Gehele ruitenwisser achter afgebroken

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum Gehele ruitenwisser achter afgebroken

• Dit onderwerp is leeg.
15 berichten aan het bekijken - 51 tot 65 (van in totaal 65)
  • Auteur
    afterburner27

[rquote=1834689&tid=139453&author=CALIBRA4x4TURBO]Ik heb zonet eens ingetoets op google, autobranden en wat er dan allemaal achter komt te staan aan plaatsnamen:o:o van de afgelopen 4 maanden! wijchen ,vucht almelo, drachten, den bosch,…………………..en ga zo maar door………..:fy1Niet normaal toch,:( net of t een spelletje is! Ze zijn overal bezig man! O man je zou ze toch doodtrappen als je t zag, hoe gestoord ben je! Ik vindt het echt belachelijk dat de smeris hier niks aan doet! Stelletje luilakken ze willen alleen maar geld verdienen met bekeuringen, maar helpen, ho maar, en dat terwijl er op dat ene filmpje van Nico toch duidelijk aanwijzingen van gehaald kunnen worden! Je moet wel voor eigen rechter spelen, dat lokt de smeris nu uit! Want hun doen niks! Stelletje zieke lui allemaal! Ophangen moet je ze! Die brandstichters! En van je antenne… wordt er zoveel gejat daar zo??? Is het zo crimineel in Wijchen?? En het blijft ook maar doorgaan belachelijk! Dan zet je toch onopvallend camera.s ofzo overal als gemeente en smeris zijnde moet je dat regelen, of meer stiekem patrouleren?? Maar ja………..normaals daar verdienen ze niks aan de ratten!:argue veel succes met alles, je zou er toch echt gek van worden man! Eerst je auto afgefikt en dan doet de smeris ook niks en zeggen ze, ja we kunnen er niet veel aan doen!!!! Waardeloze heel het belijd hier in NL!!:fy1 Om te janken hierzo in dit stomme regeltjesland!:cry:fy1[/rquote]

Het probleem hier in nederland is dan ook dat de straffen veel te laag zijn..
      En inderdaad, als ik toch wakker was geworden die nacht, dat had ik hem vast onder de brandende auto geschopt…dan had ik ook een half uurtje staan te kijken naar de grootste buurt BBQ aller tijden..
      In ieder geval staat m’n vec iedere dag op dezelde plaats met mijn camera vol op de auto gericht…Dit laat ik me niet 2 keer overkomen..

Spacejam
      Deelnemer

Had ik maar niks gezegd, lees vanochtend in de krant dat die kerel hier weer is vrijgelaten omdat er te weinig bewijs is :(

afterburner27

[rquote=1835049&tid=139453&author=Spacejam]Had ik maar niks gezegd, lees vanochtend in de krant dat die kerel hier weer is vrijgelaten omdat er te weinig bewijs is :([/rquote]

Als je maar weet hoe hij er uit ziet, dat is al belangrijk genoeg…Mensen gaan zich toch wel mobiliseren tegen dit soort vergrijpen….
          Vergeet niet , dat alles wat je in je leven fout hebt gedaan wordt afgerekend..
          Dat merkt de dader tzt wel..

CALIBRA4x4TURBO

[rquote=1835049&tid=139453&author=Spacejam]Had ik maar niks gezegd, lees vanochtend in de krant dat die kerel hier weer is vrijgelaten omdat er te weinig bewijs is :([/rquote]

Ongelofelijk toch he?? Laten ze hem lopen hoorde het op de radio! Als je maar wist waar hij woont he? kun je hem anoniem eens opzoeken en goed zeggen dat je weet waar ie woont en owee nog 1 auto!:fy1

tuinmeubel
            Deelnemer

Of je steekt zijn fiets in brand… :fy1

CALIBRA4x4TURBO

[rquote=1835784&tid=139453&author=tuinmeubel]Of je steekt zijn fiets in brand… :fy1[/rquote]

:Dhahahahahahahahahaha

afterburner27

nog even een vervolg op mijn youtube aktie:
                  linky

Lees de reakties maar eens.
                  Iemand heeft het filmpje gelinked in de gelderlander.
                  Nu is het ineens de politie die onderzoek doet mbv Youtube.
                  Dacht het niet!!!:fy1

arjontje
                  Deelnemer

[rquote=1839535&tid=139453&author=afterburner27]nog even een vervolg op mijn youtube aktie:
                    linky

[/rquote]

Wat een stelletje mongolen bij de politie zeg (sorry voor het taal gebruik)

Moet je tegenwoordig het bewijs in handen leggen van ze.
                    Stelletje luie flikkers. :fy1:fy1

afterburner27

jaah, zo werkt dat tegenwoordig.
                      Maar ook goed nieuws, schijnt dat 3 dagen geleden smorgens vroeg in diezelfde wijk een paar gasten geprobeerd hebben een auto in de hens te zetten.
                      Echter heeft een buurtbewoner dat gezien, en 1 te pakken cq te grazen genomen.
                      Die zou er nu een stuk minder mooi uit zien.
                      Echter de gene die me dat vertelde via youtube, had z’n text weg gehaald, omdat de politie ineens wel geeinteresseerd was in die beste man.
                      Maar volgens mij , heeft hij alsnog een uitnodiging gehad..hahah shit happens

Spacejam
                      Deelnemer

[rquote=1839535&tid=139453&author=afterburner27]nog even een vervolg op mijn youtube aktie:
                        linky

[/rquote]

filmpje staat ook op dumpert.nl zag ik.

afterburner27

wie weet waar hij nogmeer staat hahaha niet door mijn in ieder geval…

Spacejam
                          Deelnemer

ik zou trouwens maar niet naar de kansloze reacties kijken.

afterburner27

[rquote=1839660&tid=139453&author=Spacejam]ik zou trouwens maar niet naar de kansloze reacties kijken. [/rquote]

Had ik al naar gekeken, het grotendeel is IQ -100. Maakt me niks uit.
                              Ieder zijn mening zeg ik maar. weg is pech.
                              Ze moeten gewoon met de poten van andermans spullen afblijven…overigens wel vreemd dat het filmpje op dumpert staat nu. heeft iemand vast geript van youtube.

eerste-opel
                              Deelnemer

Goed nieuws voor de Wijchense autobranden. Ik las net op RTV Gelderland en SBS 6 teletekst dat ze gisteren een 22-jarige Wijchenaar aangehouden hebben i.v.m. de brandstichtingen tussen november en afgelopen week. Hij of zij (wie weet) zit voorlopig vast terwijl de politie een onderzoek doet naar bij welke autobranden hij of zij betrokken is en of ze überhaupt de goede hebben. Ze gaan er dus vanuit voorlopig dat er meerdere mensen actief zijn en niet 1 dader….

afterburner27

Ik heb het gezien ja, staat ook op de pagina van SBS6. Moooi, eindelijk begint er schot in te komen.. Opsluiten en af laten branden die cel.:D

15 berichten aan het bekijken - 51 tot 65 (van in totaal 65)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.