Gehele ruitenwisser achter afgebroken

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum Gehele ruitenwisser achter afgebroken

• Dit onderwerp is leeg.
25 berichten aan het bekijken - 26 tot 50 (van in totaal 65)
  • Auteur
    afterburner27

ok thanx…

VectraDennis

[rquote=1829086&tid=139453&author=tuinmeubel]Gunnewiek heeft er inderdaad eentje liggen, maar dan moet ik heen-en-terug 304 km rijden… :o Maar op zich een goede tip, :thumbup hier in de buurt zitten ook 2 autosloperijen. Morgen kijk ik daar eerst wel even.[/rquote]

:o ze kunnen het ook opsturen, schijnt iets nieuws te zijn :P

aapje1963
        Deelnemer

Blijft altijd moeilijk te begrijpen…. wat bezield iemand om zo iets te doen, wat is de lol en het nut.. o

CALIBRA4x4TURBO

[rquote=1829288&tid=139453&author=afterburner27]over vandalisme gesproken:

Youtube autobrand met dader

Mocht de beelden eerst niet op het net zetten…nu dus wel gedaan…[/rquote]

:wtf Dit is toch niet te geloven man! Zag ik het nou goed??? Komt ie op de fiets aan?? Dit is echt klote man voor je….onbegrijpelijk ja als ik die tegen zou komen…… en hij staat er gewoon bij te kijken of t goed fikt.. wat een smeerlap man die zou je toch ook de fik in steken!:swear Echt ongeloofelijk dat zulke mensen zo ziek zijn! Een jong gastje nog volgens mij ook! Wel handig dat je camera hebt man, maar helaas niet genoeg volgens die….:swearsmeris! Uiteindelijk heb je er gewoon niks aan….de Politie….?/:hmmz waarom zou je ze nog bellen?? De helft is nog corrupt ook! Hopelijk hoor je ooit nog iets, maar zou er maar niet op rekenen!! Echt zonde man!

afterburner27

[rquote=1829667&tid=139453&author=CALIBRA4x4TURBO][rquote=1829288&tid=139453&author=afterburner27]over vandalisme gesproken:

Youtube autobrand met dader

Mocht de beelden eerst niet op het net zetten…nu dus wel gedaan…[/rquote]

:wtf Dit is toch niet te geloven man! Zag ik het nou goed??? Komt ie op de fiets aan?? Dit is echt klote man voor je….onbegrijpelijk ja als ik die tegen zou komen…… en hij staat er gewoon bij te kijken of t goed fikt.. wat een smeerlap man die zou je toch ook de fik in steken!:swear Echt ongeloofelijk dat zulke mensen zo ziek zijn! Een jong gastje nog volgens mij ook! Wel handig dat je camera hebt man, maar helaas niet genoeg volgens die….:swearsmeris! Uiteindelijk heb je er gewoon niks aan….de Politie….?/:hmmz waarom zou je ze nog bellen?? De helft is nog corrupt ook! Hopelijk hoor je ooit nog iets, maar zou er maar niet op rekenen!! Echt zonde man![/rquote]

Thanx voor de reactie..
              Tja en ik lag net in diepe slaap ,(pas 25 minuten) hoorde zelfs m’n eigen clifford alarm niet.
              Maar als ik wakker was geworden, had ik hem vast onder m’n brandende auto getrapt.:wors
              Ja en het probleem is dan ook nog dat het gewoon door blijft gaan hier met aansteken van auto’s.
              6 weken geleden bij mijn overbuurman vectra c GTS , ruit er uit geslagen voor een panasonic navi. Die was al helemaal ziek, want die had al een nieuwe insignia besteld, die hij inmiddels al heeft. Die man slaapt net zo goed als ik..
              Maar we hebben beide iets moois klaar staan, voor als er iemand nog op slechte ideeen komt. Eerst knieschijven, en dan een straat verder dumpen. Je ziet wel weer dat je toch voor eigen rechter moet gaan spelen, en snelrecht moet toepassen. Want die hufters doen niks.

