Geen coulance regeling op z19dth intake

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum Geen coulance regeling op z19dth intake

• Dit onderwerp is leeg.
7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur
    afterburner27

Heren, het volgende:

Vorige week mijn vectra c caravan 150pk versie naar de Opel dealer gebracht vor reparatie.
      Opel nederland een mail gestuurd , om te vragen of er een coulance regeling op het spruitstuk zit.

In de mail stond niet eens mijn kenteken vermeld, alleen mijn naam en adres.
      Opel nederland heeft aan dealer hier in de buurt gevraagd of er bij hun een auto stond met een defect spruitstuk.
      En die stond er .

Vanmorgen gebeld door opel nederland, (ter bevestiging van mijn vermoedens) wat betreft de coulance regeling.

Volgens de opel nederland geven ze alleen coulance op auto’s met minder dan 100.000km op de teller.

En minder dan 4 jaar oud.

loopt lekker.:thumbdown
      Heb haar nog uitgelegd dat dit te ligt aan een constructiefout dat in het spruitstuk zat van 2004 ~ 2006.
      Dat klopt zegt ze ook nog.:puke

Ik vraag nog , waarom er dan geen terug-roep aktie is geweest hierop.
      Zegt ze dat het geen probleem is , waar de pasagiers door in gevaar kunnen komen, en dus niet als terugroep aktie staat aangemerkt.:hmmz

Ze vertelde ook nog dat ik bij de dealer wel iets zou kunnen regelen in de vorm van een korting.:vertag
      Maar opel nederland kon hierin niks voor mij betekenen.

Einde verhaal…:argue

speaker
      Deelnemer

Vind het ook raar!
        Je zou verwachten dat je met een diesel moeiteloos 2,5 tot 3 ton kan rijden !

Maargoed… ik begrijp het wel…. als je elke auto die er last van heeft ( en dat is bijna iedere vec met dit type motor ) terug moet roepen en maken ( x +/- 1000 euro ) dan hebben ze een flinke schade post.

Nu doen ze er niks aan … en krijgen ze die auto’s voor reparatie ( x 1000 euro )

( behalve die van mij dan !! ) :angel

afterburner27

Nou die van mij anders wel…
          Ben benieuwd of ik nog korting krijg, en of hij vandaag al klaar is.
          Heb hem woensdag avond al gebracht..
          Ze wisten nog niet zeker of dat ging lukken ivm de bestelde onderdelen wel optijd geleverd werden.

Pfff, ben blij als ik de leenauto weer om mag ruilen voor m’n eigen VEC.

de rest horen jullie nog wel…

Groeten Nico

afterburner27

Heb net telefoon gehad, van de bulters vestiging in wijchen, dat ze hem vandaag niet klaar gaan krijgen…
            Jammer maar helaas, weer een dag wachten op mijn VEC..:( :( :(

speaker
            Deelnemer

Wat zijn ze dan allemaal aan het doen ???

T kostte mij een dagje!!

afterburner27

Spruitstuk moest besteld worden, hij wist niet of die er op tijd zou zijn..
                verder servicebeurt 160.000km , 4 nieuwe gloeistiften, spruitstuk dan. Nieuwe softwareversie no EGR (bijna niet dan) band vervangen ivm canvasbreuk. Verder niks…
                Is morgen al bijna een week weg op 1 dag na.

man man, wat een snelheid:thumbdown

speaker
                Deelnemer

Het spruitstuk bestellen kost wel 3 dagen , maar bestellen ze die pas als je auto er staat??

Maareh.. die nieuwe softwareversie, zet de Opel garage die er in??
                  Toevallig vandaag over gehad bij de dealer hier….. die zeiden: we kunnen hem wel uitschakelen , maar mogen het niet… en doen het ook niet omdat de tech2 in je ECU zet welke tech2 dat heeft gedaan !

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.