geert wilders wil belasting VERLAGING!! toch WEER verhoging?

Forumindex Forums Overige Slap Geouwehoer geert wilders wil belasting VERLAGING!! toch WEER verhoging?

  • Dit onderwerp is leeg.
9 berichten aan het bekijken - 26 tot 34 (van in totaal 34)
  • Auteur
    Berichten
  • #18116184
    soepkiepe
    Deelnemer
      Lid sinds:
      10 August 2010

      :wtf daar moet ik morgen nog ff heen haha.
      mag ik weer heel erg op letten dat ik niet vloek.

      trouwens, nu je dat zo zegt he, dit was volgens mij een buitenlander.
      nu is voor staphorst een meppeler al haast een buitenlander, maar ik bedoel ECHT een buitenlander :P
      niet dat hij er meer of minder om is, maar juist hier in dit topic weer leuk, vooral voor wie staphorst kent, past dan goed ij de opmerking van fearless ;)

      #18116185
      trashmetal
      Deelnemer
        Lid sinds:
        1 February 2007

        coalitie van sp en pvv :thumb
        weg met die klote euro :swear
        polen naar huis, en nederlanders die gewoon werken kunnen….
        van mij mag het hele systeem op de schop want het rammelt aan alle kanten

        #18116186
        opelremco
        Deelnemer
          Lid sinds:
          11 August 2007

          Wilders,berlusconi,clown bassie.
          Om wie moet ik het meeste lachen? :jerry :jerry

          Geld naar het buitenland heeft met exportmogelijkheden te maken.Onze economie leeft voor een groot deel van de export.Goede relaties met andere landen brengt geld in het laatje.Wanneer doet wilders eens z´n eigen oogkleppen af.
          Het is een kwestie van plus en min.Probleem is dat er de laatste 30 jaar veel mensen voor een talenpakket hebben gekozen in plaat van een wiskundepakket,op de middelbare school.

          #18116187
          Astra-H
          Deelnemer
            Lid sinds:
            9 February 2013

            @trashmetal wrote:

            coalitie van sp en pvv :thumb
            weg met die klote euro :swear
            polen naar huis, en nederlanders die gewoon werken kunnen….
            van mij mag het hele systeem op de schop want het rammelt aan alle kanten

            En je hebt een beter systeem dat nooit gaat rammelen? Ik zie je dan graag in politiek ;)

            #18116159
            McKaamos
            Deelnemer
              Lid sinds:
              10 December 2009

              @Fearless wrote:

              uitzonderingen daargelaten natuurlijk. ze worden in staphorst ook steeds moderner :P
              oogkleppen verhaal…sommige…

              Sja, ze zullen er vast zijn, maar de realiteit is wel dat 95% van de nederlandse huishoudens over een internetverbinding beschikt, en derhalve dus ook over minimaal één computer moet beschikken.

              Waar echter het “omslagpunt” ligt m.b.t. waarom er veel reactie uit één hoek komt, is de scheiding tussen mensen die hun computers gebruiken voor daadwerkelijk nuttige zaken. Kortgezegd gebruikt de oudere generatie (40+) voor een groot deel alleen maar de computer voor dingen als bankzaken, e-mail en het bekijken van de foto’s uit de digitale camera.
              Veel leven ook onder de impressie dat iets aanklikken wat je niet kent, voor virussen zorgt en daardoor je creditcard gegevens worden gejat en je in 10 minuten bankroet bent.

              De jongere generatie gebruikt de computer voornamelijk als tijdverdrijf en hangt op internet veel op digitale sociale hangplekken (zoals facebook, om maar iets te noemen).
              Op die “digitale sociale hangplekken” worden ook vaak de vragen gesteld omtrend politiek, en de halve nederlandse jeugd is ofwel obstinaat ofwel daadwerkelijk Wilders aanhanger.
              Niet zo vreemd dus, dat je vaak Wilders aan kop ziet gaan.

              Stel je dezelfde vraag op de NOS Nieuws website, dan is de uitslag oppeens totaal anders.

              #18116188
              soepkiepe
              Deelnemer
                Lid sinds:
                10 August 2010

                [youtube:2yyfs6i0]http://www.youtube.com/watch?v=BLVwrxjh2_0[/youtube:2yyfs6i0]

                #18116189
                gertjuh1968
                  Lid sinds:
                  20 February 2011

                  gestemd !!!!!!!

                  P.s.ik vind dit geen slap geouwehoer :D

                  #18116190
                  soepkiepe
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    10 August 2010

                    [youtube:5yyeu676]http://www.youtube.com/watch?v=koMAXgsc2VI&feature=youtu.be[/youtube:5yyeu676]

                    schijnt dat er binnenkort een staking is ;)

                    #18116191
                    astraTD
                      Lid sinds:
                      9 March 2009

                      Word allemaal zoveel geluld… Eerst meemaken en dan pas erin geloven.

                    9 berichten aan het bekijken - 26 tot 34 (van in totaal 34)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.