Geen stroom op parrot ck3100

Forumindex Forums Modellen Astra Geen stroom op parrot ck3100

  • Dit onderwerp is leeg.
12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Auteur
    Berichten
  • #17228453
    kasper1984
      Lid sinds:
      27 October 2010

      Dag allemaal,

      Ik heb een parrot ck3100 en een astra H uit 2006. Omdat ik geen tuner ben maar wel iemand die dingen zelf wil maken, ben ik aan de slag gegaan met het installeren van de parrot. Radio is eruit, handschoenenkastje ook om ruimte te maken. Heb de juiste iso kabel en alles mooi in mekaar geklikt. Bij het testen kom ik er echter achter dat er geen stroom naar de parrot gaat. Nu heb ik weinig zin om kabels te gaan knippen, solderen etc simpelweg omdat ik niet weet wat ik moet doen/hoe het moet. Is een van jullie erin geslaagd om dit op lossen of kan iemand me op weg helpen?

      Eventueel ben ik bereid hulp te vergoeden omdat ik dnek dat het me niet zelf gaat lukken. Ik woon in Utrecht, maar ben ook best bereid ervoor te reizen natuurlijk.

      Alvast dank voor het meedenken!! Kasper

      #17759461
      Spacejam
      Deelnemer
        Lid sinds:
        21 November 2006

        heb je de geschakelde plus ergens vandaan gehaald want die zit namelijk niet bij de radio.

        #17759462
        kasper1984
          Lid sinds:
          27 October 2010

          Dag Spacejam,

          Nee ik heb enkel de benodigde kabels in elkaar geklikt en zou niet weten waar en hoe ik een geschakelde plus ergens vandaan moet halen. Op andere fora las ik over de sigarettenaansteker of het licht van het handschoenenkastje. Hoe kan ik dat doen?

          Dank voor je reactie!

          #17759463
          Spacejam
          Deelnemer
            Lid sinds:
            21 November 2006

            uit welk jaar is die van jou? Bij de eerder modellen zit er namelijk een stekker achter het dashboardkastje waar oa een geschakelde plus bij zit, de stekker zit vastgetaped.

            #17759464
            kasper1984
              Lid sinds:
              27 October 2010

              De mijne is uit September 2006. Waar moet ik dan de stekker vervolgens mee verbinden?

              #17759465
              GerardOPC
                Lid sinds:
                10 August 2010

                De geschakelde plus kan je vinden op zwarte kabel van je alarmlicht schakelaar.
                Waarschijnlijk zit er nog een losse draad aan je iso kabel, deze moet je dus een geschakelde voeding maken.

                Wat isolatie van de kabel halen met een mes en hem er bij solderen en wat isolatie tape er over.
                Krimkous is natuurlijk mooier maar dan moet je hem eerst doorknippen :)

                Je ook deze gebruiken :

                Ben er zelf geen fan…..maar werkt wel simpel!

                succes!

                #17759466
                Motorsmurf
                  Lid sinds:
                  10 October 2010

                  Je kan ook je geschakelde plus op je antenne versterker zetten. Zo is dat met de mijne gedaan….

                  #17759467
                  GerardOPC
                    Lid sinds:
                    10 August 2010

                    Gaat hij dan niet uit als je de radio uitzet?

                    #17759468
                    No Name
                      Lid sinds:
                      8 September 2010

                      [rquote=1800003&tid=136988&author=Spacejam]uit welk jaar is die van jou? Bij de eerder modellen zit er namelijk een stekker achter het dashboardkastje waar oa een geschakelde plus bij zit, de stekker zit vastgetaped.[/rquote]

                      Uit welk jaar moet je auto zijn voor die stekker? Ik ben namelijk ook op zoek naar een geschakelde plus ;)

                      #17759469
                      Gommel
                        Lid sinds:
                        10 June 2007

                        Waar kom je vandaan? Als het uit de buurt van Assen doe dan ff U2U dan help ik je wel even. Is een kleinigheidje.

                        #17759470
                        No Name
                          Lid sinds:
                          8 September 2010

                          Bedankt voor je aanbod maar ik woon in de kop van NH dus dat is niet echt in de buurt:D

                          Ondertussen vandaag weer even bezig geweest en ben er uit. Geschakelde plus van de ventilator afgehaald, de rest van de aansteker aansluiting.

                          #17759471
                          Fearless
                          Deelnemer
                            Lid sinds:
                            9 January 2005

                            Die zekeringhouders in het kabelboompje geven nog wel eens problemen.

                            Die er tussen uit knippen en fatsoenlijke zekeringhouders er tussen is al veel beter.

                          12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
                          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.