geen meeting dit jaar meer

Forumindex Forums Overige Meetings geen meeting dit jaar meer

  • Dit onderwerp is leeg.
25 berichten aan het bekijken - 501 tot 525 (van in totaal 657)
  • Auteur
    Berichten
  • #18009714
    vectra208v
    Deelnemer
      Lid sinds:
      17 January 2006

      Mocht het wel verplaatst worden dan zou het 8 juli kunnen.
      Ik gok er op dat ik dan ook kan :???:

      Er wordt idd wel vaker regen voorspelt en dan is het vaak droog met een herlijk zonnetje.
      het hoeft geen 30 graden te zijn…als het 3 kwart van de meeting droog is doe ik het er voor.

      #18009715
      soepkiepe
      Deelnemer
        Lid sinds:
        10 August 2010

        @vectra208v wrote:

        Mocht het wel verplaatst worden dan zou het 8 juli kunnen.
        Ik gok er op dat ik dan ook kan :???:

        Er wordt idd wel vaker regen voorspelt en dan is het vaak droog met een herlijk zonnetje.
        het hoeft geen 30 graden te zijn…als het 3 kwart van de meeting droog is doe ik het er voor.

        die datum word het sowieso niet, word voor rik lastig om op 2 meetings te zijn haha :P
        risl heeft op die datum zijn meeting staan, we zouden rekening met elkaar houden, dus dat gaat hem niet worden.
        nadeel is dat weer eigenlijk niette voorspellen is, enige oplossing die ik weet is een overdekte plek te zoeken, maar ja die kan ik zo snel ook niet bedenken.
        kijk voor mij is het 10 minuten rijden en ik ben weer thuis, en als het regent ga ik er ook zeker niet heel lang blijven, dat betekend ook dat er dan 2 party tenten weg gaan als ik weg gaan.
        een party tent is leuk, maar dan moet je al staan wil je het een beetje drooghouden, aangezien het een veldje is waait de regen er ook zo in, en op een meeting steeds met de natte bagger poten in en uit de auto stappen om de zoveel tijd zit ik ook niet op te wachten.
        en denk dat het er ook niet gezelliger op word om steeds midden in een verhaal bijvoorbeeld in de auto te moeten stappen.
        en net wat rik zei, zo party tent gaat ook zo op de vlucht met een beetje wind ;)

        we wachten nog wat reacties af, maar ik blijf er bij, opschuiven lijkt me beter..

        (en als we opschuiven en het is mooi weer voel ik me knap lullig hahah)

        #18009716
        Anoniem
          Lid sinds:
          1 January 1970

          Het risico dat het wel mooi weer was is er. Maar 90% regen :?: afwachten tot morgen? Mischien dat de voorspelling alsnog beter uitpakt

          #18009717
          Anoniem
            Lid sinds:
            1 January 1970

            Zondag windkracht 4 tot 7. Tussen de buien door waai je dus ook weg.

            Verplaatsen of afgelasten lijkt mij de beste oplossing. Een meeting kost energie, geld en enorm veel tijd, en als je dan achteraf hoor dat het door het weer niet geslaagd was, is dat een tegenvaller, en nodigt dan ook niet uit om voor andere om het jaar erop naar deze meeting te komen.

            Het is altijd jammer om te annuleren, maar de mooiste paarden komen bij 90% kans op regen toch ook niet uit hun stal, en slecht weer doet de gezelligheid geen goed.

            Liever een gezellige meeting die afgelast wordt, dan een ongezellige meeting die door is gegaan.

            Dat is mijn mening

            #18009718
            soepkiepe
            Deelnemer
              Lid sinds:
              10 August 2010

              ik zal ff kijken als gert morgen ff zin heeft om een kop koffie te komen drinken, dan zal ik het er nog ff met hem over hebben.

              ik vind het voornamelijk lullig omdat er eerst al een datum was om naar kreeft te gaan en die door een fout van kreeft eigenlijk afgezegt is, en om er dan weer 1 af te zeggen is in mijn ogen geen goeie “reclame” voor gert en mij ;)
              maar ja, volgens mij heb ik het al eens eerder gezet, 1 vanmijn zwakke punten is da ik eerder aan een ander denk dan aan mij zelf haha:P:P
              en net wat senatorman zei, ik kijk liever terug op een lang uitgestelde meeting die gezellig is dan een meeting die later word gezien als een mislukte meeting.

              morgen komt defentive antwoord.
              ik zal er niet zo heel lang mee wachten zodat iedereen het tijdig weet ;)

              #18009719
              FnF_racer
              Deelnemer
                Lid sinds:
                3 October 2004

                qua weer hoop ik echt dat het beter wordt.

                maar ik geef iedereen wel gelijk, dat het leuker is als we allemaal idd lekker in de zon kunnen zitten, gezelligheid hebben, en dat mensen de volgende keer (gaan we voor), weer komen.
                dus als het morgen idd nog steeds 90% is, dan geef ik jullie gelijk dat jullie het uitstellen.

