Mijn A1 is van voren wat bijeen gezocht spul:
Veren zijn van een BMW M3
Schokdempers zijn van Sach super touring of zoiets
Veerpoten zijn van een A2 (met A1 stabistang ophanging)
Remmen zijn australisch
Velgen zijn 17 AC Scnitzer 7J ET achter in de 30.
Veerpootbrug geplaatst.
En dan ding lingt op de weg als een blok,ivm de
A2 GSE (stuggere veren en iets lager als origineel) is orgineel kwa veren enzen met Ronal 7x15J met 205 banden ligt het verre van fijn op de weg,moet veel vaker corigeren en voel veel zwabberiger aan mede door die ballon bandjes en serie veren.
Ik heb nu 18 inche M5 of M6 velgen met 235 voor en dat is al een hele vooruitgang,dat gevoel dat je auto gaan omvallen door die ballonbanden is wat minder,maar nog moet ik veel vaker corrigeren als met de A1,persoonlijk zit ik veeel liever in de A1 kwa weg ligging als in de GSE,dat gekloek hebben beide auto,s mijn Commodore in Australie had 0.0 last van gekloek maar die hebben een direct stuurhuis ipv het kogelkringloop systeem,en zijn weer gevoeliger voor correcties.