Forumindex › Forums › Modellen › Astra › Gechipt
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
6 mei 2011 om 15:00 #17238567
Gisteren even naar rica in wateringen geweest
en laten chippen
ik heb nu 234 pk :D6 mei 2011 om 21:46 #17889163hoe heb jij die pilot xenon gemonteerd? Depo koplampen of de gewone halogenenkoplampenunits? Ik de 6000k van pilot
6 mei 2011 om 21:49 #17889164234 ja? Vet wat is je verbruik bij zo’n auto? hoe heb jij die pilot xenon eigenlijk gemonteerd? Depo koplampen of de gewone halogenenkoplampenunits? Ik de 6000k van pilot in de orginele koplampenuinits gezet, was niet bepaald plug en play
6 mei 2011 om 21:59 #17889162ik heb het laten doen in rotterdam
ben een beetje lui geworden
en tja me verbruik dat merk ik wel
ik rij er niet zoveel in alleen in het weekeindik heb deze koplamp units
6 mei 2011 om 22:07 #17889160Als je op dat formulier kijkt? Is dan de olietemp niet wat aan de lage kant? Altans als dat de huidige waardes zijn tijdens de meeting dan eehh hebben ze hem gechipt en meteen gebankt met koude motor?
6 mei 2011 om 22:09 #17889161nou ik kon em niet de zelfde dag op de bank zetten
dat omdat er een mitsubishi evo de hele dag de bank had af gehuurddus moest de volgende dag terug komen
maar is dat erg ?
6 mei 2011 om 23:49 #17889159Beter eerst goed warmrijden en dan pas banken beter voor je motor en waarschijnlijk ook nog andere resultaten al zal dat niet veel afwijken van wat je nu hebt.
7 mei 2011 om 00:08 #17889158nou ik rij em altijd goed warm voordat ik em doortrek
en dat ik em doortrek is ook niet altijd9 van de 10 keer rij ik gewoon relaxed.
7 mei 2011 om 07:29 #17889157Die olie temp kan toch niet kloppen? Ook al zou hij er met een koude motor opstaan dan is hij na een keer het gas een beetje intrappen al hoger als die waarde.
Ik denk dat eerder dat die sensor niet aangesloten geweest is7 mei 2011 om 08:46 #17889165Vind het koppel 307,6 nm beetje aan de lage kant , of niet ??
7 mei 2011 om 10:48 #17889166Nou de olietemp staat op 30 graden, aangezien deze motor een water gekoelde oliekoeler hebben vermoed ik dat deze toch wel een tijdje op 30 graden zal blijven. De tempmeter bij mij in de auto begint pas bij 40 graden, maar het duurt toch echt wel een paar km voordat die begint te stijgen. En dan niet zo’n 1 a 2 maar toch echt wel 6 tot 10 km. En met rijwind simulatie (Ventilator) blijft deze toch lang koud. En luchtinlaattemp is ook niet erg hoog dus ik vermoed dat alles nog koud was bij banken, mits de gegenvens natuurlijk kloppen op het formulier.
7 mei 2011 om 11:41 #17889167Mooi grafiekje maar weinig koppel idd
7 mei 2011 om 17:33 #17889168Olietemp duurt een stuk langer dan koelwater temp om op
werktemperatuur te komen kan zomaar varieren van 15 tot 25 min.
Dit gemeten vanaf het moment dat de motor opgestart is , de motor is
overigens sneller op werktemp. door gewoon rustig rijdend te belasten.9 mei 2011 om 13:12 #17889169Heel mooi waardes. Maar het lijkt me inderdaad wel erg handig om te banken met een warme motor en olie. kunnze ze normaal toch ook even uitlezen voordat ze gaan knallen lijkt me.
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.