gasklepschakelaar 3.0ne

Forumindex Forums Modellen Senator, Monza en Commodore, Rekord, KAD gasklepschakelaar 3.0ne

• Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    henry.kummeling
    Deelnemer

wie kan me wat vertellen over de gasklepschakelaar bosch nummer 0 280 120 405
      ik wil gaarne wat weten over de interne weerstand en spanningen
      ik moet nl een 0 tot 5 volt spanning er uit hebben dit ivm met de lpg installatie

bvd henry

Fearless
      Deelnemer

Dan moet je al een andere schakelaar hebben. Maar ik weet niet of die werkt met je motorcomputer.
        De originele is echt een aan/uit schakelaar.

ik heb de smp 495 002 (bijv hier te koop: https://www.dutchcarparts.nl/8923-porsche-911-993-coup-36-carrera-1995-1997/auto-onderdelen/elektrisch-systeem/sensoren/sensoren-diversen&artid=495+002_-_50″ onclick=”window.open(this.href);return false;)

Deze heeft wel een oplopende weerstand als je het gas opendraait, maar ik heb dan ook geen origineel motorsturingsapparaat.

henry.kummeling
        Deelnemer

Ik rij nu als ik op lpg en rij ook niet met de standaard motorcomputer.maar ik wil wel de standaad schakelaar gebruiken voor lpg zodat ik nog evt de luchtweger er snel weer op kan zetten en dan weer op bezine verder tuffen
          Dus de standaard schakelaar heeft een aan/uit functie maar waarom 5 draads aangesloten ??of zit er ook nog een variable weerstand in die ik kan gebruiken
          Zijn die stekkers ook nog los te koop ???

Fearless
          Deelnemer

5? Dan zou ik eerst eens meten wat er nu gebeurd als je het gas open draaid

henry.kummeling
            Deelnemer

De variable weerstand die erin zit is 620 ohm tot 4200 ohm
              Welke weerstand zit er in die je erin heb ??

Fearless
              Deelnemer

Dat weet ik zo niet meer, ik weet wel dat ik een 3 polige heb waarbij de middelste pin de 5v is. En 1 loopt dan op voor de computer.andere is massa.
                Deze wordt straks gewoon gekalibreerd in het systeem.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.