Forumindex › Forums › Modellen › Astra › gebruik CD70Navi
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
3 februari 2014 om 20:38 #17263869
Beste forum-leden,
Sinds vandaag ben ik de trotse eigenaar van een CD70Navi met CID in mijn Astra H.
De update vanaf een CD30MP3, met BID was het zeker waard.
Alleen loop ik ergens tegenaan, waar ik niet uit kom.
De wintersport ben ik aan het plannen, naar Oostenrijk, en voer dus de centraal Europa cd in. Dit gaat allemaal goed. Alleen blijft mijn nederland kaart dan blanko (logisch).
Maar hoe kan het nu zover krijgen dat ik in Ned gewoon de kaart heb, maar toch kan navigeren naar Oostenrijk?Groet, Floris
3 februari 2014 om 21:12 #18215398Met de Benelux cd kan je via de hoofdwegen naar oostenrijk rijden en eenmaal in oosterijk plaats je centraal europa.
Fijne skivakantie :D
4 februari 2014 om 09:09 #18215399Dank voor de snelle reactie!
Geeft de navi zelf aan als er van CD gewisseld moet worden? Ik kreeg namelijk alleen de melding eerst: het adres staat niet op deze CD.5 februari 2014 om 16:04 #18215400Nee, want dat weet hij toch niet :D
Zelf wissellen als je zeg maar de snelweg afgaat!
Of als je de grens van oosterijk passeert.
5 februari 2014 om 20:32 #18215401En lastig is dat wel :swear ,je kunt immers niet rijdend je navigatie invoeren :thumbdown ,elk jaar op vakantie naar le France ook dit probleem.
:hmmz :hmmz Is dit misschien te wijzigen met Tech 2 of Opcom (en dan bedoel ik rijdend navigatie invoeren)5 februari 2014 om 21:16 #18215402@ahrend wrote:
En lastig is dat wel :swear ,je kunt immers niet rijdend je navigatie invoeren :thumbdown ,elk jaar op vakantie naar le France ook dit probleem.
:hmmz :hmmz Is dit misschien te wijzigen met Tech 2 of Opcom (en dan bedoel ik rijdend navigatie invoeren)Ja is een beveiliging is alleen uit te zetten d.m.v de tech2.
6 februari 2014 om 07:21 #18215403Het rijdend invoeren lukt wel. Die beveiliging is uitgezet.
Echt vind ik het meest vervelend dat ik nu een route plan naar Gerlos. De Benelux cd aangeeft dat het adres zich niet op deze cd bevindt, dus ik die van Oostenrijk erin stop.
Dan kan ‘ie het adres wel vinden. Maar, heb ik natuurlijk geen kaart van Nederland meer.
Ik heb nu een route aangemaakt. Via de grens Arnhem (Benelux CD), Kassel (DU), Munchen (DU), Kufstein (O) en Gerlos (O).
Dit werkt ook, en navigeert ie tot de grens, waarna ik moet wisselen.
Maar dit kan toch niet de enige manier zijn? Het moet eenvoudiger kunnen lijkt me?6 februari 2014 om 08:27 #18215404Een dvd 90 erin?
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.