Forumindex › Forums › Modellen › Manta › Gegevens eigenaar groene Opel Manta New Kids
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
9 november 2010 om 09:51 #17731937
origineel gepost door asfaltmaffia
Als ik de bijbehorende clip bekijk
Heb ik geen respect voor die lui
Zonde dat ding de stoep op te raggen enzhttp://www.youtube.com/watch?v=YRot6Ts0xbE&feature=player_embedded
Dat filmpje kwam ik dus gisteren ook tegen en alle frustraties krammen gelijk weer na boven, met meneer van eyeworks we hebben niks ergs met de wagen gedaan Pfffff nu weet ik ook hoe het komt dat me spruitstuk plat geslagen is en de hele onderkant verrot is… En maar alles verzwijgen
9 november 2010 om 10:31 #17731938en je kunt niet met dit filmpje er nog een keer heen gaan als bewijs?
9 november 2010 om 10:31 #17731939nouja deze beelden zijn toch bewijs ook eventueel voor de rechter
9 november 2010 om 10:51 #17731940word zo gestampt er mee dat de witte rook uit de uitlaat komt niet normaal
9 november 2010 om 11:32 #17731941dr_antrax ik zou mij niet zo snel erbij neer leggen… Had je een duidelijk contract gemaakt dat hij zonder schade terug zou komen?
Zoja, keer contact opnemen met je rechtsbijstand. Lijkt me meer dan logisch dat ze aangerichte schade ook vergoeden. Winst maken ze nmlk toch wel op die film. (Ga ‘m na ‘t zien van die beelden ook gewoon boycotten.)
9 november 2010 om 11:36 #17731942Word aardig mee geragd:o
9 november 2010 om 11:50 #17731943kun je verwachten natuurlijk als je je auto daarvoor uileent maar als ze zich niet aan de afspraak houden zou ik ze ook aanklagen en,t filmpje mee brengen:mad:
en daar komt nog bij dat ons manta imago ook weer lekker geschaad word door dat achterlijke new kids gedoe :puke
9 november 2010 om 14:05 #17731944hoe erg ik me erover frustreer ik kan geen rechtzaak ervan maken omdat ik geteken heb voor alle schades. door het tekenen hiervan werd een deel van de schades vergoed. ik had geen rechtbijstand. die ik nu wel heb na alles wat gebeurd was. 6 december moet ik na de voor premiere ik ga hier bepaalde mensen ook aangespreken en ze eens vertelen hoe hun organisatie is. ik heb na alles niet eens een excuss gehad maar alleen maar te horen gekregen dat de schades kwammen door achterstallig onderhoud. zoals je ziet in nieuwe video zie je hoe ze ermee om gegaan zijn. dit was in de eerste 2 weken gebeurd omdat toen de koppaking eruit lag en uitlaat onderuit gereden. volgens het eerste contract moesten ze de wagen in oorspronkelijke staat terug geven en zou er netjes mee worden om gegaan ze hebben ze aan meerdere punten van contract niet gehouden alleen kon ik er weinig aan doen. het bedrijf is asosjaal en laf. ze durfen je niet te bellen en alles gaat via de mail. en ik werd van geen enkel schade op de hoogte gebracht.
9 november 2010 om 15:06 #17731945sta je er mooi op ,met andere woorden gewoon dag zwaaien naar de centjes:fy1 ik zou e reen stuk van naar de krant schrijven hoe ze zijn en de lokale omroep ook op de hoogte stellen vaak willen ze daar nog wel eens aan meewerken
9 november 2010 om 15:31 #17731946Is te zien van die koppakking aan de witte rook in de clip
Ze hadden het bij mij moeten doen zeg pfff9 november 2010 om 15:55 #17731947:puke:puke:puke:puke:puke:puke:puke:puke:puke:puke:puke:puke:puke:puke:puke:puke:puke:puke:puke
wat een k.t volk9 november 2010 om 16:24 #17731948ik weet niet maar als ze zo met jouw auto omgegaan zijn en dit verzwegen hebben en in t contract staat dat jij de auto in oorspronkelijke staat terug zou krijgen, lijkt mij dat je dit gewoon aan kunt spannen… je hebt immers bewijs genoeg…
9 november 2010 om 17:44 #177319499 november 2010 om 17:45 #17731950origineel gepost door dr_antrax
hoe erg ik me erover frustreer ik kan geen rechtzaak ervan maken omdat ik geteken heb voor alle schades. door het tekenen hiervan werd een deel van de schades vergoed. ik had geen rechtbijstand. die ik nu wel heb na alles wat gebeurd was. 6 december moet ik na de voor premiere ik ga hier bepaalde mensen ook aangespreken en ze eens vertelen hoe hun organisatie is. ik heb na alles niet eens een excuss gehad maar alleen maar te horen gekregen dat de schades kwammen door achterstallig onderhoud. zoals je ziet in nieuwe video zie je hoe ze ermee om gegaan zijn. dit was in de eerste 2 weken gebeurd omdat toen de koppaking eruit lag en uitlaat onderuit gereden. volgens het eerste contract moesten ze de wagen in oorspronkelijke staat terug geven en zou er netjes mee worden om gegaan ze hebben ze aan meerdere punten van contract niet gehouden alleen kon ik er weinig aan doen. het bedrijf is asosjaal en laf. ze durfen je niet te bellen en alles gaat via de mail. en ik werd van geen enkel schade op de hoogte gebracht.ik zou gewoon niet gaan, :jerry
9 november 2010 om 21:07 #17731951ik zou wel gaan met die manta dwars door de mensen menigte heen vlammen! zal ze leren!!:jerry
9 november 2010 om 22:35 #17731952http://www.youtube.com/watch?v=Y89-UAEaTmA
hier lag je koppakking der dus al uit:hmmz9 november 2010 om 22:58 #17731953Ja jo wij wel een mogelijk leuke film,en jij een af gerachte manta.
Toch jammer dat het ten koste gaat van.
Maar dat is typies new kids he.
Zo zit die humor in elkaar.
We schieten iemand dood,lachen man.
Da hedde gij goed gedaan KUT10 november 2010 om 07:54 #17731954origineel gepost door dr_antrax
hoe erg ik me erover frustreer ik kan geen rechtzaak ervan maken omdat ik geteken heb voor alle schades. door het tekenen hiervan werd een deel van de schades vergoed. ik had geen rechtbijstand. die ik nu wel heb na alles wat gebeurd was. 6 december moet ik na de voor premiere ik ga hier bepaalde mensen ook aangespreken en ze eens vertelen hoe hun organisatie is. ik heb na alles niet eens een excuss gehad maar alleen maar te horen gekregen dat de schades kwammen door achterstallig onderhoud. zoals je ziet in nieuwe video zie je hoe ze ermee om gegaan zijn. dit was in de eerste 2 weken gebeurd omdat toen de koppaking eruit lag en uitlaat onderuit gereden. volgens het eerste contract moesten ze de wagen in oorspronkelijke staat terug geven en zou er netjes mee worden om gegaan ze hebben ze aan meerdere punten van contract niet gehouden alleen kon ik er weinig aan doen. het bedrijf is asosjaal en laf. ze durfen je niet te bellen en alles gaat via de mail. en ik werd van geen enkel schade op de hoogte gebracht.de wet kent ook nog zoiets als de termen redelijkheid en billijkheid.
als ik jou op je bek sla en je laat tekenen dat je geen aangifte doet kom ik er echt niet mee weg hoor. :)
aan de andere kant kunnen juridische kosten behoorlijk oplopen maja.. ze geven nu ook een manta weg, dus geld is er wel…
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.