Gaspedaal verwijderen Forumindex › Forums › Modellen › Senator, Monza en Commodore, Rekord, KAD › Gaspedaal verwijderen Dit onderwerp is leeg. 2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2) Auteur Berichten 7 april 2011 om 21:17 #17235331 eccabrioDeelnemer Lid sinds:21 March 2010 Kan iemand van jullie mij vertellen hoe ik het gaspedaal van een Senator/Monza van de vloer kan verwijderen of waar ik dit ergens terug kan vinden of heeft iemand dit al eens gedaan en er toevallig een paar foto’s van gemaakt. Alvast bedankt voor eventuele reacties Erik 8 april 2011 om 11:52 #17851091 kywiemanDeelnemer Lid sinds:20 February 2009 Onder het tapijt zit het gaspedaal met 2 zelf tappers vast. Deze met een kruiskop schroeven draaier los draaien dan pak je hem zo weg. Volgens mij is het wel handig om het tapijt even weg te halen. Auteur Berichten 2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2) Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven. Inloggen Gebruikersnaam: Wachtwoord: Houd me ingelogd Login metFacebookLogin met GoogleLogin met Twitter Inloggen