gegraveerde ramen, verwijderbaar??

Forumindex Forums Overige Opel algemeen gegraveerde ramen, verwijderbaar??

• Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    soepkiepe
    Deelnemer

ik heb net op de sloop een ander zijraam gehaald voor mijn auto omdat de mijne heel erg bekrast is.
      nu staat er dus een kenteken in gegraveerd, vanzelfsprekend is dat een ander kenteken dan mijn auto.
      valt dat kenteken op een 1 of andere manier er nog uit te halen?
      of is het gewoon een kwestie van, niet meer naar kijken en niet druk om maken ;)
      ik weet dat wanneer ik de sticker er af haal het al veel minder op valt, maar het liefst haal ik hem er helemaal uit, eventueel mijn eigen kenteken er in.

mantadevil
      Deelnemer

denk dat hete einderdaad omzetten word en niet meer aan denken ,dit is juist tegen diefstal en krijg je er niet uit
        of kijken voor een ander raam op de sloop

soepkiepe
        Deelnemer

er staat maar 1 3 deurs op de sloop daar, dus zal weinig anders vinden.
          maar nu valt er van alles te polijsten, valt dat met zoiets niet te doen? zal wel te diep zijn zeker, en te groot?

mantadevil
          Deelnemer

zijn toch meer slopen ???? Gaos emmeloord heeft altijd wel van die krengen staan ,polijsten denk niet dat het werkt. staat diep erin gegraveert dus zal je niet zomaar even weg poetsen

PeterNoFear
            Deelnemer

“mooi” (?) alarm stickertje zoeken, en die d’r overheen plakken misschien?

Marcel van Krieken

er zijn bedrijven die het doen met een etsend goedje ( kost een tientje of 6 á 7 per ruit) ,maar dan kan je beter op zoek naar een andere ruit,

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.