geen verogen en {geel}motor{lampje} brand

Forumindex Forums Modellen Zafira, Sintra (MPV’s) geen verogen en {geel}motor{lampje} brand

  • Dit onderwerp is leeg.
8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Auteur
    Berichten
  • #17274278
    ricardo71
      Lid sinds:
      19 November 2015

      hoi hoi.mijn opel zafira a75….1.8-16v….heeft geen vermogen meer en rond de 3000 toeren stotterende motor en een verbruik van een 8 cylinder,heb dat probleem ook gehad voor een jaar terug,heb toen lmm vervangen en geen problemen,tot 4 weken terug weer problemen,dezelfde problemen als een jaar geleden,heb er een nieuwe lmm ingezet maar probleem niet opgelost.zou iemand mij een tip kunnen geven.mvg ricardo 71

      #18302303
      liviu2004
      Deelnemer
        Lid sinds:
        6 April 2014

        Wat foutcodes heeft de ecu?

        #18302304
        ricardo71
          Lid sinds:
          19 November 2015

          dat weet ik niet moet ik uit laten lezen ivm werk als chauffeur ben ik vaak pas op zaterdag thuis,dus ff dagje vrij pakken en dat laten doen

          #18302305
          liviu2004
          Deelnemer
            Lid sinds:
            6 April 2014

            [youtube:31icke5q]http://www.youtube.com/watch?v=zyCanc7BheU[/youtube:31icke5q]

            #18302306
            Dolby
            Deelnemer
              Lid sinds:
              1 May 2008

              Gaat het om een 1.8XE1 met 116PK of om een 1.8XE 16V met 125PK. Want bij de XE met 125PK komt helaas regelmatig voor dat de ECU defect gaat.

              Als je wilt weten welke motor code je precies hebt kun je makkelijk vinden via bijvoorbeeld: http://www.autoweek.nl en voer daar je kenteken in.
              Dan zie je meteen om welke motor blok het precies gaat.

              Succes met het probleem.

              #18302307
              ricardo71
                Lid sinds:
                19 November 2015

                het gaat om de 125 pk

                #18302308
                midnight black
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  14 December 2011

                  Kabeltjes in de stekker van de lmm geven ook wel eens probleem.

                  #18302309
                  Opeltje17
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    18 January 2012

                    @Dolby wrote:

                    Gaat het om een 1.8XE1 met 116PK of om een 1.8XE 16V met 125PK. Want bij de XE met 125PK komt helaas regelmatig voor dat de ECU defect gaat.

                    Als je wilt weten welke motor code je precies hebt kun je makkelijk vinden via bijvoorbeeld: http://www.autoweek.nl” onclick=”window.open(this.href);return false; en voer daar je kenteken in.
                    Dan zie je meteen om welke motor blok het precies gaat.

                    Succes met het probleem.

                    Juist bij de XE1 komt het meer voor ;)

                    Maar eerst maar eens uitlezen.

                  8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.