                @ Soepkiepe: de Formule 1 in Baghrein was vorig jaar ook afgelast, maar dit jaar was het er wel. en volgens mij was het toen ook druk. dus afstellen hoeft geen slechte reclame te zijn.
                en sowieso doen jullie echt jullie best om een meeting te organiseren, dus goeie “reclame” hebben jullie in mijn ogen al, door het doorzettingsvermogen. ;)

                #18009720
                KadAstra-EF
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  24 July 2010

                  Tis nooit slechte reclame Soepkiep !!!!!
                  Je hebt het initiatief genomen om een meeting te organiseren.
                  Dat valt juist te prijzen !!!!!!!!!!!!!!!!
                  Samen met Gert natuurlijk !

                  Ik (we) zullen vandaag het weer nauwlettend in de gaten houden :D

                  Rik :D

                  #18009721
                  vectra208v
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    17 January 2006

                    er was voor vandaag geen regen voorspelt maar het regent hier de hele ochtend al :???:

                    Pietje zit er weer naast en op de buien radar zie ik een klein beetje regen langs waaien maar verder geen wolkje te zien :D ….dus ja…we wachten het af.

                    #18009722
                    KadAstra-EF
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      24 July 2010

                      Piet zit er altijd naast.
                      Daarom is ie al 5 keer gescheiden :???:

                      Rik :D

                      #18009723
                      vectra208v
                      Deelnemer
                        Lid sinds:
                        17 January 2006

                        de buien radar zat er dit keer ook naast al is het nu wel droog.

                        zo ff boodschapjes doen en daarna ff zien of het droog blijft en de auto wassen.

                        #18009724
                        soepkiepe
                        Deelnemer
                          Lid sinds:
                          10 August 2010

                          @vectra208v wrote:

                          er was voor vandaag geen regen voorspelt maar het regent hier de hele ochtend al :???:

                          Pietje zit er weer naast en op de buien radar zie ik een klein beetje regen langs waaien maar verder geen wolkje te zien :D ….dus ja…we wachten het af.

                          k denk da piet niet op de meter noukeurig kan zeggen wara het wel of niet regent ;)

                          ik zeg dat hij er niet naast zit, hier is het droog namelijk, nog niet 1 druppel gevallen ;)

                          en buienradar zit er ook nog wel eens naast, zoals ik het nu zag komt er morgen vanaf een uur of 3 half 4 een beste bui over ons heen..
                          joepie!! van 2 tot 3 droog gehouden, van 3 tot 5 in de auto gezeten vanwege de regen haha

                          #18009725
                          ronnie opel boy
                          Deelnemer
                            Lid sinds:
                            5 August 2009

                            ik ga wel moet toch ook wat haal in veenoord

                            1300 uur zijn jullie

                            #18009726
                            soepkiepe
                            Deelnemer
                              Lid sinds:
                              10 August 2010

                              wat buienradar zegt over zondag in hoogeveen (schoonhoven ligt er heel dichtbij)

                              max temp: 15c
                              min temp: 10c
                              windkracht 30 km p/u
                              regenkans 88%
                              regen in mm 9mm (tevens ook de enige dag in oranje, de rest is allemaal groen.)

                              ik blijf bij uitstellen ;)

                              #18009727
                              bassie16V
                              Deelnemer
                                Lid sinds:
                                19 January 2007

                                Dus het gaat niet door??

                                #18009728
                                vectra208v
                                Deelnemer
                                  Lid sinds:
                                  17 January 2006

                                  @bassie16V wrote:

                                  Dus het gaat niet door??

                                  is nog ff afwachten denk ik.

                                  #18009729
                                  gertjuh1968
                                    Lid sinds:
                                    20 February 2011

                                    er zit nogal verschil in de weer verwachting.
                                    ik zelf kijk hier http://www.weeronline.nl” onclick=”window.open(this.href);return false;
                                    en morgen word een cijfer 4 geven.
                                    neerslag 13 mm
                                    en 90% regenkans.
                                    nu kunnen we de meeting wel door laten gaan,
                                    er zijn mensen die overver komen.
                                    moch het toch zo zijn, dat wij tegen een uur of 3 besluiten om weg te gaan, i.v.m. de regen.
                                    vind ik het een beetje lullig voor die mensen.

