Forumindex › Forums › Modellen › Crossland › Geen software update omdat er geen sleutel is?
- Dit onderwerp bevat 16 reacties, 7 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 8 januari 2021om 13:37 door AdamOpel51.
-
AuteurBerichten
-
16 augustus 2020 om 11:40 #18385784AnoniemLid sinds:
1 January 1970Ik heb met de hulp van mijn Duitse vrienden van verschillende forums het voor elkaar gekregen om zelf een sleutel te maken. :good-job:
Dit gebeurd met behulp van een programma. Ik kreeg ook geen Software update aangeboden en dus ook geen sleutel via Myopel app. Heb inmiddels de nieuwste software er op en de kaart versie 18. :toppie:
Als er interesse voor is kan ik een sleutel voor je maken. Wel even een PB sturen.
m,v,g,
Avatar :applause02:
16 augustus 2020 om 17:16 #18385842Beste<i>Â </i>avetar,
Ik heb wel interesse in de sleutel, bij mij lukt het niet.
Of wil je de software delen.
Met vriendelijke groet,
Vj
16 augustus 2020 om 17:30 #18385849AnoniemLid sinds:
1 January 1970Doe de usb in de auto , en druk op configuratie exporteren . Deze word opgeslagen op de usb. Die moet ik van je hebben :applause02:
16 augustus 2020 om 17:37 #18385851AnoniemLid sinds:
1 January 1970Stuur maar naar eppiedevries56@Gmail.com
16 augustus 2020 om 17:43 #18385853Beste avatar,
Bedoel je dit instkey_0D01081439D4EA9CF028
Met vriendelijke groet,
Vj
17 augustus 2020 om 12:45 #18385960De nieuwe firmware, staat er op.
Met dank aan avatar
30 augustus 2020 om 22:51 #18388093Dag, kan je mij helpen met bekomen van licensie sleutel ? alvest bedankt Mvg Pat
30 augustus 2020 om 23:53 #18388097Beste steenbeke,
Moet u even aan avatar vragen op dit forum, dat heeft hij voor mijn ook gedaan, hij heeft er een programma Tool er voor.
31 augustus 2020 om 12:42 #18388131Bedankt heb reeds mail gestuurd en nu maar hopen dat dit kan beholpen worden alvast bedankt grt
31 augustus 2020 om 13:10 #18388136AnoniemLid sinds:
1 January 1970Patrick Steenbeke , ik heb je een prive mail gestuurd.
Groet Avatar :applause02: :applause02:
31 augustus 2020 om 20:41 #1838820018 december 2020 om 19:45 #18401936Hallo Avatar,
ben hier wel erg geinteresseerd in; weet alleen niet hoe je een prive bericht moet sturen.
Wil je evt. via elbert.blaricum@gmail.com contact met me opemen om evt. de software te delen of me op weg te helpen?Veel dank vast! :help:
19 december 2020 om 19:18 #18402044AnoniemLid sinds:
1 January 1970Heb je 2 berichten gestuurd, maar hoor niets. Geen interesse zeker om te reageren op eventuele hulp.🤔
24 december 2020 om 19:29 #18402536AnoniemLid sinds:
1 January 1970[quote quote=18401936]Hallo Avatar, ben hier wel erg geinteresseerd in; weet alleen niet hoe je een prive bericht moet sturen. Wil je evt. via elbert.blaricum@gmail.com contact met me opemen om evt. de software te delen of me op weg te helpen? Veel dank vast! [/quote]
Hier op reageer ik niet meer, je krijgt geen feedback terug.
Bannen deze gast.
26 december 2020 om 14:47 #18402676Ik heb hier de fireware en kaartupdate aangevraagd Werkt perfect en is legaal Als je precies doet wat er aangegeven wordt heb je ook geen gezeur met een key
https://www.liewesroden.nl/firmware-update/
26 december 2020 om 15:16 #18402683AnoniemLid sinds:
1 January 1970Dank je voor de reactie , maar dat wist ik ook al . :toppie:
8 januari 2021 om 13:37 #18404271Hallo Allemaal, Het is tocht te gek voor woorden dat Opel ons zo in de steek laat, en dat dealers daar als makke schapen in meegaan.
Ik heb in totaal 18 nieuwe Opels gekocht, en over GM had ik nooit klachten de service was niet goed.
Rijdt nu echt de laatste Opel dat zeker, want corresponderen met Opel heeft geen enkel zin!
Wil nog wel een compliment maken Opel Liewes in Roden die mij in October jl ook vriendelijk te woord heeft gestaan
en mij voortvarend heeft geholpen, zo gaat dat buiten de Randstad !
Met vriendelijke groet,
Adam Opel :applause01:
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.