Geen nieuwe motor .

Forumindex Forums Modellen Astra Geen nieuwe motor .

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
  • Auteur
    Berichten
  • #18553887
    Ber S
    Deelnemer
      Lid sinds:
      12 June 2024

      Ik heb eerder een stukje er neer gezet hoeveel een nieuwe Astra motor kost dan wel revisie ervan dit allemaal gaat niet door en wordt de Opel Astra 8 augustus op gehaald door TSC de betuwe voor het maken van de motor wel duur dit allemaal maar het is niet anders.
      Een andere auto kopen is geen optie of het is duurder als je een jonge auto wilt kopen of je koopt bv een andere Opel Astra van 5 a 6 jaar oud en kan je weer te maken te krijgen met zelfde wat ik meegemaakt heb het knappen van geleider of de distributie ketting en deze moet vervangen als de auto 5 a 6 jaar oud is en reken dan maar op 2000 euro maar in mijn geval moet ik nu minimaal rekenen op 3500 euro met kans op bijkomende kosten voor vervangen van andere delen in de motor.
      Ik hoef dus niet meer te weten hoeveel alles gaat kosten ik weet het nu maar voor ons de beste oplossing en eigenlijk ook wel blij dat ik mijn eigen Astra hou want het is gewoon een geweldig mooie en goede auto, een auto die ook nog een zuinig rijdt en lekker en ook vind ik dat de berichten binnen komen als er vlakbij een file is, dieren op de weg,opstakels op de weg en bij verder gevaar.

    1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.