Geen Brabantmeeting 2016

Forumindex Forums Overige Meetings Geen Brabantmeeting 2016

• Dit onderwerp is leeg.
7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur
    RISL
    Moderator

Van diverse mensen krijg ik pm’s en mails over de Brabantmeeting van 2016. Ondanks het enthousiasme en nieuwsgierigheid in deze mails, heb ik om diverse redenen besloten geen nieuwe Brabantmeeting meer te organiseren.

De slechte opkomst van vorig jaar, veroorzaakt door allerlei op het laatste moment georganiseerde mini-meetings in de rest van NL, verwacht ik voor dit jaar weer, omdat er geen afspraken te maken zijn over een datum met de verschillende organisatoren van deze minimeets.

Daarnaast heb ik vorig jaar een hoop gedoe gehad voor en na de meeting die me zeer slecht bevallen zijn. We zijn door het gedrag van bepaalde bezoekers niet meer welkom op onze vaste plek en zelfs de politie was gewaarschuwd door de winkels in de omgeving. Waar deze bezoekers vandaan kwamen, weet ik nog steeds niet, het zijn in ieder geval geen Opel-Forumleden.

Helaas, zoals het zo vaak gaat, lijden de goeden onder de kwaden. Mocht iemand interesse hebben om wel een Brabantmeeting te organiseren, pm me dan even, dan krijg diegene nog wat tips.

Ik baal hier zelf ook van, voor mij (en ik hoop ook voor anderen) was het altijd een leuke middag met een hoop enthousiastelingen Opels kijken en lekker ouwehoeren. Ik wil iedereen bedanken die de meetings altijd hebben mogelijk gemaakt en ik hoop de meesten nog eens te komen op een andere meeting.

Oenatje
      Deelnemer

jammer

g-astraa
        Deelnemer

zeer jammer :( :( :(

Dolby
          Deelnemer

Heel jammer. Maar heel begrijpelijk met wat je hierboven hebt geschreven.

DeMeistah
            Deelnemer

Inderdaad erg jammer

Anoniem

ja erg jammer inderdaad. Jammer dat het zo moet

Anoniem

inderdaad zonde
                  maar zeer begrijpelijk

veel mensen hebben er geen idee van hoeveel werk,
                  moeite het is om dingen te organiseren…

als er dan ook weinig opkomst is,
                  en er onder die opkomst nog dwazen zijn die de boel verstieren…..
                  moet je wel heeeel sterk in je schoenen staan

om toch al die moeite te doen

been there done that ;)

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.