Achter de schermen zijn wij druk bezig met het vernieuwen van het forum. We bouwen aan een modern, sneller en toekomstbestendig platform, zodat we ook de komende jaren samen kunnen blijven sleutelen, delen en discussiëren.
Het nieuwe forum zal binnen enkele dagen online gaan.
⚠️ Belangrijk om te weten: Reacties en topics die vanaf nu nog op dit oude forum worden geplaatst, kunnen niet meer worden meegenomen naar het nieuwe forum. Om verlies van informatie te voorkomen, raden we aan om nieuwe berichten nog even uit te stellen totdat het vernieuwde forum live is.
Bedankt voor jullie begrip, geduld en trouw aan het forum. We kijken ernaar uit om jullie binnenkort te verwelkomen op het nieuwe forum!
ik heb 2 probleempjes met astra f van 1993
het eerste probleem is als ik instuur bij rotondes hoor ik gebonk aan de linkerkant, en het is voornamelijk als ik naar rechts stuur.
bij drempels hoor ik niks.
het tweede probleem is dat ie koelvloeistof lekt, weet alleen niet waaruit.
de motor is wel erg nat van de koelvloeistof.
Even je stuur en fuseekogels en de toplagers van de veerpoten checken.
Wat betreft koelvloeistof, als de motor nat is moet je m haast wel kunnen zien lekken, anders even laten afpersen, weet je t zeker.
wat de koelvloeistof betreft ,kan je even naar de waterpomp kijken .
het komt regelmatig voor dat deze niet vervangen word tijdens het plaatsen van een nieuwe riem,met als gevolg dat die gaat lekken opdenduur