                                    meeting lief hebbers hou vandaag deze tropic in de gaten vandaag.

                                    #18009730
                                    KadAstra-EF
                                    Deelnemer
                                      Lid sinds:
                                      24 July 2010

                                      Ik doe niks anders en houd het weer ook in de gaten voor de omgeving Hoogeveen.

                                      Rik :D

                                      #18009731
                                      soepkiepe
                                      Deelnemer
                                        Lid sinds:
                                        10 August 2010

                                        weet je??
                                        ik vind dit nu een beetje een heen en weer trek topic worden ;)

                                        laten we gewoon een nieuwe datum prikken, het word nu bijna net een welles niettus spelletje haha
                                        mocht het morgen wel mooi weer worden, jammer dan dan hebben we mis gegokt.
                                        maar ik wil niet het risico lopen dat we na een uur of zo iedereen weer naar huis kunnen trappen vanwege het weer.
                                        wat senatorman zei heeft ie gewoon gelijk in, ook fijn dat hij dat ff zei, had het zelf nog niet zo bekeken.

                                        je kan beter terug kijken naar een geslaagde meeting dan naar een meeting die letterlijk in het water is gevallen.

                                        bij deze zeg ik dus gewoon dat het niet door gaat, sorry voor de genen die het wel door wouden laten gaan!!

                                        gert en ik gaan ff op zoek naar een andere datum.
                                        aangezien dit dan ook een “nieuwe meeting word” komt er dan ook een nieuw topic.
                                        ik denk dat veel hier al niet eens meer kijken omdat er al behoorlijk veel slap gelul tussen staat ;)

                                        meer nieuws volgt gewoon in dit topic, al zal er weinig nieuws komen ;)

                                        nogmaals, sorry voor de genen die het graag hadden door willen laten gaan, maar mij lijkt dit toch wel het verstandigste ;)

                                        #18009732
                                        KadAstra-EF
                                        Deelnemer
                                          Lid sinds:
                                          24 July 2010

                                          Respect voor de beslissing, terecht !

                                          Rik :D

                                          #18009733
                                          gertjuh1968
                                            Lid sinds:
                                            20 February 2011

                                            helaas het is niet anders.
                                            de meeting word verschoven naar een andere datum, met mooi weer.

                                            zo gauw er meer nieuws is over een andere datum laten we het weten via een nieuwe tropic.
                                            de locatie blijft wel het zelf.

                                            #18009734
                                            soepkiepe
                                            Deelnemer
                                              Lid sinds:
                                              10 August 2010

                                              maar ja gert, dit id de 1e meeting die we organiseren, sterker nog, ook de 1e waar we aanwezig zijn haha :jerry
                                              maar zo leren we natuurlijk wel weer wat ;)

                                              we gaan binnekort ff bakkie koffie drinken, en dan gaan we ff een datum vast stellen.
                                              en poll er over maken was leuk, om een beetje rekening met elkaar te houden, maar met iedereen rekening houde lukt toch niet.
                                              we zoeken gewoon ff een datum uit, ff kijken van en tot hoe laat, en dan komt er een topic ;)
                                              wie komt die komt, wie niet kan heeft pech :P
                                              k denk dat we het toch wel vaker gaan organiseren als het goed bevalt ;)

                                              aangezien ik het vermoeden heb dat meneer schoonhoven er niet moeilijk over doet is het vast wel te overleggen dat we het daar vaker doen als het ons goed bevalt ;)

                                              #18009735
                                              gertjuh1968
                                                Lid sinds:
                                                20 February 2011

                                                juist kiepe.
                                                in overleg met schoonhoven kan veel.
                                                ze deden er helemaal niet moeilijk over toen ik het vroeg.

                                                #18009736
                                                bassie16V
                                                Deelnemer
                                                  Lid sinds:
                                                  19 January 2007

                                                  Jammer…
                                                  Maar snap het wel…

                                                  #18009737
                                                  ronnie opel boy
                                                  Deelnemer
                                                    Lid sinds:
                                                    5 August 2009

                                                    jammer :(

                                                    #18009738
                                                    vectra208v
                                                    Deelnemer
                                                      Lid sinds:
                                                      17 January 2006

                                                      :cry idd wel jammer maar ‘t is neit oans. :cry

                                                      Ik hou het wel in de gaten en probeer er gewoon bij te zijn (moet wel lukken denk ik)

                                                      Respect voor deze beslising jongens. :thumb

                                                    25 berichten aan het bekijken - 501 tot 525 (van in totaal 657)
                                                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.