Laatste brandstichting (3 auto’s) was 30december.
              Schrijven ze ook nog, dat ze denken dat het met brandstichting te maken heeft. hahah Nee joh , auto lijden tegenwoordig aan spontane zelfontbranding…wat een sukkels:swear

Maurice89
              Deelnemer

Dit is echt niet normaal:( Als ik dat filmpje ook zo zie word ik gewoon kwaad:o Hoe kan iemand zoiets doen! De politie moet gewoon eens een lesje krijgen dit kan tog nie!

GTS Power
                Deelnemer

dat is echt zuur om te zien hoe je wagen wordt afgefikt:o:fy1

en ook nog een tijd erbij staan gapen idd:o
                  lijkt me geen snugger persoon om zo lang te wachten:sleeping
                  hij heeft wel een eigenaardige houding trouwens:hmmz

arjontje
                  Deelnemer

[rquote=1829756&tid=139453&author=gts power]dat is echt zuur om te zien hoe je wagen wordt afgefikt:o:fy1

en ook nog een tijd erbij staan gapen idd:o
                    lijkt me geen snugger persoon om zo lang te wachten:sleeping
                    hij heeft wel een eigenaardige houding trouwens:hmmz
                    [/rquote]

Die houding viel me ook al op.
                    Dan is het toch niet zo moeilijk om hem op te sporen.

Niet iedereen heeft die houding.

Opaul
                    Deelnemer

Wat voor een triest figuur ben je dan… :fy1

Wat betreft afterburner27 zijn verhaal, ik zou er ook niet mee kunnen leven als de politie dit niet voor je wil uitzoeken.

Maar ik heb gehoord dat dit soort beelden soms niet eens wordt bekeken door de politie omdat je de openbare weg niet mag filmen.
                      Dus zelfs al zou je deze jongen oppakken en voor de rechter brengen, dan kan het waarschijnlijk niet eens als bewijs gebruikt worden.

Ik hoop voor je dat je hem ooit nog te pakken krijgt…

afterburner27

ach eigenlijk heb ik mezelf er al bij neergelegd…alleen als er weer autobranden dicht in de buurt komen word ik wel een beetje gek hier.
                        In ieder geval heb ik de camera op m’n nieuwe adres weer aan de gevel hangen. Heb nog een camera die een stuk beter beeld geeft, echter moet ik die nog in een waterdichte behuizing proppen.
                        Jammer dat deze camera niet het beeld geeft om hem duidelijker te herkennen….

In ieder geval nieuwe antenne op het dak van de VEC gezet, en camera weer aan de DVR gehangen. Kijken of ze hem weer eraf jatten..
                        Bij de honda op de video hebben ze hem 3x eraf gejat…

Pff daar wordt ik zo moe van he’…….

tuinmeubel
                        Deelnemer

Tjeez ! Weet iemand hoe ik dat stompje eraf krijg ? Ik heb de moer eraf gedraaid, maar krijg met geen mogelijkheid dat ding er verder af ! Draaien, wrikken, slaan, WD40, niks ! :swear:swear:swear

Iemand een idee ?

GTS Power
                          Deelnemer

[rquote=1831600&tid=139453&author=tuinmeubel]Tjeez ! Weet iemand hoe ik dat stompje eraf krijg ? Ik heb de moer eraf gedraaid, maar krijg met geen mogelijkheid dat ding er verder af ! Draaien, wrikken, slaan, WD40, niks ! :swear:swear:swear

Iemand een idee ?

[/rquote]

ik vermoed dat het net zo zit als de ruitenwissers aan de voorkant.dat het een conisch asje is wat gekarteld is en daardoor zich vastzet is de ruitenwisserarm.

afterburner27

als hij te vast zit een kleine pulleytrekker gebruiken…
                              Zeker niet met geweld..dan gaat er nogmeer kapot..

[rquote=1831600&tid=139453&author=tuinmeubel]Tjeez ! Weet iemand hoe ik dat stompje eraf krijg ? Ik heb de moer eraf gedraaid, maar krijg met geen mogelijkheid dat ding er verder af ! Draaien, wrikken, slaan, WD40, niks ! :swear:swear:swear

Iemand een idee ?

