geen Centraalvergrendeling na vervangen zekering !

Forumindex Forums Modellen Meriva, Agila geen Centraalvergrendeling na vervangen zekering !

• Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    ZafirB

Van de opel zafira B, zekering van de centraal vergrendeling uitgehaald en op de afstandsbediening van de vergrendeling gedrukt. Er gebeurt dan uiteraard niets.
      Daarna weer de zekering ingedaan. Nu werkt de centraal vergrendeling niet meer? Niet met de afstandsbediening, niet met de sleutel, niet met het knopje op het dashboard???

Wat is hier aan de hand?

hennyw

zekering stuk??

ZafirB

Zekering is nog goed, ook met een andere zekering geprobeerd helpt niet. Ik heb tevens alle andere zekeringen voor de zekerheid gecontroleerd die zijn ook goed.

ZafirB

Vandaag naar de Opel dealer geweest. Auto uitgelezen er waren 7 storingen !
            Storingen gewist e.e.a opnieuw geprogrammeerd en het werkt weer :-).
            Dus…’nooit met de zekeringen kast spelen als het niet echt nodig is..’.

p.s. voor hierboven genoemde dienst van Opel Zevenaar hoefde ik niets te betalen, heel erg bedankt. Toppie !!

hennyw

origineel gepost door ZafirB
              p.s. voor hierboven genoemde dienst van Opel Zevenaar hoefde ik niets te betalen, heel erg bedankt. Toppie !!

Kijk dat is service.
              ik moet zelfs het uitlezen betalen als ik dan mijn auto laat repareren, ook bij een opel dealer.
              probeer nu een algemene garage………
              kost in ieder geval geen 90 euro per uur. ;)

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.