Forumindex › Forums › Modellen › Manta › Gegevens eigenaar groene Opel Manta New Kids
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
28 september 2010 om 18:39 #17731912
bij mij doet die link het niet.
28 september 2010 om 18:43 #17731913je moet het zonder url zetten.. hij zet het automatisch bij de link. krijg het niet weg
28 september 2010 om 18:52 #17731914gewoon naar kijk en luisteren gaan
dan naar GIEL! – 28 september 2010 gaan
dan vanaf 2U02min begint het28 september 2010 om 19:00 #17731915heb hem opgezocht op die site van giel zelf tussen 8:00 en 9:00 vrij direct aan het begin :)
28 september 2010 om 19:01 #17731916echt schandalig kom er slecht van van die kerel te horen aan de telefoon hij staat er presies mee te lachen gewoon ‘ja we hebben er mee geraced ja’ jeses kerel zou eens pak rammel mogen krijgen ‘tkomt wel in orde’ maja tis ma blijkbaar hun film alleen da telt
vraag mij af wa ze gaan doen ne keer da hun film uit is en der geen manta meer is toch niet dezelfde voor volgende series of film … nuja ze moeten het zelf maar weten dr_antrax sterkte en maak je er ni te druk in greets
28 september 2010 om 21:29 #17731917boycotten die film dan.
vindt het geen stijl.28 september 2010 om 21:56 #17731918origineel gepost door brobbel1
boycotten die film dan.
vindt het geen stijl.Als of dat helpt.
Als je het hebt over misbruik,is dat met deze manta zeker gebeurt.Wat gebeurt is,is gebeurt.
Maar dan wel een behoorlijke schade vrijstelling voor de eigenaar,want die zit met de gebakken peren.Lijkt me dat Arnie,dit best wel kan vergoeden
28 september 2010 om 23:27 #17731919origineel gepost door knoll
vraag mij af wa ze gaan doen ne keer da hun film uit is en der geen manta meer is toch niet dezelfde voor volgende series of film … nuja ze moeten het zelf maar weten dr_antrax sterkte en maak je er ni te druk in greets
Van wat ik begrepen heb, heeft 1 van die jongens de Manta van Piet gekocht…is (vrijwel) dezelfde kleur.
Heeft ook hier op het forum te koop gestaan geloof ik.29 september 2010 om 08:14 #17731920ja dat klopt ,,een werknemer van comedy central is bij mij gekomen en heeft mijn manta gekocht ,zeer nette mensen en van wat ik zover weet tot nu toe ook netjes mee omgegaan:) maar als ik dit hoor zet ik bij mezelf ook vraagtekens over het omgaan ermee ,maar dan had ik hem niet moeten verkopen simpel weg. en spijt heb je toch altijd wel maar voorlopig kungel ik aan de rekord maar het virus stijgt wel steeds meer weer door het bloed;) dus wie weet
29 september 2010 om 12:46 #17731921origineel gepost door piet
ja dat klopt ,,een werknemer van comedy central is bij mij gekomen en heeft mijn manta gekocht ,zeer nette mensen en van wat ik zover weet tot nu toe ook netjes mee omgegaan:) maar als ik dit hoor zet ik bij mezelf ook vraagtekens over het omgaan ermee ,maar dan had ik hem niet moeten verkopen simpel weg. en spijt heb je toch altijd wel maar voorlopig kungel ik aan de rekord maar het virus stijgt wel steeds meer weer door het bloed;) dus wie weetauw kloete ik had gehoopt dat hij naar een liefhebber was gegaan.
helaas.29 september 2010 om 13:47 #17731922ah oei hopelijk behandelen ze goed dan
29 september 2010 om 15:33 #17731923wat een k#t volk he . die manta van piet is ook aan de beurt trappen ze ook ff af ik had de manta niet eens verkocht aan dat soort mensen:puke had gewoon gewacht op een liefhebber, erg jammer van een mooie manta
29 september 2010 om 20:30 #17731924origineel gepost door JohnC
wat een k#t volk he . die manta van piet is ook aan de beurt trappen ze ook ff afDe Manta van Piet? Volgens mij heeft ie ‘m verkocht hoor, en ie geeft zelf aan dat ie verkocht is aan een medewerker van Comedy Central. Comedy Central zend de sketches uit, maar heeft er verder niet superveel mee te maken. Misschien is die medewerker wel verliefd geworden op een dergelijke auto, en rijdt ie em prive. En dan daarbij geeft ie al aan dat het nette mensen zijn.
Vind je uitspraak een beetje cru gezegd zo. Laten we er gewoon het beste van hopen, en Piet vooral geen slapeloze nachten bezorgen.
