hallo techneuten ,heb even een vraag ; heb een opelkadett d ,maar heb geen pedaaldruk,heb een nieuwe onderdrukslang opgezet,van bekrachter naar injectie ((pijl )) naar injectie kant toe ,heb 2 x andere rembekrachter al opgezet.maar geen padaaldruk!! als ik de motor start ,en trap op het pedaal ,dan gaat de motor harder lopen.. en niveau potje gaat het vloeistof op en neer.. Wie o wie kan mij even verder helpen ((d kadett gte))
Lijkt mij niks te maken hebben met de bekrachtiging. Ik zou eerst proberen om het gehele systeem te ontluchten. Is dat gelukt en nog steeds geen druk, dan zou bij mij de hoofdremcilinder verdachte nummer 1 zijn.
Motor sneller lopen bij pompen is normaal. En ook zonder bekrachtiging moet je tegendruk hebben, gaat alleen veel zwaarder.
ja oke,,heb het hele systeem ontlucht,heb van een kedett e gsi alles overgezet maar,blijft hetzelfde doen heb,niewe nippels opgezet ,maar er is geen druk aanwezig.
heb ontlucht met compressor aansluiting gemaak voor reservior potje , 2 bar erop ,en heb ze alle leidingen ontlucht.
Maar heb nog een hele bekrachtiger met hoodfremcilinder net kunnen bemachtigen ,ga ik even proberen,Oh ja remcilinder achter zijn niet lek.
Laat wel even weten. alvast bedankt voor informatie,alles is welkom!!
Auteur
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.