geleden proefritje gemaakt in een A2 die in stad Groningen te koop staat. 30E automaat met volledige historie alleen had hij wat te veel rot. Maar de wagen reed (stuurde) veel directer en lichter. Tijdens rijden hoefde je niet constant te corrigeren. De wagen was voorzien van de standaard monza velgen misschien dat het daar mee te maken had.

GSE
        Deelnemer

Mijn A1 is van voren wat bijeen gezocht spul:
          Veren zijn van een BMW M3
          Schokdempers zijn van Sach super touring of zoiets
          Veerpoten zijn van een A2 (met A1 stabistang ophanging)
          Remmen zijn australisch
          Velgen zijn 17 AC Scnitzer 7J ET achter in de 30.
          Veerpootbrug geplaatst.

En dan ding lingt op de weg als een blok,ivm de

A2 GSE (stuggere veren en iets lager als origineel) is orgineel kwa veren enzen met Ronal 7x15J met 205 banden ligt het verre van fijn op de weg,moet veel vaker corigeren en voel veel zwabberiger aan mede door die ballon bandjes en serie veren.
          Ik heb nu 18 inche M5 of M6 velgen met 235 voor en dat is al een hele vooruitgang,dat gevoel dat je auto gaan omvallen door die ballonbanden is wat minder,maar nog moet ik veel vaker corrigeren als met de A1,persoonlijk zit ik veeel liever in de A1 kwa weg ligging als in de GSE,dat gekloek hebben beide auto,s mijn Commodore in Australie had 0.0 last van gekloek maar die hebben een direct stuurhuis ipv het kogelkringloop systeem,en zijn weer gevoeliger voor correcties.

3 berichten aan het bekijken - 26 tot 28 (van in totaal 28)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.