Geflitst!!

Forumindex Forums Overige Slap Geouwehoer Geflitst!!

• Dit onderwerp is leeg.
14 berichten aan het bekijken - 26 tot 39 (van in totaal 39)
  • Auteur
    Anoniem

Het heeft geen zin om iemand te beschuldigen dat hij te hard heeft gereden. De straffen worden verzorgd door CJB en zal hierbij ook wel een passelijk straf gaan toepassen waarvan het doel is dat de overtreder ervan leert.

Laten we het hier gezellig en ontopic houden. Topicstarter stelt een vraag, en anderen proberen zo een duidelijk mogelijk antwoord te geven zonder iemand te gaan beschuldigen.

Lukt dit niet dan gaat het topic op slot.

FnF_racer
      Deelnemer

met die snelheid is het idd 400+ qua bedrag.
        maar als jij bent geflitst met meer dan 50+, MAG je je rijbewijs houden.
        1 voorwaarde: bedrag in 1x ophoesten.

doe je dit niet (dus betaal je niet op tijd), moet je naar de rechter, en dan kan het zo zijn, dat ze je rijbewijs in nemen.
        mocht je dat vaker gedaan hebben, kan je ook een nog hogere boete krijgen, of houden ze hem langer in, of weet ik wat allemaal…

volgens mij is het gelijk Rijbewijs inleveren bij nog hogere snelheden, als je geflitst wordt…

ben ook eens geflitst, met 51 te hard na correctie (ook haast, en de flitser niet gezien.)
        wist idd wel donders goed wat ik deed, was ook gewoon domme pech, eigen schuld. gewoon aftikken, en er van leren… ;)
        ik had geluk dat ik loon kreeg vlak daarvoor, anders had ik pech gehad.
        mijn bedrag stond (2 jaar geleden alweer) op 457 euro.

Buscavidas
        Deelnemer

ik weet zelf ook wel dat het niet de manier is, maar nogmaals ik had haast en de weg was leeg.
          ik ben er zuur van maar is niet anders ik tik het af en we gaan weer verder, kan me der niet zieker door laten maken. hoop dat ik me rijbewijs alleen wel kan behouden!!
          Het jammere is dat mensen lopen te schreeuwen maar niet weten hoe het in elkaar zit.
          ik heb dit topic niet gepost in slap geouwehoer, een moderater heeft het waarschijnlijk hier verplaatst.

lang verhaal kort te maken,ik zie de brief wel tegemoet!
          bedankt voor de dusverre serieuze reacties :)

sjoerdie
          Deelnemer

Mama, hij reed te hard!!!

Ik doe dat nooit, onverantwoord en onnodig…….boe hoe

Bal bla bla.

Ik rij stelselmatig te hard, en heb hier en daar ook wel een prent.

Niemand kan oordelen op afstand of ik 180 reed op een lege weg en dat wel of niet kon.

Topicstarter vroeg wat het ging kosten ongeveer, niet dat hij beter met zijn lompe poten van het gaspedaal af moet blijven, en thuis gran turismo moet gaan spelen.

Buscavidas
            Deelnemer

@sjoerdie wrote:

Mama, hij reed te hard!!!

Ik doe dat nooit, onverantwoord en onnodig…….boe hoe

Bal bla bla.

Ik rij stelselmatig te hard, en heb hier en daar ook wel een prent.

Niemand kan oordelen op afstand of ik 180 reed op een lege weg en dat wel of niet kon.

Topicstarter vroeg wat het ging kosten ongeveer, niet dat hij beter met zijn lompe poten van het gaspedaal af moet blijven, en thuis gran turismo moet gaan spelen.

hahahaha zo kan het dus ook, niet allemaal moraalridders hierzo. :thumb

Harjan

Precies, en je hebt gelijk qua ervaring. Sommige zeggen dat ze nooit te hard rijden moeten ze ook helemaal zelf weten. We weten niet hoe jou situatie was, maar toe ik 47 te hard reed was het al half 11, dan spelen er geen kindjes meer buiten.

