geen grootlicht en rechtervoorwiel probleem

Forumindex Forums Modellen Manta geen grootlicht en rechtervoorwiel probleem

• Dit onderwerp is leeg.
3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    1988MantaGSI

2 vliegen in 1 klap. Sinds ik heb getracht een kapotte lamp te solderen (ja ik weet het xD) doet mijn grootlicht het niet meer, ik krijg totaal geen stroom op de draden, terwijl het blauwe controle lampie wel brand, me stadslicht brand en me stuurschakelaar doet klik. Me zekeringen zijn ook allemaal heel… waar ligt het aan?? :wtf

probleem 2: ik heb een verlaagde manta, ik heb rode veren maar ik weet niet of ik andere schocks heb. Wel zitten er rare witte kunstof dopjes op me voorveren. Maar zodra ik langzaam rij (5 km/u ofso) en ik stuur in naar links of rechts, dan begint mijn rechtervoorwiel vreemd te knoepen, alsof de band weg wordt gedrukt en weer terug, kan dit komen door de verlaging? Ik heb er alleen last van als ik langzaam rij :|

ennnnn ik zoek een grill, rechterkoplamp en rechterzijscherm voor me manta b :) het liefste in de kleur blauw als dat ik hem kocht :wors

ikdenman
      Deelnemer

relais van grootlicht niet stuk ??

1988MantaGSI

Dat weet ik dus niet. Het is pas gekomen sinds ik er een ander lampie in had gehangen, rechts en links doen het niet. En als ik sluiting maak dan knoept me zekering er ook niet uit, heb totaal geen stroom meer op de draden

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.