30 september 2010 om 12:18 #17731925ff ter verduiding :D ik had de manta te koop staan waarop vervolgens een werknemer van comedy central heeft gereageerd en hem is komen halen zeer zeker hebben ze er een goed bedrag voor neer gelegd en heb ook een aantal dingen kunnen behouden.
de manta van mij staat op dit moment als promotie auto midden in het comedy central gebouw en zal in eerste instantie een tijd ook als promotie auto blijven daarna wilden ze er iets met de serie of dergelijk mee gaan doen .
wat ik bedoel is wat ik na aanleiding van hun laatste mail heb vernomen zullen ze nog een aantal dingen ermee gaan doen alleen als ik dan hoor hoe eyeworks ermee omgaat begin ik mijn twijfels te krijgen of ze met mijn manta niet dezelfde kapriolen uit gaan halen.goed ik heb hem verkocht en weg is weg maar als ik straks krijg te horen dat zo’n dergelijke dingen gebeurt zijn met de mijne dan geloof me nou amar hoe ziek ik ook ben ik sta voor die deur en dan hebben ze een probleem…
maar laten we er van uitgaan dat dit nie tzover zal lopen en hopelijk komen ze antrax toch nog ergens mee tegemoet.
30 september 2010 om 12:30 #17731926comedy central heeft de eerste manta altijd goed behandeld, alleen eyeworks die de film maakt niet.
Dat is niet 1 en hetzelfde bedrijf he30 september 2010 om 21:36 #17731927nee dat klopt,maar verder weet ik niet wat ze met mijn manta van plan zijn ik bedoel e rnogmaals alleen mee hopelijk als het zover mocht komen en eyeworks gebruikt de manta dat ze er anders mee omgaan dan dat ze met die van antrhax zijn omgegaan ,hij staat met de schade te kijken nu,maar back on topic;)
17 oktober 2010 om 13:16 #17731928heb ff mee gelezen, voor dr.antrax is het zwaar klote das ze hem zo naaien, alle andere hebben niks over te zeggen over hoe iemand met zijn spullen omgaat.
piet jij hebt je nu ex manta verkocht, maar blijft telkens spreken mijn manta dit, en mijn manta dat, klopt niet he je hebt hem verkocht aan iemand en als die hem af wil trappen is dat zijn vrije keuze, beetje stomme praat om dan te gaan zeggen dat ze een probleem hebben als ze dat doen, dan had je die niet moeten verkopen.
ik heb er in mijn auto historie ook zeker 4 gaar getrapt in diverse autocrossen, was echt fun.17 oktober 2010 om 14:48 #17731929Prachtig deze stund!:jerry:jerry:jerry:jerry
en n aplausje voor pastra:jerry
@Piet, zonde dat je hem heb verkocht maarja, Khoop maar niet dat ze er zo mee omgaan:o17 oktober 2010 om 19:55 #17731930Quote:origineel gepost door redmanta
heb ff mee gelezen, voor dr.antrax is het zwaar klote das ze hem zo naaien, alle andere hebben niks over te zeggen over hoe iemand met zijn spullen omgaat.
piet jij hebt je nu ex manta verkocht, maar blijft telkens spreken mijn manta dit, en mijn manta dat, klopt niet he je hebt hem verkocht aan iemand en als die hem af wil trappen is dat zijn vrije keuze, beetje stomme praat om dan te gaan zeggen dat ze een probleem hebben als ze dat doen, dan had je die niet moeten verkopen.
ik heb er in mijn auto historie ook zeker 4 gaar getrapt in diverse autocrossen, was echt fun. [/quotedat is jouw mening ,maar jij weet niet wat ik voor afspraken heb gemaakt met deze mensen en hier op papier heb staan en ik vind dit geen stomme praat als ik hier mijn mening over kwijt wil doe ik dat en iemand vraagt iets over mijn manta geef ik antwoord en wat jij doet moet jezelf weten maar dan hoef ik het er nog niet mee eens te zijn wat er gebeurt is en wat ze zouden flikken met mijn manta dan houden ze zich niet aan de afspraak klaar dus voordat je oordeelt vraag eerst even
17 oktober 2010 om 20:18 #17731931Of ff langs de premiere gaan met een paar Manta’s, ik ga mee…..
origineel gepost door brobbel1
boycotten die film dan.
vindt het geen stijl.18 oktober 2010 om 10:09 #17731932origineel gepost door MOOK
Of ff langs de premiere gaan met een paar Manta’s, ik ga mee…..Veel Manta’s zullen dan wel in de winterstalling staan denk ik..
18 oktober 2010 om 10:39 #17731933de onze niet.
maar ik denke dat we ze daar alleen maar een plezier mee doen lol.18 oktober 2010 om 18:24 #17731934Die van mij ook, fuck.. Maar ik wil wel mee als we erheen gaan.
9 november 2010 om 09:27 #17731935Als ik de bijbehorende clip bekijk
Heb ik geen respect voor die lui
Zonde dat ding de stoep op te raggen enz9 november 2010 om 09:38 #17731936het komt allemaal goed zegt ie :fy1
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.