Sterkte in ieder geval met de afhandeling. Ik heb gewoon anderhalf jaar op een boete moeten wachten. (dacht dat ze me vergeten waren king: )

Buscavidas
                Deelnemer

@ Harjan

het was 2230u, lege weg 2 baans en geen kindertjes hahaha
                  ik ben nu bezig met het feit dat ze me gelaserd hebben, en er een kleine mogelijkheid is dat ze me een boete sturen.
                  doorgaans hadden de verbailsanten me staande moeten houden en dusverre uitleg gaan geven waarom dat niet gebeurd is..

was jij geflitst of gelaserd ??

ik kwam dit nog tegen die had wat minder geluk.
                  http://www.politie.nl/nieuws/2013/mei/28/04-rijbewijs-ingevorderd.html” onclick=”window.open(this.href);return false;

sjoerdie
                  Deelnemer

Wel apart dat je gelaserd bent, dan kunnen ze je in feite niks maken.

Aangezien er niks opgeslagen wordt, je kunt dan glashard ontkennen dat je daar gereden hebt.

Even voor een alibi zorgen.

Kwestie van afwachten tot er wat op je mat valt, dan bewijs opvragen, wat normaal een foto is dus.

Harjan

@Buscavidas wrote:

@ Harjan

het was 2230u, lege weg 2 baans en geen kindertjes hahaha
                      ik ben nu bezig met het feit dat ze me gelaserd hebben, en er een kleine mogelijkheid is dat ze me een boete sturen.
                      doorgaans hadden de verbailsanten me staande moeten houden en dusverre uitleg gaan geven waarom dat niet gebeurd is..

was jij geflitst of gelaserd ??

ik kwam dit nog tegen die had wat minder geluk.
                      http://www.politie.nl/nieuws/2013/mei/28/04-rijbewijs-ingevorderd.html” onclick=”window.open(this.href);return false;

Kan de beste over komen man.

Ik was gelaserd, er staat me iets van bij dat ze je daarna meteen staande moeten houden.

Toen ze mij aanhielden hebben ze me overigens niet laten zien dat ik 47 te hard reed. Maarja, ze zullen het ook wel niet uit de lucht grijpen. Heb er toen niet zo’n punt van gemaakt, was gewoon m’n eigen domme schuld.

Vind het een beetje jammer dat enkele mensen hier spelen als heilig boontje. Alsof iedereen altijd netjes de regeltjes na-leeft.

FnF_racer
                      Deelnemer

@Harjan wrote:

Vind het een beetje jammer dat enkele mensen hier spelen als heilig boontje. Alsof iedereen altijd netjes de regeltjes na-leeft.

idd. ik durf eerlijk te zeggen dat ik mij (vind ik) te vaak NIET aan de regels hou…. :angel

maar dacht idd dat je met laseren staande gehouden moest worden?
                        heb ik na die van 51 trouwens wel gehad, reed een half jaar later ook te hard in Zwolle.
                        ben toen gelasered, en die agent beweerde ook dat ik 110 reed, waar je 70 mocht.
                        ben gelijk aan de kant gezet toen. ben nu nog aan het kijken hoe hij mij kon laseren…. zit namelijk een aardig stuk bos voor. volgens mij laserde hij mij daarna, liet ik gelukkig net gas los… :jerry

maar je hebt nu volgens mij een aardige indicatie. laat ons even weten hoe en wat. :thumbup

Buscavidas
                        Deelnemer

ja ik hou jullie zeker op de hoogte, het is inderdaad wachten op de beruchte brief!
                          het is wel mogelijk dat ze me een procesverbaal kunnen geven op kenteken, zelfs met laseren.
                          hoop dat ze geen foto van me hebben want ik heb wel iemand achter de hand.
                          Beter hoor ik er niets meer van, maar het kan inderdaad een tijd duren, dan ben jij het alweer vergeten krijg je zo`n brief :puke

Silence
                          Deelnemer

Ik ben zelf een aantal jaren terug ook wel eens geflitst met 54km te hard na correctie, geintje kostte mij bijna 500euro en was ook volledig mijn eigen stomme fout.
                            Een aantal weken later viel de welbekende paarse envelop op de mat, met als briefhoofd “Schikkingsvoorstel” dus of gelijk betalen binnen de termijn of voorkomen en misschien rijbewijs inleveren en een nog hogere prent.
                            Maar je weet dan wel 1 ding zeker je auto haalt dus met gemak de 180 :jerry maar dat is dan ook get enige positieve puntje eraan.

Buscavidas
                            Deelnemer

Niets gehoord uiteindelijk :thumb

wim-v6
                              Deelnemer

Das mooi

verstuurd door WIM-V6 via zijn SAMSUNG S5-mini

14 berichten aan het bekijken - 26 tot 39 (van in totaal 39)
                              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.