Geen spanning stekker voor aanhangwagen Opel Astra

Forumindex Forums Techniek Elektrische problemen Geen spanning stekker voor aanhangwagen Opel Astra

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
  • Auteur
    mauricelouter91
    Deelnemer

Goede avond,

Over een aantal weken wil ik een aanhanger meenemen. Met deze auto heb ik dit nog niet eerder gedaan. Opel Astra Sports Tourer uit 2020. Helaas kwam ik er achter de de stekker voor aanhangwagen niet werkt. Na het meten met en multimeter had ik enkel op pin 9 een + en via pin 13 een ground. De andere pins van de 13p stekker geven geen spanning. In het boekje van de Opel Astra lees is dat er een zekeringkastje achterin zit, aan de zijkant van de kofferbak. Deze heb ik gevonden, maar zit helaas maar 1 zekering in en er gaat maar 1 draadje in (voor het automatisch inklappen van de achterbank. Ook heb ik 2 andere kastjes gevonden op deze plek, maar is me onduidelijk wat deze soen of wat erin zit. Ik heb het idee dat er wellicht een zekering is gesprongen waardoor ik geen spanning heb op de stekker, maar waar ik ook zoek, ik kan de zekering niet vinden. En, het zou gerhst iets anders kunnen zijn. Iemand enig idee? Ik heb een foto gemaakt van de kastjes die ik tegen kwam: IMG_20250702_162650

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.