Forumindex › Forums › Modellen › Insignia › Geen spraak begeleiding navi 900
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
12 augustus 2012 om 20:56 #17251337
Beste forumleden,
Kan iemand mij helpen ik ben op het ogenblik op vakantie in Schotland, en heb een probleen met mijn navigatie , de spraakbegeleiding doet het niet.
Ik heb het volgende gecontroleerd.
Route begeleiding staat aan, Dynamische routebegeleiding.
Het navi volume wat je kan instellen in het config menu werk mijn inziens niet correct.
Ik kies Config – Navi volume hier kun je het volume van het bericht en de achtergrond instellen, maar nu komt het, als ik volume testen selecteer hoor ik niets, wie weet wat er mis of fout is.gr.
14 augustus 2012 om 11:02 #18055880Beste forum leden,
Alweer een probleem met de Navi-900.
Zet mijn navi aan en geeft aan “Er is geen navigatie SD kaart geplaatst”.
Ook bij CD.AUX wordt mijn usb stick met muziek niet herkend. “geen USB-apparaat”.De vakantie begint goed.
gr. Opelde
14 augustus 2012 om 19:27 #18055881Opelde,
Ik heb geen oplossing voor het geluid, maar voor de melding dat hij je usb apparaat niet herkent: gewoon sticky eruit halen en er weer in stoppen lost het probleem op. Is mij misschien ook een keer of twee gebeurt, maar zie ik niet echt als probleem.
Succes!
Sent using Tapatalk HD
17 augustus 2012 om 18:16 #18055882Via e-mail contact met mijn dealer gehad, het probleem wordt waarschijnlijk veroorzaakt door een software fout.
Er is hier een update voor, maar inmiddels werkt allles weer normaal.Heb tijdens het probleem de SD kaart en de usb stick diverse malen er uitgehaald en er terug ingestoken, maar dit gaf geen resultaat.
De andere dag werkte alles weer normaal.gr. Opelde
21 mei 2013 om 07:08 #18055883Welliswaar een ‘oud’ topic maar ik wilde toch mijn ervaring/hypothese ‘delen’.
Sinds begin april 2013 heb ik nu een Astra Sports Tourer Business Edition met Navi 900 infotainment systeem.
Ook ik heb ‘last’ van het SDcard/USB probleem. Inmiddels is de USB unit vervangen nadat ik al een aantal keren zonder navigatie stond (waaronder een keer midden in Frankrijk).Wat het probleem nu precies veroorzaakt is mij nog steeds niet helemaal duidelijk. Wel
Mijn hypothese is dat het probleem ontstaat als bij het contact maken de sleutel direct vol word ‘doorgedraaid’ en er direct gestart word bij contact maken.
Als ik eerst contact maak zonder te starten en wacht tot het opel logo in het scherm is verschenen lijkt het probleem niet op te treden …wellicht kunnen anderen dit bevestigen/ontkrachten ?
Hansz.
21 mei 2013 om 14:37 #18055884Hoi,
Ik heb net hetzelfde probleem met mn tourer,
men heeft al een nieuwe box gestoken, diverse updates gedaan, en het is telkens een aantal weken/maanden goed en het probleem komt terug.
Het vreemde is dat als het gebeurt, mijn schuifdak (panoramadak) telkens ontregelt is en ik hem weer helemaal opnieuw moet instellen. In de garage weten ze niet wat het kan zijn.
Heb ook al een andere usb stick geprobeerd; het is al verminderd maar nog niet over.
Denk dat het aan de usb stick ligt, die van mij is van emtec. Misschien es checken wie op dit forum hetzelfde probleem heeft en wie geen probleem heeft welk merk /type usb sleutel gebruiken jullie?22 mei 2013 om 05:42 #18055885Ik betwijfel of het aan de USB stick ligt. Ik heb het probleem ook gehad zonder dat er een USB stick ingestoken is.
Hans.
24 mei 2013 om 19:37 #18055886ik heb dit ook al twee keer meegemaakt. melding geen sd kaart geplaatst. kan inderdaad voortkomen uit het feit van te rap starten. mijn dealer zei bij de uitleg bij het afhalen van de nieuwe wagen dat het beter om de gewoonte te nemen om het contact in te schakelen, dan pas uw gordel aandoen en dan pas te starten. dan heeft de interne computer de tijd om alles te checken en op te starten. wanneer ik dit probleem voorhad ben ik aan de kant gegaan, motor 5 minuutjes gestopt en alles was weer ok.
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.