Gasveren vervangen zafira

Forumindex Forums Modellen Zafira, Sintra (MPV’s) Gasveren vervangen zafira

• Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Henk 1955

Ik zit met een probleem. Beide gasveren van mijn Zafira zijn stuk. Nu wil ik ze zelf vervangen. Kan iemand mij vertellen of dit veel werk is. Ik zag dat de veren aan één kant vastgeschroefd zitten. Aan de andere kant zit de kogel is een schanier. Kan de kogel er zo uitgewipt worden de de houder blijven zitten???

Cobus
      Deelnemer

Hallo Henk

Misschien als je je even voorsteld in het voorstel topic, heb je mogelijk meer kans op een of meerdere antwoorden.

Motorsmurf

De gasveren zijn makkelijk te vervangen. Idd de schroef en borg clips los maken en dan pak je ze er zo uit…

Kijk op ebay voor de gasveren… Is een stuk goedkoper dan in Nederland.

Motorsmurf

@Motorsmurf wrote:

De gasveren zijn makkelijk te vervangen. Idd de schroef en borg clips los maken en dan pak je ze er zo uit…

Kijk op ebay voor de gasveren… Is een stuk goedkoper dan in Nederland.

Even me zelf quoten. Je hoeft alleen de borgclips los trekken en dan kan je de gasveren zo los trekken. Succes ermee…

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.