[/rquote]

tuinmeubel
                              Deelnemer

Hmmm… ik dacht al dat ik zo’n poelietrekker moest proberen. Helaas heb ik die niet, dus denk dat ik even langs de dealer moet…

tuinmeubel
                                Deelnemer

Hij zit erop ! :D Sorry voor de slechte kwaliteit van de foto. Maar het is een kekke wisserarm ! Toch ? :P

afterburner27

heb je mooi goed….als het werkt is het altijd goed…en antenne??

tuinmeubel
                                    Deelnemer

[rquote=1832976&tid=139453&author=afterburner27]heb je mooi goed….als het werkt is het altijd goed…en antenne??[/rquote]

Antenne is nog niet binnen. Zal morgen moeten worden. Daar maak ik dan ook een foto van.

afterburner27

zoiets moet toch binnen een dag bij jou zijn..??? vreemd

tuinmeubel
                                        Deelnemer

Tja, zou je wel denken. Maar ik verwacht ‘m vandaag.

tuinmeubel
                                          Deelnemer

Hij is binnen ! Ziet er super uit. Alleen komt hier nu de regen met bakken uit de lucht, dus ik denk dat ik ‘m zaterdag erop zet. Ik zal er uiteraard een foto van maken. Bedankt !

afterburner27

Jij ook bedankt voor het melden…was al bang dat hij vermist werd.. was ook geen nood geweest…maken we gewoon een nieuwe…

2000
                                              Moderator

[rquote=1832957&tid=139453&author=tuinmeubel]Hij zit erop ! :D Sorry voor de slechte kwaliteit van de foto. Maar het is een kekke wisserarm ! Toch ? :P

[/rquote]
                                                Nieuw of tweedehands, en wat was je kwijt, de mijne staat op breken:cry

tuinmeubel
                                                Deelnemer

Helemaal nieuw. Alleen de arm is € 27,85 Het wisserblad € 12,95 In totaal, dus met BTW, € 48,55.

CALIBRA4x4TURBO

Ik heb zonet eens ingetoets op google, autobranden en wat er dan allemaal achter komt te staan aan plaatsnamen:o:o van de afgelopen 4 maanden! wijchen ,vucht almelo, drachten, den bosch,…………………..en ga zo maar door………..:fy1Niet normaal toch,:( net of t een spelletje is! Ze zijn overal bezig man! O man je zou ze toch doodtrappen als je t zag, hoe gestoord ben je! Ik vindt het echt belachelijk dat de smeris hier niks aan doet! Stelletje luilakken ze willen alleen maar geld verdienen met bekeuringen, maar helpen, ho maar, en dat terwijl er op dat ene filmpje van Nico toch duidelijk aanwijzingen van gehaald kunnen worden! Je moet wel voor eigen rechter spelen, dat lokt de smeris nu uit! Want hun doen niks! Stelletje zieke lui allemaal! Ophangen moet je ze! Die brandstichters! En van je antenne… wordt er zoveel gejat daar zo??? Is het zo crimineel in Wijchen?? En het blijft ook maar doorgaan belachelijk! Dan zet je toch onopvallend camera.s ofzo overal als gemeente en smeris zijnde moet je dat regelen, of meer stiekem patrouleren?? Maar ja………..normaals daar verdienen ze niks aan de ratten!:argue veel succes met alles, je zou er toch echt gek van worden man! Eerst je auto afgefikt en dan doet de smeris ook niks en zeggen ze, ja we kunnen er niet veel aan doen!!!! Waardeloze heel het belijd hier in NL!!:fy1 Om te janken hierzo in dit stomme regeltjesland!:cry:fy1

Spacejam
                                                    Deelnemer

Een paar maanden terug in het dorp hier 14 branden in 2 weken tijd, de dader was op heterdaad betrapt en zit nog steeds vast :thumbup. Ik moet zeggen dat de politie die twee weken erg actief er mee bezig was en waren er ook telkens heel snel bij waardoor diverse beginnende branden snel geblust waren. Dat heeft er voor gezorgd dat verschillende auto’s gered konden worden :)

25 berichten aan het bekijken - 26 tot 50 (van in totaal 65)
                                                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.