Gegroet, Deurkruk is de naam.

Forumindex Forums Overige Even voorstellen dit ben ik Gegroet, Deurkruk is de naam.

• Dit onderwerp is leeg.
2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur
    Deurkruk

Hey ik ben David van de Geest, 23 jaar en ik ben sinds 2 maandjes trotse eigenaar van een Opel Corsa 1.4i sport.
      Ik het dagelijkse leven ben ik industrieel koeltechnicus en in mijn vrije tijd knutsel ik een eind weg en daarnaast ben ik graag bezig met videobewerking. En mijn nieuwste projectje is dus mijn corsa.

De kleur is op het moment wat roze maar dat gaan we binnenkort aanpakken.

Auto heeft 58000 gelopen en komt uit ’93. Hij is het klokje nog niet rond geweest want de auto is van mijn opa, toen van mijn tante geweest en onderhoudsboekje is zeer netjes tot nu toe bijgehouden. (uitleg vanwege de vele vragen van vrienden naar de km stand)

Na wat probleempjes in het begin (uitlaat verstopt met dempings wol oid) loopt hij als een zonnetje.
      ps: opgelost met hulp van de leden alhier. Nog bedankt daarvoor.

Ik ben op het moment de roest bij mijn achterste wielkassen aan het weg werken want die waren redelijk doorgeroest. Doe dit met polyester, leek mij een redelijke oplossing. Roest wegslijpen, malletje gemaakt, en van polyester het weggeslepen deel nagemaakt en erop geplakt, geplamuurd etc
      Ziet er goed uit. Ik moet het alleen nog afwerken, schuren en spuiten. Nu hopen dat het mooi weg te werken is maar zoals het er nu uitziet gaat dat lukken.

Verder wou ik nog niet teveel aan de buitenkant gaan doen maar eerst het interieur aanpassen. De middenconsole staat als eerste op het programma want die indeling staat me absoluut niet aan en het moet een beetje gemoderniseert worden. Uiteindelijke doel is een multimedia centre erin met een touch screen maar dat is nog een eind weg.

Verder wil ik in de toekomst nog wel het een en ander doen aan de motor / aantal pk’s maar ik ben nog beetje aan het kijken naar de mogelijkheden. Op het moment beetje op zoek naar goedkoop wat pk’s erbij (ga trouwen = duur pfff :o )
      Mocht iemand daar nog een snelle tip hebben dan is dat welkom.

iig, leuk forum, stuiter al tijdje rond hier. Tot nu toe leerzaam en prettige mensen hier.

Grz Deurkruk

RonaldH

welkom deurkruk :P

:thumbup

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
      • Het onderwerp ‘Gegroet, Deurkruk is de naam.’ is gesloten voor nieuwe reacties.